Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227294/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE AGLOMERACJI STARE MIASTO W MIEJSCOWOŚCI JANOWICE ORAZ BUDOWA PRZEPOMPOWNI NA TERENIE GMINY STARE MIASTO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARE MIASTO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GŁÓWNA 16B
1.5.2.) Miejscowość: Stare Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-571
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632416216
1.5.8.) Numer faksu: 632416580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stare-miasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.stare–miasto.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE AGLOMERACJI STARE MIASTO W MIEJSCOWOŚCI JANOWICE ORAZ BUDOWA PRZEPOMPOWNI NA TERENIE GMINY STARE MIASTO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-300abccf-2a6b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004361/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 BUDOWA PRZEPOMPOWNI NA TERENIE GMINY STARE MIASTO
1.1.9 BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ NA TRENIE AGLOMERACJI STARE MIASTO, W M. JANOWICE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Stare Miasto, w m. Janowice- budowa kolektora grawitacyjnego o długości 2926m, w tym:
PCV-U Ø160mm – 271,00m
PCV-U Ø200mm – 1 329,00m
PCV-U Ø250mm – 1 326,00m
- budowa rurociągu tłocznego o długości 2131m, w tym: PE Ø125mm – 2 131,00m
- budowa strefowych przepompowni ścieków – 1 kpl
(szczegółowy zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją i pomocniczym przedmiarem robót)
Uwaga:
Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić również w ofercie koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót związanych z umieszczeniem przedmiotowej kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym autostrady A2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 4014966,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Budowa przepompowni w m. Modła Królewska- budowa kolektora grawitacyjnego PVC-U Ø315/9,2mm – 5,00m
- budowa rurociągu tłocznego PVC-U Ø225mm – 4,00m
- budowa strefowych przepompowni ścieków P20 – 1 kpl
(szczegółowy zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją i pomocniczym przedmiarem robót)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 330682,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Budowa przepompowni w Starym Mieście, ul. Rychwalska- budowa kolektora grawitacyjnego PVC-U Ø400/11,7mm – 9,00m
- budowa rurociągu tłocznego PVC-U Ø150mm – 16,00m
- budowa strefowych przepompowni ścieków P2 – 1 kpl
(szczegółowy zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją i pomocniczym przedmiarem robót)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 398489,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3081235,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6512758,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3081235,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Robót Drogowo-Budowlanych Jakub Wawrzyniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6681784341
7.3.3) Ulica: ul. Zaremby 16/9
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3081235,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340228,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654660,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454927,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Robót Drogowo-Budowlanych Jakub Wawrzyniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6681784341
7.3.3) Ulica: ul. Zaremby 16/9
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454927,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401345,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634150,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 503916,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Robót Drogowo-Budowlanych Jakub Wawrzyniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6681784341
7.3.3) Ulica: ul. Zaremby 16/9
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 503916,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.