Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć dla podopiecznych Klubu Seniora w Kłecku i Klubu Seniora w Działyniu - zajęcia terapeutyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kłecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614270125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć dla podopiecznych Klubu Seniora w Kłecku i Klubu Seniora w Działyniu - zajęcia terapeutyczne2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001304/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Prowadzenie zajęć dla podopiecznych Klubu Seniora w Kłecku i Klubu Seniora w Działyniu - zajęcia terapeutyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Rozwój usług spoełcznych w gminie Kłecko" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe oraz pozakonkursowe w zakresie epidemii COVID-192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ca952b95-4216-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7128 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są zajęcia terapeutyczne dla 20 podopiecznych Klubu Seniora w Kłecku i 20 podopiecznych Klubu Seniora w Działyniu.
Celem zajęć jest podniesienie samoświadomości seniorów na temat tego etapu w ich życiu, nauka sposobów samodzielnego wpływania na jakość swojego życia, nauka sposobów lepszego
funkcjonowania społecznego w grupie, nabycie umiejętności radzenia sobie i pomocy innym w sytuacjach trudnych, stresowych i konfliktowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Proponowany wymiar godzinowy świadczenia usługi: średnio 8 h miesięcznie, w tym:
• 4h - 2 spotkania w miesiącu trwające 2 h w KS w Kłecku i
• 4h - 2 spotkania w miesiącu trwające 2 h w KS w Działyniu.
Okres świadczenia usługi – 9 miesięcy, 72 h usługi w ciągu 9 miesięcy, w tym:
• 36 h w KS w Kłecku, po średnio 6 h na każdy blok tematyczny,
• 36 h w KS w Działyniu, po średnio 6h na każdy blok tematyczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Pomocy Psychologicznej i Profilaktyki Szarmach Lidia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841406997
7.3.3) Ulica: Os. Łokietka
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ I PROFILAKTYKI SZARMACH LIDIA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ I PROFILAKTYKI SZARMACH LIDIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-10 do 2022-09-09INNE PRZETARGI KŁECKO
więcej: przetargi KŁECKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica" (II postępowanie)
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 18 części
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.