Og³oszenie z dnia 2025-01-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w M³odzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W M£ODZIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301339
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyszogrodzka 101
1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³odzieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-512
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dpsmlodzieszyn@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://dps.sochaczew-powiat.bip.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w M³odzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 w 2025 roku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fa2a5c3c-2f7a-457c-bb48-a66a09ee2d99
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00011799
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa2a5c3c-2f7a-457c-bb48-a66a09ee2d993.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani/Pan Damian Bednarek, Jan Piecka,
tel. (48) 46 861 – 69 – 16,
e-mail: przetargi.dpsmlodzieszyn@onet.pl
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. https://ezamowienia.gov.pl
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne1, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci
elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
9. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Szczegó³owe informacje zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w M³odzieszynie, ul. Wyszogrodzka 101, 96-512 M³odzieszyn
inspektorem ochrony danych osobowych w Pani Anna Krukowska, kontakt: dps.mlodzieszyn@onet.pl, telefon : (46) 861 - 69 - 16
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu przepisy Prawa zamówieñ publicznych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS – 271.ZP.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy produktów mleczarskich dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w M³odzieszynie z siedzib± przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 – od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku (CPV: 15000000-8):
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w za³±czniku Nr 5 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia tj. spó³ki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub wiêcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• Postepowania o zamówienie publiczne którego dotyczy
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 12.A.2 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wskazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty w zakresie:1) w stosunku do terminu realizacji umowy – z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zadania, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron;
2) w stosunku do osób – zmiany osób reprezentuj±cych w przypadku zmian organizacyjnych;
3) w stosunku do warto¶ci umowy – zmiany cen zawartych w ofercie tj. w zestawieniu kosztów zadania (za³±cznik nr .......) jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, to jest:
a) zmiana stawki podatku VAT,
b) zmiana wska¼nika zmiany cen towaru i us³ug konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcze¶niej ni¿ po jego og³oszeniu,
c) rezygnacji z czê¶ci zamówienia, je¿eli taka rezygnacja bêdzie niezbêdna do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie bêdzie konieczne lub bêdzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy – o warto¶æ niewykonanych dostaw;
4) w stosunku do cen jednostkowych towarów – tylko w stosunku do zadania 5.8 – dostawa ¶wie¿ych owoców i warzyw. Cena asortymentu w trakcie realizacji umowy bêdzie ulegaæ zmianie w oparciu o notowania na gie³dzie „Warszawskiego Rolno – Spo¿ywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach”, ul. Poznañska 98, 05 – 850 O¿arów Mazowiecki, www.bronisze.com.pl, w oparciu o przyjêty w ofercie upust (wzrost) - "zmianê" cenow± w stosunku do cen przeciêtnych opublikowanych na gie³dzie z przedednia terminu na sk³adanie ofert. Tabela cenowa ujmie zmianê cenow± warto¶ci± liczbow±.
W sytuacji gdy na dzieñ sk³adania ofert na gie³dzie nie bêdzie wystêpowa³ którykolwiek z asortymentów wobec czego brak bêdzie mo¿liwo¶ci zastosowania upustu na ten dzieñ, Zamawiaj±cy dokona zakupu po cenie ujêtej w ofercie Wykonawcy.
5) zmiana dostarczanego asortymentu mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) zakoñczenia produkcji danej pozycji asortymentowej,
b) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równowa¿nych, nie gorszych jako¶ciowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub ni¿szych cen jednostkowych,
c) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu – wówczas Wykonawca mo¿e zaproponowaæ wyrób o innej gramaturze z obowi±zkiem proporcjonalnego przeliczenia ceny w stosunku do pierwotnej gramatury,
d) niedostêpno¶ci produktu na rynku powy¿ej 14 dni.
Pozosta³e informacje zawarte w SWZ i za³±cznikach.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-15 15:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 15:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ¿ywno¶ci dla potrzeb Miejskiej Szko³y Podstawowej nr 9 w Piekarach ¦l±skich
- Zakup i dostawê artyku³ów spo¿ywczych dla O¶rodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla O¶rodka Szkolenia i Wychowania w Jêdrzejowie
- Zakup wraz z dostaw± artyku³ów spo¿ywczych do Centrali, Sk³adnic oraz O¶rodka RARS
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II pó³roczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Szko³y Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyñskiego 32 - I/2025
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych 2025/2026
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.