eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki"DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W RYKACH W ROKU 2022"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W RYKACH W ROKU 2022"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8652 394

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpryki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


UTRZYMANIE I ZARZĄDZANIE DROGAMI POWIATOWYMI NA TERENIE POWIATU RYCKIEGO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W RYKACH W ROKU 2022"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73dd21f-4eb6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002204/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach na rok 2022"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286477/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/PN/19/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r, do pojazdów, maszyn i urządzeń będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach.
2. Miejscem realizacji dostaw są stacje paliw czynne całodobowo, położone w obrębie administracyjnym powiatu ryckiego zlokalizowane nie dalej niż 8 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach ul. Kolejowa 5, 08-500 Ryki. Wykonawca zobowiązany jest dysponować minimum 1 stacją paliw działającą na powyższych warunkach. Odległość należy obliczyć w odniesieniu do najkrótszej drogi publicznej.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie wynosi:
• Benzyna bezołowiowa Pb 95 - do 3 000,00 litrów
 Zamówienie podstawowe - 1 500,00 litrów
 Zamówienie z prawem opcji - do 1 500,00 litrów
• Olej napędowy - do 50 000,00 litrów
 Zamówienie podstawowe - 20 000,00 litrów
 Zamówienie z prawem opcji - do 30 000,00 litrów
4. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania dostaw objętych zamówieniem podstawowym w pełnym ich zakresie.
5. Dostawa zamówienia z prawem opcji zależała będzie od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych lub zapotrzebowania na paliwo wynikające z wykonywanych zadań. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania lub wykorzystania w mniejszym zakresie rzeczowym niniejszych dostaw objętych prawem opcji.
6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy, ani składania odrębnego oświadczenia - dokonywało się będzie automatycznie w przypadku zmiany zakresu zamówienia o wskazaną powyżej ilość.
7. Dostawy zamówienia objętych prawem opcji realizowane będą na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw z prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i Wzorze umowy.
9. Szacunkowe zapotrzebowanie nie musi odpowiadać rzeczywistemu zużyciu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej powyżej ilości.
10. Tankowania realizowane będą sukcesywnie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego do zbiorników pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i kanistrów. Wykaz pojazdów zostanie wyszczególniony przez Zamawiającego i dołączony do umowy.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia atestu lub świadectwa jakości paliw na każde życzenie Zamawiającego. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodność z normami).
12. Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych. Paliwo stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać standardy jakościowe i wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.) lub równoważne.
13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw.
14. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który będzie posiadał więcej niż jedną stację paliw oferującą sprzedaż paliw wymienionych powyżej, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru stacji paliw, usytuowanej najbliżej siedziby Zamawiającego.
15. Uniemożliwienie tankowania lub zamknięcie stacji skutkuje naliczeniem kary z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy zgodnie z umową, chyba że Wykonawca na ten okres zapewni Zamawiającemu drugą stację paliw pracującą na warunkach opisanych w SWZ.
16. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 poz. 716 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H.U. ASCAR Artur Stoń, Adam Stoń

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. ASCAR Artur Stoń, Adam Stoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213501757

7.3.3) Ulica: ul. Modzelewskiego 52 lok. 50

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-679

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.