Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów, dróg na terenie Gminy Libiąż w 2025 roku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Działkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Libiąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 624 92 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@libiaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów, dróg na terenie Gminy Libiąż w 2025 roku"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-043390e4-e03c-4171-887f-f48b7bacc104
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031755/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów, dróg na terenie Gminy Libiąż w 2025 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 litera a) ustawy Pzp.
Właścicielem sieci na której znajdują się urządzenia oświetlenia ulicznego wymienione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w wykazie punktów świetlnych na terenie Gminy Libiąż jest TAURON Nowe Technologie S.A., Plac Powstańców Śląskich 20, 53-314 Wrocław.
Pismem z dnia 31.10.2024 r. znak: TNT/NMK/2024-10-31/005, TAURON Nowe Technologie S.A. poinformował, że nie wyraża zgody na eksploatację i konserwację sieci oświetlenia ulicznego będącego ich własnością przez inne podmioty (pismo w wydziale Inwestycji i Gospodarki Komunalnej).
Wobec powyższego świadczenie usługi oświetlenia ulicznego na sieci TAURON Nowe Technologie S.A. w przedmiotowym zakresie przez inny podmiot niż TAURON Nowe Technologie S.A. w roku 2025 jest niemożliwe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310977,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów, dróg na terenie Gminy Libiąż w 2025 roku”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Libiąż w 2025 roku.
Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów, dróg polegać będzie na zapewnieniu świecenia wszystkich punktów świetlnych - lamp ulicznych, będących na majątku TAURON Nowe Technologie S.A., w tym pojedyncze lampy stanowiące własność gminy, ale usytuowane na istniejącej sieci oświetleniowej będącej na majątku TAURON Nowe Technologie S.A.
3. Usługa obejmuje 1729 punktów świetlnych. Wykaz punktów świetlnych wraz z ich lokalizacją, długością linii oświetleniowej i ilością lamp - stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia.
4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi złącznik nr 1 do zaproszenia.
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
5.1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności związane z usługą oświetlenia ulic, placów, dróg, w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 1465 ze zm.).
5.2. Zatrudnienie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.
5.3. W trakcie realizacji zamówienia, na każdym etapie prac Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny.
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów.
c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.
5.4. Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wzór umowy (załącznik nr 4 do zaproszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396942,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.