Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00004513/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011707 z dnia 2021-03-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptację części pomieszczeń w budynku MZDiT przy ul. Legionów 52 na potrzeby biurowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343664305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mzd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptację części pomieszczeń w budynku MZDiT przy ul. Legionów 52 na potrzeby biurowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0955f2e-6232-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000738/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja części pomieszczeń w budynku MZDiT przy ul. Legionów na potrzeby biurowe.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZDiT.ZP.26.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 404471,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje między innymi:- poszerzenie otworów drzwiowych,- wymiana drzwi wraz z ościeżnicami (demontaż starych i montaż nowych),- zamurowanie otworów wentylacyjnych (niewykorzystanych do nowego systemu wentylacji),- obudowa kanałów wentylacyjnych i rur instalacyjnych z płyt gipsowo włóknowych na stelażu metalowym,- montaż nowych ścian działowych płyt gipsowo-włóknowych na stelażu metalowym,- montaż mineralnych sufitów podwieszanych na systemowym stelażu metalowym w korytarzach i pomieszczeniach, - drzwi szklane wejście za klatką schodową - drzwi p.poż. klasy EI30, ściana szklana REI 30 – w obramowaniu aluminiowym malowane proszkowo w kolorze RAL 1015, z przeszkleniem ognioodpornym.- uzupełnienie skutej posadzki, - montaż nowych wykładzin na wylewce wyrównawczej i samopoziomującej po demontażu istniejących w korytarzach i pokojach biurowych, - montaż nakładek renowacyjnych PCV na istniejące parapety,- skucie odspajających się tynków (ok. 35% powierzchni ścian),- tynkowanie oraz uzupełnienie ubytków tynków, - gruntowanie tynków,- wykonanie gładzi gipsowej,- malowanie ścian po uprzednim zagruntowaniu – wszystkie pomieszczenia,- malowanie lamperii w korytarzach- budowa obwodów gniazd wtykowych i oświetlenia,- montaż opraw LED oświetlenia ogólnego,- montaż opraw LED oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,- montaż gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,- montaż gniazd wtykowych DATA,- montaż gniazd instalacji LAN,- ułożenie okablowania strukturalnego LAN,- badania i pomiary instalacji.Roboty instalacyjne: sanitarne i elektryczne zostały przedstawione w projektach branżowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 84 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379509,91
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611927,26
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379509,91
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U. H. "DZIEDZICKI" Marcin Dziedzicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-231-99-10
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 8
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-274
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466797,19
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-03-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.