eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W PODDĘBICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730340819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parzęczewska 29/35

1.5.2.) Miejscowość: Poddębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 678 43 66

1.5.8.) Numer faksu: 43 678 43 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mpwik-poddebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik-poddebice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/704554

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ed3c03-7ae1-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493093

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 459/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 933883,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
• w ilości szacunkowej 135.000 litrów oleju napędowego (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy litrów) spełniających wymagania odpowiadających normom PN-EN 590 – olej napędowy oraz przepisom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2020 poz. 727). Parametry techniczne i chemiczne dostarczanego oleju napędowego nie mogą być gorsze niż określone w wyżej wspomnianych normach oraz w załącznikach do Rozporządzenia.
• w skład zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie zamawiającego w paliwo w ilości do 4.000 - 5.000 l na dostawę, nie częściej niż 1 raz w miesiącu, dostawa w okresie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili złożenia zamówienia, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. od 7:00 do 14:00. Zamówienie będzie składane najpóźniej do godz. 10:00.
• miejsce dostawy:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o. ul. Parzęczewska 29/35, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie – własny zbiornik.
• dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
 paliwo musi posiadać aktualny atest – świadectwo jakości, które będzie przekazywane Zamawiającemu przy każdej dostawie,
 dostawcę zobowiązuje się do dostarczania produktu o parametrach odpowiadających warunkom atmosferycznym panującym w danym momencie (tzw. paliwo letnie w okresie letnim, tzw. paliwo zimowe w okresie zimowym)
 zagwarantowanie dostaw paliwa umożliwiającego eksploatację pojazdów i maszyn w ekstremalnie niskich temperaturach tj. poniżej -25°C, (okres zimowy )
 paliwo będzie dostarczane na koszt i ryzyko dostawcy,
 jako jednostkę rozliczeniową dostarczanego paliwa przyjmuje się jeden litr,
 cena netto za dostawy paliwa może być zmienna, przy zachowaniu niezmiennego opustu zapisanego w ofercie. Cena bieżącej dostawy będzie wyliczana z ceny ogłaszanej na stronach internetowych PKN ORLEN S.A. (Ekodiesel) w dniu dostawy pomniejszona o zaoferowany opust.
• termin płatności wynosi 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury,
• Zamawiający zastrzega, że ilość w poszczególnych asortymentach paliwa może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w przypadku gdy zakup w powyższych ilościach nie będzie leżał w interesie publicznym Zamawiającego.
• Odbioru ilościowego dostarczonego paliwa będzie dokonywać komisja składająca się z przedstawiciela Sprzedawcy i Kupującego. Ilość dostarczonego paliwa będzie przez komisję wpisana w dokument odbioru zawierający następujące dane:
- ilość w litrach faktycznie dostarczonego paliwa w momencie dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 910575,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
• w ilości szacunkowej 4.000 litrów benzyny bezołowiowej Pb-95 (słownie: cztery tysiące litrów), spełniających wymagania odpowiadających normom PN-EN 228 – benzyna bezołowiowa oraz przepisom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2020 poz. 727). Parametry techniczne i chemiczne dostarczanej benzyny bezołowiowej 95 nie mogą być gorsze niż określone w wyżej wspomnianych normach oraz w załącznikach do Rozporządzenia.
• w skład zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie zamawiającego w paliwo w ilości do 4.000 - 5.000 l na dostawę, nie częściej niż 1 raz w miesiącu, dostawa w okresie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili złożenia zamówienia, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. od 7:00 do 14:00. Zamówienie będzie składane najpóźniej do godz. 10:00.
• miejsce dostawy:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o. ul. Parzęczewska 29/35, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie – własny zbiornik.
• dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
 paliwo musi posiadać aktualny atest – świadectwo jakości, które będzie przekazywane zamawiającemu przy każdej dostawie,
 dostawcę zobowiązuje się do dostarczania produktu o parametrach odpowiadających warunkom atmosferycznym panującym w danym momencie (tzw. paliwo letnie w okresie letnim, tzw. paliwo zimowe w okresie zimowym)
 zagwarantowanie dostaw paliwa umożliwiającego eksploatację pojazdów i maszyn w ekstremalnie niskich temperaturach tj. poniżej -25°C, (okres zimowy )
 paliwo będzie dostarczane na koszt i ryzyko dostawcy,
 jako jednostkę rozliczeniową dostarczanego paliwa przyjmuje się jeden litr,
 cena netto za dostawy paliwa może być zmienna, przy zachowaniu niezmiennego opustu zapisanego w ofercie. Cena bieżącej dostawy będzie wyliczana z ceny ogłaszanej na stronach internetowych PKN ORLEN S.A. (Pb-95 ) w dniu dostawy pomniejszona o zaoferowany opust.
• termin płatności wynosi 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury,
• Zamawiający zastrzega, że ilość w poszczególnych asortymentach paliwa może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w przypadku gdy zakup w powyższych ilościach nie będzie leżał w interesie publicznym Zamawiającego.
• Odbioru ilościowego dostarczonego paliwa będzie dokonywać komisja składająca się z przedstawiciela Sprzedawcy i Kupującego. Ilość dostarczonego paliwa będzie przez komisję wpisana w dokument odbioru zawierający następujące dane:
- ilość w litrach faktycznie dostarczonego paliwa w momencie dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 23308,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 932974,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 932974,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 932974,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZECH-OIL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262594062

7.3.3) Ulica: Zagajnikowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 932974,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24611,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24611,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24611,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZECH-OIL Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262594062

7.3.3) Ulica: Zagajnikowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24611,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.