Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00405277/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00412182/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
- 2023/BZP 00068346/01 - Wynik z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych, odczynników, druków
i papierów medycznych, etykiet samoprzylepnych na probówki, artykułów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kondratowicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-242
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.brodnowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiajacy publiczny- inny zamawiający osoba prawna świadczaca usługi o charakterze powszechnym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych, odczynników, drukówi papierów medycznych, etykiet samoprzylepnych na probówki, artykułów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de14ae48-5056-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073311/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiałów biurowych i druków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405277/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSB/TP/80/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142279,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektryczna waga4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki,4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 100329,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papiery medyczne,4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 218337,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druki medyczne,4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 249314,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druki medyczne- Attis,4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 59741,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etykiety samoprzylepne na probówki,4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 59040,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 502543,91 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły biurowe- Attis.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 218101,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146622,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175003,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175003,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Druk Piotr Lewicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841003695
7.3.3) Ulica: Przasnyska 11 lok. U 1B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-756
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175003,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Jana Pawła II 36 m 111, część nr 2: Kredytowa 2 m 46
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ i mundurów SOiK
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Sukcesywne prowadzenie zajęć rekreacji ruchowej w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Świadczenie usług konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej, tryskaczowej, gazowej i centralnego ogrzewania (kotłów gazowych) w 35 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Warszawie
- Projekt i wymiana instalacji wodociągowej (....) w budynku mieszkalnym położonym w Pruszkowie przy al. Wojska Polskiego 40 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa myjni endoskopowej wraz z osprzętem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Pracowni Mikrobiologii ZDL.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.