Og³oszenie z dnia 2021-03-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00039070/01 - Wynik z dnia 2021-04-23
Og³oszenie nr 2021/BZP 00012185 z dnia 2021-03-02 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opatrunków
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalny Szpital w Ko³obrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311496
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ppor. £opuskiego 31-33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Izabela.Kulakowska@szpital.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opatrunków
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-87f753fc-7b38-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00012185
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010338/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Opatrunki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpital.kolobrzeg.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.kolobrzeg.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/szpital.kolobrzeg
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://portal.smartpzp.pl/szpital.kolobrzeg
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EP/02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych) – nale¿y do³±czyæ dowód op³acenia polisy do oferty.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia o warto¶ci 30 000,00 z³ brutto ka¿de ¶wiadczenie.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;3) wykaz dostaw / us³ug porównywalnych z dostawami / us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 5 do SWZ;4) zezwolenie na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem wydane przez G³ównego Inspektora Farmaceutycznego w trybie przepisów ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2017r. poz. 2211 z pó¼n. zm.).5) dowód op³acenia polisy na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych) – nale¿y do³±czyæ dowód op³acenia polisy do oferty.-zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia o warto¶ci 30 000,00 z³ brutto ka¿de ¶wiadczenie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiana zawartej umowy mo¿e nast±piæ w przypadku:1) zmiany asortymentu objêtego zawart± umow±, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiaj±cego, je¶li w wyniku tych zmian nie nast±pi zmiana warto¶ci umowy, mianowicie:a) zmiany numeru katalogowego produktub) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów c) zmiany o charakterze przedmiotowym/produkt zamiennyd) zmiany sposobu konfekcjonowania - opakowaniae) zmiany liczby opakowañ i ilo¶ci zamawianych towarów, w tym zmniejszenie ilo¶ci zamawianych towarów, ograniczenie asortymentu lub zmniejszenie ilo¶ci towarów jednego rodzaju z jednoczesnym zwiêkszeniem ilo¶ci innego rodzaju towarów wskazanych w umowie.2. Zmiany, o którym mowa w ust. 1 dopuszczalne bêd± w nastêpuj±cych przypadkach:a) gdy wyst±pi przej¶ciowy lub sta³y brak produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow± i cenie nie wy¿szej ni¿ oferowana lubb) producent towarów wycofa ze sprzeda¿y towar stanowi±cy przedmiot umowy lub towar ten zmieni swoje w³a¶ciwo¶ci w zwi±zku z czym przestanie spe³niaæ wymogi okre¶lone w SIWZ i umowie, co uzasadniaæ bêdzie ograniczenie przedmiotu umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy lub wprowadzenie produktu zamiennego c) dostêpno¶æ towarów stanowi±cych przedmiot umowy na rynku bêdzie ograniczona lub utrudniona, co bêdzie uzasadnia³o ograniczenie przedmiotu umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy lub wprowadzenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru oferowanego i cenie jednostkowej nie wy¿szej ni¿ wskazanej w umowied) Wykonawca bêdzie posiada³ w ofercie nowy rodzaj przedmiotu umowy, odpowiadaj±cy potrzebom Zamawiaj±cego i o parametrach nie gorszych od towarów wskazanych w ofercie i zaoferuje Zamawiaj±cemu dostawê nowego towaru w miejsce towaru przewidzianego postanowieniami umowy za cenê nie wy¿sz± ni¿ wynikaj±ca z umowy.e) je¶li nast±pi zmiana przepisów dot. stawki podatku VAT, lub innych przepisów powszechnie obowi±zuj±cych, które bêd± mia³y wp³yw na realizacjê umowy – w takim przypadku umowa bêdzie mog³a byæ dostosowana do tych przepisów,f) przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, je¶li nie zostanie wykupiony ca³y asortyment objêty t± umow±,g) w przypadku, kiedy zmiana umowy konieczna bêdzie ze wzglêdu na zmianê ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej,h) je¶li konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w og³oszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w takim przypadku umowa bêdzie mog³a zostaæ dostosowana do zaistnia³ych okoliczno¶ci.3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 dokonywane bêd± na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy i wymagaj± zgody stron.4. Zmiana warunków umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/szpital.kolobrzeg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-09
2021-03-02 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Wykonywanie robót konserwacyjnych oraz ca³odobowa obs³uga nieruchomo¶ci stanowi±cych zasób Gminy Miasto Ko³obrzeg zarz±dzanych przez Ko³obrzeskie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Spó³ka z o.o
- Roboty instalacyjne - udro¿nienie kanalizacji deszczowej
- Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do ¯³obka "Krasnal" w Ko³obrzegu
- Demonta¿ i ponowny monta¿ sprzêtu zabiegowego w obiektach "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu
- Wykonywanie kompleksowych us³ug sprz±tania oraz utrzymania czysto¶ci i porz±dku w budynkach stanowi±cych zasób Gminy Miasto Ko³obrzeg oraz Ko³obrzeskiego TBS Sp. z o. o.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzêtu komputerowego - notebooki, stacje dokuj±ce, monitory
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SPZOZ w Tarnowie.
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ PRODUKTÓW DO CHEMIOTERAPII
- Dostawa materia³ów opatrunkowych .
- Sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych oraz odzie¿y ochronnej.
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.