Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310169/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00319479/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004046565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poselska 13
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767221800, wew. 1100
1.5.8.) Numer faksu: 767221831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopslegnica@mopslegnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_legnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd2b2f2b-59b3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310169/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA.2610.TP.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r. według następującego zamówienia:
1) w budynku administracyjnym MOPS w Legnicy, ul. Poselska 13, charakterystyka obiektu: obiekt murowany, podpiwniczony, 4-kondygnacyjny, wolnostojący, ogrodzony; usługi obejmują utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, w szczególności:
- czyszczenie podłóg z powierzchnią zmywalną 1053,9m2 (w tym toalety) – codziennie,
- czyszczenie urządzeń sanitarnych – codziennie,
- czyszczenie powierzchni mebli biurowych (bez sprzętu elektronicznego) – codziennie,
- sprzątanie pomieszczeń archiwum zakładowego – we wcześniej ustalonym terminie – 1 raz w miesiącu podczas obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego,
- czyszczenie powierzchni zmywalnych (płytki ceramiczne w toaletach) – 1 raz
w tygodniu,
- mycie okien zespolonych o łącznej powierzchni 190,90m2.
2) w budynku MOPS w Legnicy, ul. Chojnowskiej 112, charakterystyka pomieszczeń: wydzielona część pomieszczeń na II piętrze i pomieszczenia na III piętrze; usługi obejmują utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, w szczególności polegają na:
- czyszczeniu podłóg z powierzchnią zmywalną 851,9m2 (w tym toalety) - codziennie,
- czyszczeniu urządzeń sanitarnych – codziennie,
- czyszczeniu powierzchni mebli biurowych (bez sprzętu elektronicznego) – codziennie,
- sprzątanie pomieszczeń kasy – 2 razy w miesiącu, podczas obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego,
- mycie okien zespolonych o łącznej powierzchni 258,4m2.
3) w budynku Ośrodka Pomocy Terapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży w Legnicy, przy
ul. Okrzei 9, charakterystyka obiektu: obiekt murowany, podpiwniczony, 4-kondygnacyjny, wolnostojący, ogrodzony; usługi obejmują utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych oraz sprzątania terenu posesji (w tym chodnik). Usługi utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych w szczególności polegają na:
- czyszczeniu podłóg z powierzchnią zmywalną 786m2 (w tym toalety) - codziennie,
- czyszczeniu urządzeń sanitarnych - codziennie,
- czyszczeniu powierzchni mebli biurowych (bez sprzętu elektronicznego) - codziennie,
- czyszczenie powierzchni zmywalnych (płytki ceramiczne w toaletach) - 1 raz w tygodniu,
- mycie okien zespolonych o łącznej powierzchni 101,79m2,
4) w pomieszczeniach MOPS w Legnicy, Rynek 3, usługi obejmują utrzymanie porządku
i czystości w pomieszczeniach biurowych, w szczególności polegają na:
- czyszczeniu podłóg z powierzchnią zmywalną 115,88m2 (w tym toalety) – codziennie,
- czyszczeniu urządzeń sanitarnych – codziennie,
- czyszczeniu powierzchni mebli biurowych (bez sprzętu elektronicznego) – codziennie,
- mycie okien zespolonych o łącznej powierzchni 23,1m2.
2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach odbywać się będzie w dniach pracy MOPS.
3. Usługa mycia okien w obiektach realizowana będzie co najmniej trzy razy w roku, przy czym:
1) w przypadku mycia trzy razy w roku – w miesiącach: kwiecień, sierpień, grudzień,
2) w przypadku mycia cztery razy w roku – w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień,
3) w przypadku mycia pięć razy w roku – w miesiącach: luty, kwiecień, lipiec, październik, grudzień,
4) w przypadku mycia sześć razy w roku – w miesiącach: luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik, grudzień.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości wykonywanych usług określonych w § 3 ust. 1-3 niniejszej Instrukcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DGP Clean Partner Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seban Sp. z o.o., DGP Provider Sp. z o.o., 7 MG Sp. z o.o., Partner Medica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912199052
7.3.3) Ulica: Z. Słomińskiego 15/52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-195
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DGP SECURITY PARTNER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DGP SECURITY PARTNER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania ,,Remont ulic w mieście"
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.