eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaAdaptację części pomieszczeń w budynku MZDiT przy ul. Legionów 52 na potrzeby biurowe



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011707 z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptację części pomieszczeń w budynku MZDiT przy ul. Legionów 52 na potrzeby biurowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343664305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mzd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptację części pomieszczeń w budynku MZDiT przy ul. Legionów 52 na potrzeby biurowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0955f2e-6232-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000738/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja części pomieszczeń w budynku MZDiT przy ul. Legionów na potrzeby biurowe.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZDiT.ZP.26.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404471,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje między innymi:- poszerzenie otworów drzwiowych,- wymiana drzwi wraz z ościeżnicami (demontaż starych i montaż nowych),- zamurowanie otworów wentylacyjnych (niewykorzystanych do nowego systemu wentylacji),- obudowa kanałów wentylacyjnych i rur instalacyjnych z płyt gipsowo włóknowych na stelażu metalowym,- montaż nowych ścian działowych płyt gipsowo-włóknowych na stelażu metalowym,- montaż mineralnych sufitów podwieszanych na systemowym stelażu metalowym w korytarzach i pomieszczeniach, - drzwi szklane wejście za klatką schodową - drzwi p.poż. klasy EI30, ściana szklana REI 30 – w obramowaniu aluminiowym malowane proszkowo w kolorze RAL 1015, z przeszkleniem ognioodpornym.- uzupełnienie skutej posadzki, - montaż nowych wykładzin na wylewce wyrównawczej i samopoziomującej po demontażu istniejących w korytarzach i pokojach biurowych, - montaż nakładek renowacyjnych PCV na istniejące parapety,- skucie odspajających się tynków (ok. 35% powierzchni ścian),- tynkowanie oraz uzupełnienie ubytków tynków, - gruntowanie tynków,- wykonanie gładzi gipsowej,- malowanie ścian po uprzednim zagruntowaniu – wszystkie pomieszczenia,- malowanie lamperii w korytarzach- budowa obwodów gniazd wtykowych i oświetlenia,- montaż opraw LED oświetlenia ogólnego,- montaż opraw LED oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,- montaż gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,- montaż gniazd wtykowych DATA,- montaż gniazd instalacji LAN,- ułożenie okablowania strukturalnego LAN,- badania i pomiary instalacji.Roboty instalacyjne: sanitarne i elektryczne zostały przedstawione w projektach branżowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 84 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379509,91

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611927,26

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379509,91

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U. H. "DZIEDZICKI" Marcin Dziedzicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-231-99-10

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 8

7.3.4) Miejscowość: Konopiska

7.3.5) Kod pocztowy: 42-274

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466797,19

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-03-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.