Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294421/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie w latach 2021-2022 kredytu długoterminowego do kwoty 9 806 000,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaciągnięcie w latach 2021-2022 kredytu długoterminowego do kwoty 9 806 000,00 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74321ab1-5298-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002696/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zaciągnięcie w 2021 roku kredytu długoterminowego do kwoty 9.806.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294421/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.126.2021.AH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie w latach 2021-2022 kredytu długoterminowego do kwoty 9 806 000,00 zł, z czego: 1) w 2021 roku do kwoty 7 806 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu; 2) w 2022 roku do kwoty 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Kredyt zostanie spłacony w terminie do 9 lat począwszy od 2022 roku. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco. Wykonawca pozyska opinie instytucji finansowych, w których Zamawiający ma zaciągnięte zobowiązania finansowe (jeżeli uzna, że są one potrzebne do udzielenia kredytu). Płatność odsetek następowała będzie w ostatnim dniu kwartału, w którym nastąpiła wypłata pierwszej transzy kredytu. Spłata kapitału następować będzie w ratach i okresach określonych poniżej: 31.03.2022 r. – 150.125,00 zł, 30.06.2022 r. – 150.125,00 zł, 30.09.2022 r. – 150.125,00 zł, 31.12.2022 r. – 150.125,00 zł, 31.03.2023 r. – 162.500,00 zł, 30.06.2023 r. – 162.500,00 zł, 30.09.2023 r. – 162.500,00 zł, 31.12.2023 r. – 2.141.166,00 zł, 31.03.2024 r. – 162.500,00 zł, 30.06.2024 r. – 162.500,00 zł, 30.09.2024 r. – 162.500,00 zł, 31.12.2024 r. – 162.500,00 zł, 31.03.2025 r. – 250.000,00 zł, 30.06.2025 r. – 250.000,00 zł, 30.09.2025 r. – 250.000,00 zł, 31.12.2025 r. – 250.000,00 zł, 31.03.2026 r. – 250.000,00 zł, 30.06.2026 r. – 250.000,00 zł, 30.09.2026 r. – 250.000,00 zł, 31.12.2026 r. – 250.000,00 zł, 31.03.2027 r. – 250.000,00 zł, 30.06.2027 r. – 250.000,00 zł, 30.09.2027 r. – 250.000,00 zł, 31.12.2027 r. – 250.000,00 zł, 31.03.2028 r. – 250.000,00 zł, 30.06.2028 r. – 250.000,00 zł, 30.09.2028 r. – 250.000,00 zł, 31.12.2028 r. – 250.000,00 zł, 31.03.2029 r. – 250.000,00 zł, 30.06.2029 r. – 250.000,00 zł, 30.09.2029 r. – 250.000,00 zł, 31.12.2029 r. – 250.000,00 zł, 31.03.2030 r. – 231.708,50 zł, 30.06.2030 r. – 231.708,50 zł, 30.09.2030 r. – 231.708,50 zł, 31.12.2030 r. – 231.708,50 zł. Na wekslu własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz umowie kredytowej będzie złożona kontrasygnata Skarbnika. Oświadczenie o poddaniu się do egzekucji zostanie podpisane przez osoby upoważnione wraz z kontrasygnatą Skarbnika. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR ustaloną na okres 3 M z dnia 15.11.2021 roku, która wynosi 1,62% plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Sprawozdania, uchwały oraz opinie są dostępne na stronie internetowej BIP Namysłów www.bip.namyslow.eu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922371,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1042861,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922371,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5250012372 REGON 000017319
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-955
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 922371,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2030-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Opracowanie i wdrożenie planu ciągłości i działania oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa i ochrony danych osobowych
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w południowej części gminy Namysłów
- Dostosowanie Domu Dziecka "Szansa" przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie do wymagań p.poż - II postępowanie.
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.