Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, materiałów laboratoryjnych, szkła laboratoryjnego oraz odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, materiałów laboratoryjnych, szkła laboratoryjnego oraz odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a27a2ec0-72c6-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Drobny sprzęt laboratoryjny (szkło, uchwyty i inne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty. Zakup szkła i porcelany laboratoryjnej oraz jednorazowego sprzętu laboratoryjnego jest niezbędny do utrzymania ciągłości zajęć dydaktycznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-449fcf46-0020-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/34/2021/A/ZWR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, materiałów laboratoryjnych, szkła laboratoryjnego oraz odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego” w części nr 1: Zakup szkła i porcelany laboratoryjnej na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki oraz załącznikach do Zaproszenia tj. Opisie przedmiotu umowy (załącznik nr 1A do Zaproszenia) oraz projekcie umowy (załącznik nr 3 do Zaproszenia).
3.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
3.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 3.1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzi na niniejsze Zaproszenie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż trzy [ 3 ] dni kalendarzowe.
3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3.4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
3.5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 1957,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, materiałów laboratoryjnych, szkła laboratoryjnego oraz odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego” w części nr 2: Zakup jednorazowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki oraz załącznikach do Zaproszenia tj. Opisie przedmiotu umowy (załącznik nr 1B do Zaproszenia) oraz projekcie umowy (załącznik nr 3 do Zaproszenia).
3.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
3.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 3.1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzi na niniejsze Zaproszenie może określić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż trzy [ 3 ] dni kalendarzowe.
3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3.4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
3.5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części nr 1: Zakup szkła i porcelany laboratoryjnej na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki Wykonawca odpowiedział w terminie na Zaproszenie do negocjacji wysłane w dniu 07.12.2021 r. L.dz. BZP 1427/2021. Treść negocjacji przesłana Zamawiającemu była niezgodna z Zaproszeniem do negocjacji: w pkt II.3 Zaproszenia Zamawiający określił, że „dokumenty stanowiące treść negocjacji muszą zostać sporządzone w języku polskim oraz, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. Treść odpowiedzi na Zaproszenie wysłana Zamawiającemu nie została sporządzona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części nr 2: Zakup jednorazowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki Wykonawca nie odpowiedział na Zaproszenie do negocjacji wysłane w dniu 07.12.2021 r. L.dz. BZP 1428/2021.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy wyrobów medycznych dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety I Noworodka WUM Sp. z o. o. w Warszawie. W podziale na 16 pakietów.
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.