Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261574/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi wynajmu, montażu, demontażu, składowania i utrzymania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2021/2022”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: energia@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usługi wynajmu, montażu, demontażu, składowania i utrzymania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2021/2022”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beefe512-408a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 „Wykonanie usługi wynajmu, montażu, demontażu, składowania i utrzymania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dabrowa Górnicza w sezonie 2021/2022”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261574/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIF.271.4.52 .2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 535368,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia składa się z czterech elementów:
1. Wynajem choinki świątecznej wraz z elementami dekoracyjnymi i oświetleniowymi.
Przedmiotem tej części zamówienia jest wynajem i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren przed Pałacem Kultury Zagłębia przy Placu Wolności 1 w Dąbrowie Górniczej) oraz skuteczne podłączenie do sieci elektrycznej choinki wraz z elementami dekoracyjnymi i oświetleniowymi. Do zadań Wykonawcy będzie należało stałe utrzymanie w pełnej sprawności technicznej, demontaż i odebranie z miejsca demontażu konstrukcji choinki wraz z elementami dekoracyjnymi i oświetleniowymi oraz przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
Wzór choinki w tym parametry i opis konstrukcji choinki wraz z wykazem elementów dekoracyjnych i oświetleniowych wymaganych przez Zamawiającego wskazuje załącznik nr 1 do umowy.
2. Pobranie z miejsca składowania i montaż elementu 3D –napis Dąbrowa Górnicza.
Pobranie i dostarczenie na miejsce montażu wskazane przez Zamawiającego (okolice centrum miasta), montaż i skuteczne podłączenie do sieci elektrycznej, utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego dekoracji świetlnej będącej elementem 3D - napis Dąbrowa Górnicza) wraz ze wszystkimi wymaganymi elementami dekoracyjnymi i oświetleniem oraz dodatkowym elementem świątecznym w postaci dwóch odchylonych względem siebie choinek. Do zadań Wykonawcy będzie należało zdemontowanie napisu w czasie wskazanym przez Zamawiającego i składowanie w magazynie.
Wzór elementu 3D w tym parametry i jego opis wskazuje załącznik nr 2 do umowy.
3. Wynajem świetlnych elementów dekoracyjnych/iluminacji na słupach oświetleniowych.
Przedmiotem tego elementu zamówienia jest wynajem wraz z dostawą, montażem, demontażem i stałym utrzymaniem w pełnej sprawności technicznej (serwisowaniem) w okresie ekspozycji elementów dekoracyjnych na wskazanych lokalizacjach. Wykaz zawierający wymagane wzory, lokalizację, opis i ilości wynajmowanych elementów dekoracyjnych stanowi załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania sposobu montażu na wskazanych słupach i zasilenia iluminacji we własnym zakresie (dodatkowe kable, złączki, obejmy, zabezpieczenia i wszystkie inne elementy niezbędne do montażu i podłączenia do energii elektrycznej iluminacji). Wszystkie wynajmowane iluminacje świąteczne muszą być nowe.
4. Rozwieszanie zdemontowanych po sezonie świąteczno-noworocznym 2020/2021 dekoracji świątecznych/iluminacji stanowiących własność Zamawiającego (elementy używane).
Rozwieszenie i demontaż dekoracji świątecznych na wskazanych ulicach Miasta Dabrowa Górnicza, a także ich późniejsze przechowywanie na własny koszt wraz z ich naprawą (serwisowaniem) i stałą konserwacją. Wykaz zawierający wzory, lokalizację i ilość elementów stanowi załącznik nr 4 do umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania sposobu montażu na wskazanych słupach i zasilenia iluminacji we własnym zakresie (dodatkowe kable, złączki, gniazda, obejmy, zabezpieczenia i wszystkie inne elementy niezbędne do montażu i podłączenia do energii elektrycznej iluminacji).
5. Podłączenie elementów dekoracyjnych do sieci energii elektrycznej musi spełniać warunki bezpieczeństwa i musi być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia SEP „E” i SEP „D”.
6. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zapewnić miejsce magazynowania elementów dekoracyjnych. W miesiącu grudniu dekoracje stanowiące własność Zamawiającego muszą być dostępne w odległości nie większej niż 20 km od centrum Dąbrowa Górnicza. Po przewiezieniu elementów dekoracyjnych do magazynu Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeglądu i naprawy zdemontowanych elementów iluminacji świetlnych.
2. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
2.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
2.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 784125 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000921749
7.3.3) Ulica: Noakowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i testów kontroli procesów sterylizacji
- Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu do Pracowni Histopatologii
- "Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie gminy Dąbrowa Górnicza"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKÓW NR: 5, 19, 12, 53, 94 I 101, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SKŁADU DRAWNO.
- Budowa oświetlenia drogi gminnej nr 112541 L w miejscowości Motycz
- Budowa oświetlenia drogi gminnej nr 106936 L w miejscowości Motycz
- Park z miododajnym zakątkiem - teren zieleni przy siłowni, między ulicami Jesionową a Stawową
- Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2025r.
- KONSERWACJA I PRZEGLĄD KOTŁOWNI ORAZ WĘZŁÓW CIEPLNYCH.
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.