eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączUtrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490580733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mzd.nowysacz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00777a07-17a7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00201068/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184431/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.36.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych
w zakresie utrzymania oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych
i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.
2. W ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca będzie zobowiązany do:
a. wykonywania robót i prac utrzymaniowych na drogach będących
w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg na podstawie zleceń udzielanych przez Miejski Zarząd Dróg za pomocą poczty e-mail, telefonu bądź komunikatora internetowego;
b. wykonywania robót i prac utrzymaniowych na drogach będących
w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg na podstawie zgłoszeń ze strony Wydziału Kryzysowego UM, Policji oraz Straży Miejskiej - zlecenia te należy traktować jako nagłe i wykonywane na zasadach określonych
w §3 ust. 4 pkt a. oraz §3 ust.5 umowy.
c. przeglądów oznakowania występującego na drogach będących pod zarządem Miejskiego Zarządu Dróg, nie rzadziej niż raz w miesiącu
3. Zakres prac i robót obejmuje:
a. sprawdzenie stanu technicznego, widoczności i czytelności znaków drogowych
i tablic;
b. montaż nowych słupków, znaków drogowych oraz tablic;
c. demontaż, wymianę i zamontowanie brakujących i uszkodzonych znaków drogowych bądź ich elementów;
d. prostowanie przekrzywionych słupków, tarcz znaków i tablic drogowych,
e. usuwanie nielegalnych plakatów, reklam, graffiti, nalepek i napisów na znakach
i tablicach, a także ekranach akustycznych;
f. utrzymanie czystości znaków i tablic drogowych, w zależności od potrzeb
(w szczególności mycie, czyszczenie);
g. wykonywanie dokumentacji fotograficznej stanu sprzed i po naprawie (dotyczy tylko i wyłącznie robót polegających na wymianie uszkodzonych znaków drogowych bądź ich elementów);
h. opracowanie i realizacja nowych projektów stałej organizacji ruchu;
i. inne prace związane z utrzymaniem oznakowania pionowego nie ujęte
w formularzach cenowych, między innymi wykonania pielęgnacji drzew i krzewów zasłaniających oznakowanie pionowe.

Przedmiot zamówienia, został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej, tj.:
 STWiORB,
stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2087577,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2099271,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2087577,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WIMED Sp. z o.o., Sp. k

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MSD Beata Semla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852209596

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-324

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2087577,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.