Og³oszenie z dnia 2021-03-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00045069/01 - Wynik z dnia 2021-04-30
Og³oszenie nr 2021/BZP 00011609 z dnia 2021-03-01 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nadbudowa dachu nad budynkiem Szko³y Podstawowej w £aszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Siemi±tkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378410
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W³adys³awa Reymonta 3A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemi±tkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-135
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@siemiatkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.ugsiemiatkowo.nv.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadbudowa dachu nad budynkiem Szko³y Podstawowej w £aszewie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-38c78e3d-7824-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00011609
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001073/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Nadbudowa dachu nad budynkiem Szko³y Podstawowej w £aszewie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/employers/gmina-siemiatkowo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://app.sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zamówieñ publicznych (Platforma ZP) który dostêpny jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl, z zastrze¿eniem ust. 13 rozdzia³u 25 SWZ. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy: 1. wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. – o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z pó¼n. zm.) lub 2. podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub 3. podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych(Dz.U. z 2020 r. poz. 332). Szczegó³y dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w rozdzia³ach 25-27 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Gmina Siemi±tkowo w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest: Wójt Gminy Siemi±tkowo ul. W³adys³awa Reymonta 3A, 09-135 Siemi±tkowo. 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ w sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych poprzez adres e-mail: dpo@siemiatkowo.pl. 3. Dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. bêd± przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych; 5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 6. Posiada Pani/Pan -na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie przez Pana/Pani±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; -na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - w szczególno¶ci wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 7. Nie przys³uguje Pani/Panu: -w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa, w szczególno¶ci: z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych. 9. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74 i 75 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych lub umowy powierzenia przetwarzania danych. 10. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje nadbudowê dachu dwuspadowego ze ¶ciêtymi szczytami nad czê¶ci± piêtrow± budynku Szko³y Podstawowej w £aszewie. Dach o drewnianej wiê¼bie i pokryciu z blachodachówki. Planowana nadbudowa dachu wymaga wykonania nastêpuj±cych robót i prac w okre¶lonej kolejno¶ci: a. demonta¿ orynnowania i obróbek blacharskich, b. oczyszczenie powierzchni muru zewnêtrznego z 2 warstw papy, c. demonta¿ czapek kominowych oraz obudowy kominowej, d. wykonanie wieñcy ¿elbetowych dolnych, e. wykonanie ¶cianki kolankowej, f. wykonanie wieñca ¿elbetowego górnego, g. wykonanie wiê¼by dachowej, h. uszczelnienie styków ¶cianki i wieñców z istniej±cym pokryciem dachu p³askiego, i. podniesienie korpusów kominowych nad po³acie dachów spadowych i wykonanie czapek kominowych, j. izolacja cieplna we³n± mineraln±, k. krycie po³aci blachodachówk±, l. obróbki blacharskie kominów, m. wykonanie orynnowania poziomego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac, technologia wykonania zawarte s± w: – Projekcie budowlanym – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzysz±cych niezbêdnych do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia. Prace sk³adaj±ce siê na przedmiot zamówienia nale¿y wykonywaæ z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z dokumentacj± techniczn±, obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji tych prac. Wykonawca zobowi±zany jest szczegó³owo zapoznaæ siê z wzorem umowy i wymaganiami w nim zawartymi równie¿ uwzglêdniæ w cenie oferty oraz zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w nim. Przedmiar robót za³±czono jako dokument pomocniczy dla wykonawcy. Przedmiar robót, ze wzglêdu na formê wynagrodzenia rycza³towego nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty, a jego tre¶æ nie mo¿e byæ podstaw± jakichkolwiek roszczeñ. Wszystkie roboty w zakresie umowy nale¿y wykonaæ pod nadzorem kierownika budowy. Zaleca siê, aby Wykonawca sprawdzi³ za³±czon± dokumentacjê oraz dokona³ wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a tak¿e zdoby³, na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug kryteriów okre¶lonychwSWZ.2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria bêd± liczone wed³ug wzorów okre¶lonych w SWZ.3. