eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuckDostawa pelletu drzewnego do placówek o¶wiatowych Powiatu K³obuckiego - 2 czê¶ci



Og³oszenie z dnia 2024-01-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do placówek o¶wiatowych Powiatu K³obuckiego - 2 czê¶ci

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat K³obucki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Paw³a II 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.maczka-taranek@powiatklobucki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatklobucki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu drzewnego do placówek o¶wiatowych Powiatu K³obuckiego - 2 czê¶ci

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b4edfc1-aaf2-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00011936

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00008376/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa pelletu do placówek o¶wiatowych - 2 czê¶ci

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b4edfc1-aaf2-11ee-a681-52fe4aa7189e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
11.3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna M±czka-Taranek , tel. 34 310 06 75, email:
k.maczka-taranek@powiatklobucki.pl
11.4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
11.6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11.8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11.9. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.

Ze wzglêdu na brak wystarczaj±cej ilo¶ci znaków, uzupe³nienie informacji dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot.
korespondencji elektronicznej znajduje siê w dziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:

1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;

2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa pelletu drzewnego do placówek o¶wiatowych Powiatu K³obuckiego – 2 czê¶ci” prowadzonym w trybie podstawowym;

3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz.U.2023.1605 ), dalej „ustawa Pzp”;

4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;

5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;

6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7) Wykonawca posiada:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;

− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

8) Wykonawcy nie przys³uguje:

− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje dostêpne s± w Rozdziale 22 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – Dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ nr 1
w K³obucku.

Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ nr 1 w K³obucku, ul. Zamkowa 6, 42-100 K³obuck w sezonie grzewczym 2023/2024.
Dostawa pelletu drzewnego w okresie realizacji umowy bêdzie wynosi³a:

Zakres podstawowy - w ilo¶ci 60 ton w transzach po ok. 20 ton (luzem) cystern± z opró¿nieniem pneumatycznym do zbiornika opa³u.

Zakres objêty prawem opcji - w ilo¶ci 40 ton w transzach po ok. 20 ton (luzem) cystern± z opró¿nieniem pneumatycznym do zbiornika opa³u.


Wymagane parametry pelletu drzewnego:
- pellet wymiar 6 lub 8 mm,
- d³ugo¶æ do 400 mm,
- max. zawarto¶æ popio³u do 0,7%,
- warto¶æ opa³owa 17-19 Mj/kg,
- wilgotno¶æ do 10%,
- zgodno¶æ z norm± PN-EN 14961-2 Klasa A1,
- certyfikat DINplus, ENplus A1
- 6 miesiêczna gwarancja producenta.

W przypadku wyst±pienia w dokumentacji przetargowej okre¶leñ odwo³uj±cych siê bezpo¶rednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia s³u¿± okre¶leniu minimalnych cech technicznych i jako¶ciowych. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zaproponowane materia³y bêd± posiada³y parametry techniczne i jako¶ciowe (technologiczne) nie gorsze ni¿ te, które przedstawiono w SWZ, posiadaæ bêd± certyfikaty i aprobaty równowa¿ne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca sk³ada stosowne dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci oferowanego wyposa¿enia wraz z ofert±.

Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie w miarê potrzeb, po uprzednim zleceniu pisemnym (przekazanym faxem lub drog± elektroniczn±) Zamawiaj±cego w terminie do 7 dni. Termin zakoñczenia realizacji zamówienia ustala siê na 50 dni od daty zawarcia umowy.
Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie z intensywno¶ci± uzale¿nion± od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego, zwi±zanych z warunkami pogodowymi.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jako¶ci dostarczonej partii materia³u, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbêdnych badañ niezale¿nej jednostce, na koszt:
- je¿eli parametry dostarczonej partii opa³u odpowiadaj± parametrom okre¶lonym w SWZ koszty badañ pokryje Zamawiaj±cy
- je¿eli parametry dostarczonej partii opa³u s± gorsze ni¿ okre¶lone w SWZ koszty badañ pokrywa Wykonawca.
Zakwestionowane przez Zamawiaj±cego tj. Zespó³ Szkó³ nr 1 w K³obucku partie materia³ów jako nie spe³niaj±ce wymogów ww. norm zostan± pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowan± ilo¶æ materia³u jak i za jej transport Zamawiaj±cy nie ureguluje nale¿no¶ci.
Zakwestionowan± partiê materia³u zobowi±zany jest zabraæ ze zbiornika Zamawiaj±cego we w³asnym zakresie.
Dostawa pelletu winny odbywaæ siê w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. od godz. 8:00 do 15:00 (od poniedzia³ku do pi±tku), po wcze¶niejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materia³ów przez upowa¿nion± osobê.
Ka¿dorazowo kierowca samochodu winien posiadaæ dokument potwierdzaj±cy jako¶æ i ilo¶æ za³adowanego materia³u na dan± jednostkê transportow±.
W przypadku w±tpliwo¶ci co do ilo¶ci za³adowanego materia³u, Zamawiaj±cy mo¿e na koszt Wykonawcy zamówienia skierowaæ pojazd z ³adunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilo¶ci.
Minimalna jednorazowa dostawa równaæ siê bêdzie ³adowno¶ci samochodu, sumaryczna ilo¶æ dostarczonego materia³u nie przekroczy ilo¶ci podanej dla zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zakres objêty prawem opcji - w ilo¶ci 40 ton w transzach po ok. 20 ton (luzem) cystern± z opró¿nieniem pneumatycznym do zbiornika opa³u.

4.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy podczas trwania umowy pojawi± siê uzasadnione potrzeby realizacji dostaw w zakresie szerszym ni¿ okre¶lony w zakresie podstawowym (pod warunkiem zabezpieczenia finansowego w bud¿ecie Powiatu) – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie dostawy w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy.
O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie o¶wiadczenia woli. Cena dostaw w ramach realizacji zakresu objêtego opcj± wynika z tre¶ci oferty wykonawcy.

