Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012075 z dnia 2021-03-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Chmielno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gryfa Pomorskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Chmielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-333
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586856868
1.5.8.) Numer faksu: 587425963
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@chmielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.chmielno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.chmielno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Chmielno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-def62849-6203-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000076/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia na terenie Gminy Chmielno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004220/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust.1 pkt1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Spółka ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o., z siedzibą w Sopocie, 81-855 Sopot ul. Rzemieślnicza 17/19 posiada sieć oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Chmielno i co do zasady prawa własności jest jedynym podmiotem uprawnionym do korzystania z własnej infrastruktury oświetleniowej. Spółka ta jako właściciel może decydować o sposobie eksploatacji sieci oświetleniowej. Tym samym, w zakresie urządzeń oświetleniowych będących własnością przedsiębiorstwa energetycznego zachodziły podstawy do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.214 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 306000
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Chmielno.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) świadczenie kompleksowej usługi przy wykorzystaniu posiadanej infrastruktury oraz majątku Zamawiającego;2) utrzymanie posiadanej infrastruktury wykorzystywanej do wykonywania kompleksowej usługi w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym świadczenie kompleksowej usługi o należytej jakości na zasadach ciągłych, w tym przeprowadzania napraw, remontów lub wymiany awaryjnej poszczególnych urządzeń wchodzących w skład tej infrastruktury, w zakresie, w jakim zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wedle najlepszej profesjonalnej wiedzy Wykonawcy i ustalonych zwyczajów, jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania infrastruktury; 3) utrzymanie majątku Zamawiającego wykorzystywanego do wykonywania kompleksowej usługi w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym świadczenie usługi o należytej jakości na zasadach ciągłych, w tym przeprowadzania napraw, wymiany awaryjnej poszczególnych urządzeń wchodzących w skład tej infrastruktury, w zakresie, w jakim zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wedle najlepszej profesjonalnej wiedzy Wykonawcy i ustalonych zwyczajów, jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania majątku Zamawiającego; 4) bieżące monitorowanie sprawności infrastruktury; 5) zapewnienie oświetlenia w obszarze funkcjonowania infrastruktury;6) sukcesywna, w okresie trwania umowy modernizacja opraw świetlnych z uwzględnieniem wymiany świetlówek na energooszczędne;7) utrzymanie urządzeń oświetleniowych obejmujący montaż i demontaż elementów świetlnych dekoracji świątecznych na Święta Bożego Narodzenia. Dokładny termin demontażu i montażu iluminacji świątecznych będzie ustalony z pracownikiem Urzędu Gminy Chmielno, jednak usługa ta musi zostać zrealizowana w okresie od 01 do 06 grudnia danego roku. Ilość samodzielnych elementów dekoracji świetlnych przyłączanych do sieci określa się maksymalnie na 92 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej
- DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO NIERUCHOMOŚCI CWPL "CePeLek" SP ZOZ Postępowanie nr: 48/CWPL/TP/2024
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. dla Instytutu Dendrologii PAN
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla 158 punktów poboru energii w Gminie Olszewo-Borki na rok 2025"
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.