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i wymagania okre¶lone w niniejszej SWZ. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e: Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa. W celu potwierdzenia zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e: nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie,wykona³ zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie 1 dachu nad budynkiem o warto¶ci zamówienia minimum 160 000,00 z³ brutto (sto sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100 brutto). Zamawiaj±cy wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w przypadku wspólnego ubiegania siê oudzielenie zamówienia albo na zasadach okre¶lonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki okre¶lone w niniejszym pkt by³y spe³nione samodzielnie przez jednego wykonawcê. Powy¿sze oznacza, ¿e w przypadku wykazania do¶wiadczenia zakazuje siê ³±czenia zamówieñ przez dwa lub wiêcej podmioty. Ponadto wykonawca, bêd±c cz³onkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, mo¿e pos³u¿yæ siê nabytym do¶wiadczeniem tylko i wy³±cznie w przypadkach, kiedy dane roboty wykona³ osobi¶cie. Istotna jest jedynie czê¶æ faktycznie przezniego zrealizowana. Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego tj. co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do kierowania budow± (kierownik budowy) w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeñ. Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla potencja³u kadrowego w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (oraz ustawy z dnia 22 lipca 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 273 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy nie ¿±da przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji w ww. zakresie na podstawie o¶wiadczenia wstêpnego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
n.d.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zobowi±zanie podmiotów trzecich (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie i na warunkach okre¶lonych poni¿ej: 1) w czê¶ci dotycz±cej terminu realizacji robót budowlanych w przypadkach okre¶lonych w umowie. W przypadku zmiany terminu realizacji, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu nie d³u¿ej jednak, ni¿ o czas trwania ww. okoliczno¶ci. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno byæ potwierdzone wpisem do dziennika budowy. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowi±zek przed³u¿enia okresu obowi±zywaniazabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy. W czê¶ci dotycz±cej sposobu realizacji przedmiotu Umowy, zakresu Umowy, materia³ów lub urz±dzeñ zaoferowanych w ofercie, z powodu: niedostêpno¶ci na rynku materia³ów wskazanych w Dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów, pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacjipozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót, konieczno¶ci zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w Dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy. Ka¿dorazowo na tak± zmianê z inicjatywy Wykonawcy musiwyraziæ zgodê Projektant, który wykona³ Dokumentacjê oraz Zamawiaj±cy. Koszt wprowadzenia zmian obci±¿a Wykonawcê; W czê¶ci dotycz±cej konieczno¶ci zastosowania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych Dokumentacj±, w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu Umowy. Je¿eli zmiana Umowy wymaga zmiany Dokumentacji lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, Strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz informacj± o konieczno¶ci lub nie zg³oszenia robót budowlanych lub uzyskania zmiany pozwolenia na budowê oraz przedmiar i niezbêdne rysunki. W czê¶ci dotycz±cej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku: konieczno¶ci wykonania robót lub prac, na skutek sytuacji okre¶lonej w pkt 2 lub 3, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, wyst±pienia przes³anek okre¶lonych w art. 3571 Kodeksu Cywilnego; w przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu Umowy kierownika budowy lub kierowników robót w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w § 5 Umowy; w przypadku podjêcia decyzji o wykonaniu czê¶ci zamówienia przez podwykonawcê, zmianie zakresu podwykonawstwa lubpodwykonawcy, rezygnacji z zakresu podwykonawstwa lub podwykonawcy. Wykonawca jest obowi±zany do poinformowania Zamawiaj±cego o zmianach w tym zakresie; w przypadku zmiany albo wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów lub norm, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego; w przypadku wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci niniejszej umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://app.sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-15
2021-03-01 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nie¶wieskiej 56 w Warszawie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w £aszczówce
- Wymiana czê¶ci p³yt elewacyjnych w³ókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Przebudowa budynku Zespo³u Szkó³ w Choczu - dostosowanie budynku do wymogów przeciwpo¿arowych
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddzia³u ZUS w Poznaniu - 2 czê¶ci.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach po³o¿onych we Wroc³awiu, w ramach rz±dowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.