4.3. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiêkszenia zakresu dostaw wykonawcy o dodatkow± ilo¶æ ton w ramach limitów wskazanych w pkt. 4.1 SWZ.

4.4. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach prawa opcji obliczane bêdzie wed³ug cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie i rzeczywistej ilo¶ci zrealizowanych dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów
oceny ofert:
Cena (C) - 100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ nr 3 w K³obucku.

Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ nr 3 w K³obucku, ul. Ks. I. Skorupki 46, 42-100 K³obuck w sezonie grzewczym 2023/2024. Dostawa pelletu drzewnego w okresie realizacji umowy bêdzie wynosi³a:

Zakres podstawowy - w ilo¶ci 20 ton jednorazowo (luzem) cystern± z opró¿nieniem pneumatycznym do zbiornika opa³u.

Zakres objêty prawem opcji - w ilo¶ci do 20 ton jednorazowo (luzem) cystern± z opró¿nieniem pneumatycznym do zbiornika opa³u.

Wymagane parametry pelletu drzewnego:
- pellet wymiar 6 lub 8 mm,
- d³ugo¶æ do 400 mm,
- max. zawarto¶æ popio³u do 0,7%,
- warto¶æ opa³owa 17-19 Mj/kg,
- wilgotno¶æ do 10%,
- zgodno¶æ z norm± PN-EN 14961-2 Klasa A1,
- certyfikat DINplus, ENplus A1,
- 6 miesiêczna gwarancja producenta.

W przypadku wyst±pienia w dokumentacji przetargowej okre¶leñ odwo³uj±cych siê bezpo¶rednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia s³u¿± okre¶leniu minimalnych cech technicznych i jako¶ciowych. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zaproponowane materia³y bêd± posiada³y parametry techniczne i jako¶ciowe (technologiczne) nie gorsze ni¿ te, które przedstawiono w SWZ, posiadaæ bêd± certyfikaty i aprobaty równowa¿ne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych,
a znajduj±cych siê w dokumentacji.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca sk³ada stosowne dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci oferowanego wyposa¿enia wraz z ofert±.

Dostawa pelletu drzewnego odbêdzie siê, w terminie 50 dni od daty zawarcia umowy.

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jako¶ci dostarczonej partii materia³u, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbêdnych badañ niezale¿nej jednostce, na koszt Wykonawcy.

Zakwestionowane przez Zamawiaj±cego tj. Zespó³ Szkó³ nr 3 w K³obucku partie materia³ów jako nie spe³niaj±ce wymogów ww. norm zostan± pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowan± ilo¶æ materia³u jak i za jej transport Zamawiaj±cy nie ureguluje nale¿no¶ci.
Zakwestionowan± partiê materia³u zobowi±zany jest zabraæ ze zbiornika Zamawiaj±cego we w³asnym zakresie.

Dostawa pelletu winna odbywaæ siê w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. od godz. 8:00 do 15:00 (od poniedzia³ku do pi±tku), po wcze¶niejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materia³ów przez upowa¿nion± osobê.

Ka¿dorazowo kierowca samochodu winien posiadaæ dokument potwierdzaj±cy jako¶æ i ilo¶æ za³adowanego materia³u na dan± jednostkê transportow±.

W przypadku w±tpliwo¶ci co do ilo¶ci za³adowanego materia³u, Zamawiaj±cy mo¿e na koszt Wykonawcy zamówienia skierowaæ pojazd z ³adunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilo¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zakres objêty prawem opcji - w ilo¶ci do 20 ton jednorazowo (luzem) cystern± z opró¿nieniem pneumatycznym do zbiornika opa³u.

4.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy podczas trwania umowy pojawi± siê uzasadnione potrzeby realizacji dostaw w zakresie szerszym ni¿ okre¶lony w zakresie podstawowym (pod warunkiem zabezpieczenia finansowego w bud¿ecie) – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie dostawy w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy.
O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie o¶wiadczenia woli. Cena dostaw w ramach realizacji zakresu objêtego opcj± wynika z tre¶ci oferty wykonawcy.

4.3. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiêkszenia zakresu dostaw wykonawcy o dodatkow± ilo¶æ ton w ramach limitów wskazanych w pkt. 4.1 SWZ.

4.4. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach prawa opcji obliczane bêdzie wed³ug cen jednostkowych okre¶lonych w ofercie i rzeczywistej ilo¶ci zrealizowanych dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów
oceny ofert:
Cena (C) - 100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ
i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Uzasadnienie do zastrze¿enia informacji znajduj±cych siê w ofercie jako
tajemnica przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)
4) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.

10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie bêd± mia³y zastosowanie przepisy Ustawy – Prawo zamówieñ
publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie aneksu podpisanego
przez obie strony.
3. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy.
4. Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia
umowy, a w szczególno¶ci:
a) zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,
nazwy),
b) zmiany strony umowy – wykonawcy w sytuacji nastêpstwa prawnego wynikaj±cego z odrêbnych przepisów,
c) zmiana danych osób pe³ni±cych nadzór nad realizacj± zamówienia,
d) zmiana terminu zakoñczenia umowy, w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych,
powoduj±cych konieczno¶æ wyd³u¿enia terminu dostaw przedmiotu umowy.
5. Zmiany tre¶ci umowy dopuszczone w ust. 4 lit. a)-d) nie mog± prowadziæ do zwiêkszenia wynagrodzenia okre¶lonego w
umowie.
6. Spory mog±ce wynikn±æ z realizacji niniejszej umowy rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy miejscowo dla
Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.