eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaWykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004046565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poselska 13

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767221800, wew. 1100

1.5.8.) Numer faksu: 767221831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopslegnica@mopslegnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_legnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd2b2f2b-59b3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310169/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA.2610.TP.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r. według następującego zamówienia:
1) w budynku administracyjnym MOPS w Legnicy, ul. Poselska 13, charakterystyka obiektu: obiekt murowany, podpiwniczony, 4-kondygnacyjny, wolnostojący, ogrodzony; usługi obejmują utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, w szczególności:
- czyszczenie podłóg z powierzchnią zmywalną 1053,9m2 (w tym toalety) – codziennie,
- czyszczenie urządzeń sanitarnych – codziennie,
- czyszczenie powierzchni mebli biurowych (bez sprzętu elektronicznego) – codziennie,
- sprzątanie pomieszczeń archiwum zakładowego – we wcześniej ustalonym terminie – 1 raz w miesiącu podczas obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego,
- czyszczenie powierzchni zmywalnych (płytki ceramiczne w toaletach) – 1 raz
w tygodniu,
- mycie okien zespolonych o łącznej powierzchni 190,90m2.
2) w budynku MOPS w Legnicy, ul. Chojnowskiej 112, charakterystyka pomieszczeń: wydzielona część pomieszczeń na II piętrze i pomieszczenia na III piętrze; usługi obejmują utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, w szczególności polegają na:
- czyszczeniu podłóg z powierzchnią zmywalną 851,9m2 (w tym toalety) - codziennie,
- czyszczeniu urządzeń sanitarnych – codziennie,
- czyszczeniu powierzchni mebli biurowych (bez sprzętu elektronicznego) – codziennie,
- sprzątanie pomieszczeń kasy – 2 razy w miesiącu, podczas obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego,
- mycie okien zespolonych o łącznej powierzchni 258,4m2.
3) w budynku Ośrodka Pomocy Terapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży w Legnicy, przy
ul. Okrzei 9, charakterystyka obiektu: obiekt murowany, podpiwniczony, 4-kondygnacyjny, wolnostojący, ogrodzony; usługi obejmują utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych oraz sprzątania terenu posesji (w tym chodnik). Usługi utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych w szczególności polegają na:
- czyszczeniu podłóg z powierzchnią zmywalną 786m2 (w tym toalety) - codziennie,
- czyszczeniu urządzeń sanitarnych - codziennie,
- czyszczeniu powierzchni mebli biurowych (bez sprzętu elektronicznego) - codziennie,
- czyszczenie powierzchni zmywalnych (płytki ceramiczne w toaletach) - 1 raz w tygodniu,
- mycie okien zespolonych o łącznej powierzchni 101,79m2,
4) w pomieszczeniach MOPS w Legnicy, Rynek 3, usługi obejmują utrzymanie porządku
i czystości w pomieszczeniach biurowych, w szczególności polegają na:
- czyszczeniu podłóg z powierzchnią zmywalną 115,88m2 (w tym toalety) – codziennie,
- czyszczeniu urządzeń sanitarnych – codziennie,
- czyszczeniu powierzchni mebli biurowych (bez sprzętu elektronicznego) – codziennie,
- mycie okien zespolonych o łącznej powierzchni 23,1m2.
2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach odbywać się będzie w dniach pracy MOPS.
3. Usługa mycia okien w obiektach realizowana będzie co najmniej trzy razy w roku, przy czym:
1) w przypadku mycia trzy razy w roku – w miesiącach: kwiecień, sierpień, grudzień,
2) w przypadku mycia cztery razy w roku – w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień,
3) w przypadku mycia pięć razy w roku – w miesiącach: luty, kwiecień, lipiec, październik, grudzień,
4) w przypadku mycia sześć razy w roku – w miesiącach: luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik, grudzień.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości wykonywanych usług określonych w § 3 ust. 1-3 niniejszej Instrukcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DGP Clean Partner Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seban Sp. z o.o., DGP Provider Sp. z o.o., 7 MG Sp. z o.o., Partner Medica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912199052

7.3.3) Ulica: Z. Słomińskiego 15/52

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-195

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.