Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie należących do TAURON Nowe Technologie S.A. instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie należących do TAURON Nowe Technologie S.A. instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04fcead2-8cd5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne do zadań własnych gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną należy:
1. planowanie i organizacja zaopatrzenia w energię elektryczną,
2. planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy,
3. finansowanie oświetlenia, ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.151.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 379137,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych należących do Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle.
2) prowadzenie czynności konserwacyjnych i naprawczych instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, w tym punktów świetlnych, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
2. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy dla utrzymania instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych wraz z częstotliwością ich wykonywania:
1) bezzwłoczne usuwanie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowane przez uszkodzone elementy instalacji oświetleniowej,
2) przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej i mieszkańców o nieprawidłowym działaniu instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych i niezwłoczne usuwanie uszkodzeń, lecz nie później niż w terminie do 10 dni kalendarzowych;
3) niezbędne wymiany niesprawnych (zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych) elementów instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, a w szczególności: źródeł światła, dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych, zegarów sterujących, przewodów wysięgników – 10 dni kalendarzowych od stwierdzenia awarii.
4) oględziny urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na żądanie Zamawiającego – nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy;
5) przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych,
6) przeglądy techniczne słupów, wysięgników i opraw,
7) sprawdzanie stanu technicznego, konserwacja i naprawy połączeń na tabliczce zaciskowej oraz osłony wnęki słupowej,
8) sprawdzanie mocowania oraz kontrola stanu technicznego wysięgników i opraw,
9) sprawdzanie oraz regulacja położenia opraw i odbłyśników,
10) sprawdzanie i regulacja zegarów sterujących instalacją oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych,
11) stała dbałość o estetykę urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych (czyszczenie opraw i systemów optycznych, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów oraz plakatów ze słupów i szafek oświetleniowych podczas wymiany źródeł światła,
12) gospodarowanie odpadami zgodnie z ustaleniami zawartymi w § 4 PPU.
13) powiadamianie drogą elektroniczną o zrealizowanych pracach remontowo-konserwacyjnych w terminie do 3 dni od ich wykonania.
3. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia czynności serwisowe,
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: wykaz punktów świetlnych, projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422531,57 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930810615
7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Śląskich
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
TAURON Dystrybucja S.A. cześć prac wymienionych w par. 2 ust.2 umowy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422531,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przez finansowanie zgodnie z ww. ustawą rozumie się finansowanie kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i utrzymania. W związku z powyższym, Gmina zobowiązana jest do zawarcia umowy na świadczenie powyższej usługi zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. W tym przypadku, właścicielem przedmiotowej infrastruktury oświetleniowej jest Spółka Tauron Nowe Technologie, która odmówiła przekazania do eksploatacji własnych urządzeń oraz poprosiła o zorganizowanie spotkania, celem omówienia warunków świadczenia usług (pismo z dnia 02.10.2022 r. nr TNT/NGM/2022-12-01-/0000002).
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki do worków dla Czysty Region Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Prowadzenie konserwacji i eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tczewa będącego własnością Gminy Miejskiej Tczew
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzki i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.