eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaZimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kruszwica w sezonie 2020/2021 - zamówienie z wolnej ręki



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012406 z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kruszwica w sezonie 2020/2021 - zamówienie z wolnej ręki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przedmiotowe postępowanie nie było prowadzone za pośrednictwem strony internetowej zamawiającego, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kruszwica w sezonie 2020/2021 - zamówienie z wolnej ręki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0225e583-781b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

PRAWNE:zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki (…) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (...). FAKTYCZNE: Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego (...); W Sekcji II.7) ogłoszenia o zamówieniu była przewidziana możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki, tj.: „Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień (...), do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu podobnych usług.(...)”; Wartość zamówienia z wolnej ręki była uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia; Nieprzekroczony został termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego; Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług. Szczegółowe uzasadnienie zostało zawarte w protokole z postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie usługi polegającej na powtórzeniu podobnych usług dla zadania zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Kruszwica w sezonie 2020/2021. Usługa musi być wykonana zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, umową oraz wykazem dróg stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie obejmuje:a) odśnieżanie pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami lub piaskarkami;b) zwalczanie śliskości zimowej solarkami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem,c) odśnieżanie równiarkami samojezdnymi, spycharkami lub ładowarkami,d) użycie ładowarek i samochodów samowyładowczych do usuwania zwałowisk śnieżnych,e) odśnieżanie z użyciem pługów wirnikowych. 2) Wytyczne dla oferenta:a) szczegółowe informacje zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;b) w cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101798,64

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101798,64

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101798,64

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-110

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101798,64

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-03-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.