eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówLikwidacja barier transportowych - Dostawa samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatu Głogowskiego w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych – Dostawa samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatu Głogowskiego w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier transportowych – Dostawa samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatu Głogowskiego w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58bd0956-83e4-4c50-905a-5bd89f664fb1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024924/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatu Głogowskiego w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar D , w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Likwidacja barier transportowych – Dostawa samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatu Głogowskiego w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar D, w podziale na części, tj.:

CZĘŚĆ I - Likwidacja barier transportowych – zakup busa 9-osobowego z windą, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Magnolia” i filii DPS dla Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie w Głogowie.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

4. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

5. Wymagania dodatkowe:

-pełna dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus – pełna homologacja Autobusowa dla osób niepełnosprawnych, oraz misi spełniać warunki zawarte Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.02.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 502 ze zm.);
-wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny przez Autoryzowane Stacje Obsługi w odległości do 120 km od siedziby Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres:
- minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem (baza + zabudowa) od daty pierwszej rejestracji bez limitu kilometrów,
- minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą od daty pierwszej rejestracji bez limitu kilometrów,
- minimum 6 lat gwarancji na perforację nadwozia od daty pierwszej rejestracji bez limitu kilometrów.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, które zostało opisane w pkt XXVI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.5.) Wartość części: 162732,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Likwidacja barier transportowych – Dostawa samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatu Głogowskiego w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar D, w podziale na części, tj.:

CZĘŚĆ II - Likwidacja barier transportowych – zakup busa 9-osobowego dostosowanego do osób niepełnosprawnych na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Głogowie.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

4. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

5. Wymagania dodatkowe:

-pełna dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus – pełna homologacja Autobusowa dla osób niepełnosprawnych, oraz misi spełniać warunki zawarte Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.02.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 502 ze zm.);
-wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny przez Autoryzowane Stacje Obsługi w odległości do 120 km od siedziby Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres:
- minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem (baza + zabudowa) od daty pierwszej rejestracji bez limitu kilometrów,
- minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą od daty pierwszej rejestracji bez limitu kilometrów,
- minimum 6 lat gwarancji na perforację nadwozia od daty pierwszej rejestracji bez limitu kilometrów.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, które zostało opisane w pkt XXVI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.5.) Wartość części: 159152,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231925,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231925,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górny Poczynek Sp. z o.o. Filia Głogów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921002988

7.3.3) Ulica: Kamienna Droga 20

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górny Poczynek Sp. z o.o. Filia Głogów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921002988

7.3.3) Ulica: Kamienna Droga 20

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.