Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565319/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/2025 (zadania 6-10)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 54
1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35
1.5.8.) Numer faksu: 18 440 10 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62a5d472-9147-4c58-9a8a-16ff37eab2d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/2025 (zadania 6-10)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62a5d472-9147-4c58-9a8a-16ff37eab2d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054367/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6:1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Jelna, Sienna, Zbyszyce, Lipie na długości 19,01 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 10,60 km).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 97317,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7:1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Gródek nad Dunajcem, Lipie-Górne, Jelna-Działy na długości 8,50 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 4,05 km).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 40755,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8:1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Lipie-Górne, Jelna-Działy, Przydonica na długości 13,18 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 6,08 km).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 62395,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9:1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Sienna, Zbyszyce na długości 12,40 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 5,75 km).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 58822,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10:1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie drogi powiatowej Sienna Siedlce w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem na łącznej długości 2,924 km (km ok 0+010 - 2+934).
2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4b - Zasady zimowe utrzymanie drogi powiatowej
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 64977,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
:W postępowaniu na część 1 (zadanie 6) złożono tylko jedną ofertę, której cena przewyższa
kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42510 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42510 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42510 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjny KAM-BET Krzysztof Rolka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490651545
7.3.4) Miejscowość: Bartkowa-Posadowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65076 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87336 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65075 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjny KAM-BET Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490651545
7.3.4) Miejscowość: Bartkowa-Posadowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43384 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90828 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90828 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90828 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Łatka ŁAT - KAM El-Salvador Hodowla Alpak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491951462
7.3.3) Ulica: ul. Limanowska 29
7.3.4) Miejscowość: Chełmiec
7.3.5) Kod pocztowy: 33-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60552 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78948 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78948 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78948 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA FEDKO SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492017195
7.3.3) Ulica: Gródek nad Dunajcem, 244
7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Łatka ŁAT - KAM; El-Salvador Hodowla Alpak
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Łatka ŁAT - KAM; El-Salvador Hodowla Alpak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52632 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wartości zamówienia podstawowego.
2. Podane wartości ofert dla tych części obejmują zamówienie podstawowe oraz opcję.
INNE PRZETARGI GRÓDEK NAD DUNAJCEM
- Modernizacja placu zabaw w Przydonicy
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Modernizacja placu zabaw w Rożnowie
- Modernizacja placu zabaw w Gródku nad Dunajcem
więcej: przetargi GRÓDEK NAD DUNAJCEM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.