eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad DunajcemZimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/2025 (zadania 6-10)



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/2025 (zadania 6-10)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 54

1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35

1.5.8.) Numer faksu: 18 440 10 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62a5d472-9147-4c58-9a8a-16ff37eab2d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/2025 (zadania 6-10)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62a5d472-9147-4c58-9a8a-16ff37eab2d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054367/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6:
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Jelna, Sienna, Zbyszyce, Lipie na długości 19,01 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 10,60 km).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 97317,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7:
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Gródek nad Dunajcem, Lipie-Górne, Jelna-Działy na długości 8,50 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 4,05 km).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 40755,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8:
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Lipie-Górne, Jelna-Działy, Przydonica na długości 13,18 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 6,08 km).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 62395,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9:
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Sienna, Zbyszyce na długości 12,40 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 5,75 km).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 58822,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 10:
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie drogi powiatowej Sienna Siedlce w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem na łącznej długości 2,924 km (km ok 0+010 - 2+934).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4b - Zasady zimowe utrzymanie drogi powiatowej
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 64977,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

:W postępowaniu na część 1 (zadanie 6) złożono tylko jedną ofertę, której cena przewyższa
kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42510 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42510 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42510 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjny KAM-BET Krzysztof Rolka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490651545

7.3.4) Miejscowość: Bartkowa-Posadowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-318

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23840 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65076 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87336 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65075 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjny KAM-BET Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490651545

7.3.4) Miejscowość: Bartkowa-Posadowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-318

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43384 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90828 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90828 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90828 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Łatka ŁAT - KAM El-Salvador Hodowla Alpak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491951462

7.3.3) Ulica: ul. Limanowska 29

7.3.4) Miejscowość: Chełmiec

7.3.5) Kod pocztowy: 33-395

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60552 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78948 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78948 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78948 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA FEDKO SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492017195

7.3.3) Ulica: Gródek nad Dunajcem, 244

7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem

7.3.5) Kod pocztowy: 33-318

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52632 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartości zawartych umów obejmują zakres podstawowy bez opcji, których wartość wynosi 50%
wartości zamówienia podstawowego.
2. Podane wartości ofert dla tych części obejmują zamówienie podstawowe oraz opcję.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.