Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00002862/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012138 z dnia 2021-03-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego – „Budowa Szkoły Podstawowej w Kunowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957372007
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego – „Budowa Szkoły Podstawowej w Kunowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf194175-5ca3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002862/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 97562 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego dla zadania Budowa SzkołyPodstawowej w Kunowicach.Do podstawowych zadań Wykonawcy należy pełnienie obowiązkówi wykonanie uprawnień o jakich mowa w wart. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawobudowlane (t.j. Dz. U. z 2020. Poz.1333 ze zm.), zgodnie z załączonym wzorem umowy.Zadanieinwestycyjne obejmuje branże: ogólnobudowlaną, drogową, elektryczną, sanitarną. Zadanierealizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj, na podstawie programu funkcjonalnoużytkowego.Szczegółowy zakres zadania objętego nadzorem określa Specyfikacja IstotnychWarunków Zamówienia do przetargu dla zadania pn.: Budowa Szkoły Podstawowej wKunowicach – dostępna na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.slubice.pl/ w zakładcezamówienia publiczne https://slubice.pl/przetarg-nieograniczony-na-budowe-szkolypodstawowej-w-kunowicach/Wartość nadzorowanej inwestycji wynosi 12.041.700,00 złbrutto.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru przez osobę posiadającąodpowiednie uprawnienia zgodnie z Prawem budowlanym do pełnienia funkcji inspektoranadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi w zakresie branży: konstrukcyjno-budowlanej,drogowej, elektrycznej i sanitarnej.W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje siędo uczestniczenia w przeprowadzeniu maksymalnie 6 odbiorów częściowych zrealizowanychrobót na terenie zakładu produkcyjnego Wykonawcy robót budowlanych. Adres hali produkcyjnejWykonawcy robót: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 20, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. Kosztypodróży na teren zakładu produkcyjnego ponosi w całości Inspektor nadzoru- Wykonawca.2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.3. Zamawiający nie dopuszczaskładania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.4. Zamawiający nieprzewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 .5. Szczegółowy opisoraz sposób realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, który jest załącznikiem do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164820
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEN MIND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362324469
7.3.3) Ulica: Ul. Małkowskiego 30/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-304
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniami: "Uporządkowanie gospodarki wodami deszczowymi na terenie m. Busko-Zdrój" oraz "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Zagospodarowanie terenu za przepompownią w Brzękowicach Dolnych na cele sportowo-rekreacyjne".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania "Przebudowa ul. Sportowej oraz rozbudowa ul. Do Lasku w formule zaprojektuj-wybuduj"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.