Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków na odpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrychowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120172946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 24
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338753661
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@zgkandrychow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkandrychow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa worków na odpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrychowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01990ec1-0aae-4cad-89a3-bbc995b365f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/63180/summary3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PA/01/KA/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady loco Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z o o.o. w Andrychowie ul.Batorgo 24 zgodnie ze specyfikacją:
1. Worek czarny z napisem ODPADY NIESEGREGOWANE, ZGK Sp. z o. o. Andrychów
ul. Batorego 24, 33 875-21-91 - ilość do 1000 000 sztuk. o pojemności 120 l i wytrzymałości na obciążenia minimum 30 kg.
2.Worek żółty z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE I ODPADY OPAKOWANIOWE WIELOMATERIAŁOWE ZGK Sp. z o. o. Andrychów ul. Batorego 24, 33 875-21-91 - ilość do 350 000 sztuk o pojemności 120 l i wytrzymałości na obciążenia minimum 15 kg.
3.Worek zielony z napisem SZKŁO ZGK Sp. z o. o. Andrychów ul. Batorego 24,
33 875-21-91 - ilość do 75 000 sztuk. o pojemności 120 l i wytrzymałości na obciążenia minimum 30 kg.
4.Worek niebieski z napisem PAPIER ZGK Sp. z o. o. Andrychów ul. Batorego 24,
33 875-21-91 - ilość do 65 000sztuk o pojemności 120 l i wytrzymałości na obciążenia minimum 30 kg.
5.Worek brązowy z napisem BIOODPADY ZGK Sp. z o. o. Andrychów ul. Batorego 24,
33 875-21-91 - ilość do 85 000 sztuk o pojemności 120 l i wytrzymałości na obciążenia minimum 30 kg.
Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych
Podane powyżej ilości worków mają charakter szacunkowy, zgodny z przewidywanymi prognozami, w związku z czym Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości worków. Przewidywany zakres zmówienia: łącznie 675 000 sztuk worków w trakcie trwania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczonych worków,w przypadku stwierdzenia nie wystarczającej wytrzymałości worka na obciążenie zgodnie z zapisami SWZ, Zamawiający ma prawo do zwrócenia danej partii i wymiany partii worków na koszt Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
2. Do ceny oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę całkowity koszt brutto przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która w toku porównania ofert otrzyma największą ilość punktów.
3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:
a/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust 1 pkt 1,2,3,4,5,6 oraz art. 109 ust 1 pkt 1, 2,3,4,7,8.
b/ spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Stosownie do postanowień art. 112 ust 1 ustawy PZP w zakresie warunku dotyczącego:
a/ zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający określi czy Wykonawca spełnia wymóg na podstawie Dokumentu nr 1.
b/ uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
c/ sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
d/ zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określi czy Wykonawca spełnia wymóg na podstawie Dokumentu nr 5.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument nr 1
Dokument potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
Dokument nr 2
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;- wzór – załącznik nr 4.
Dokument nr 3
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Dokument nr 4
zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Dokument nr. 5
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; – wzór wykazu – załącznik nr 5.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do jego udzielenia tj zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Podmioty składające wspólną ofertę powinny złożyć dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego oddzielnie dla każdego z tych podmiotów.Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- Dostawa uprzywilejowanego pojazdu hybrydowego typu plug-in 4x4 dla Straży Miejskiej w Andrychowie
- Sukcesywna dostawa worków na odpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrychowie.
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa środków czystości oraz artykułów kuchennych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (3 pakiety
- Sukcesywna dostawa worków na odpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrychowie.
- Dostawa worków do segregacji odpadów
- Dostawa środków utrzymania czystości dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa środków czystości, papierów toaletowych i ręczników papierowych, worków i artykułów foliowych oraz kosmetyków do pielęgnacji niemowląt w podziale na 8 części.
- Dostawa elementów styropianowych do wypełnienia opakowań transportowych dla NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.