Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00511082/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk
w sezonie zimowym 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińskw sezonie zimowym 2024”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5d7e7ec-8a01-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045162/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk w sezonie zimowym 2024”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511082
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 487891,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części I jest realizacja usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych, placów, parkingów oraz ścieżki pieszo rowerowej na terenie Gminy Jedlińsk.Zakres zamówienia obejmuje:
1. Odśnieżanie dróg gminnych, placów i parkingów, ścieżki pieszo - rowerowej, posypywanie mieszanką piaskowo - solną dróg i ulic / ścieżki pieszo - rowerowej
w czasie występowania śliskości pośniegowej i gołoledzi na terenie gminy Jedlińsk.
2. Zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCI) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku z solą.
3. Zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie
i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zima.
4. Po zakończeniu okresu zimowego utrzymania dróg- minimum jednorazowe mechaniczne lub ręczne uprzątnięcie piasku z ulic i jednorazowe czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej, wraz z zapewnieniem wywiezienia powstałych odpadów celem utylizacji.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich dróg, parkingów, placów
i ścieżki pieszo-rowerowej według standardów ich zimowego utrzymania. - STANDARDY PODANE – w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
6. Utrzymanie pełnej gotowości do świadczenia usług, tj.: 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, w razie potrzeby reakcja ,,na telefon’’ wykonany przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
7. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo:
- konieczność posiadania niezbędnego sprzętu zgodnie z dalszymi zapisami SWZ,
- zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości mających wpływ na realizację zadań.
UWAGA! DROGI I INNE OBIEKTY OBJĘTE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ZOSTAŁY PRZEZ ZAMAWIAJACEGO PODZIELONE NA TRZY KATEGORIE: A, B, C,
gdzie A oznacza najwyższą kategorię - najpilniejsze do wykonania, zaś C najniższą kategorię - ostatnie w kolejności wykonania.
7. Szczegółowy zakres oraz wykaz dróg i placów gminnych na terenie Gminy Jedlińsk z uwzględnieniem standardów zimowego utrzymania – stanowi Załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 169729,7 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części II jest realizacja usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych, placów, parkingów oraz ścieżki pieszo rowerowej na terenie Gminy Jedlińsk.Zakres zamówienia obejmuje:
1. Odśnieżanie dróg gminnych, placów i parkingów, ścieżki pieszo - rowerowej, posypywanie mieszanką piaskowo - solną dróg i ulic / ścieżki pieszo - rowerowej
w czasie występowania śliskości pośniegowej i gołoledzi na terenie gminy Jedlińsk.
2. Zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCI) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku z solą.
3. Zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie
i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zima.
4. Po zakończeniu okresu zimowego utrzymania dróg- minimum jednorazowe mechaniczne lub ręczne uprzątnięcie piasku z ulic i jednorazowe czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej, wraz z zapewnieniem wywiezienia powstałych odpadów celem utylizacji.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich dróg, parkingów, placów
i ścieżki pieszo-rowerowej według standardów ich zimowego utrzymania. - STANDARDY PODANE – w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
6. Utrzymanie pełnej gotowości do świadczenia usług, tj.: 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, w razie potrzeby reakcja ,,na telefon’’ wykonany przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
7. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo:
- konieczność posiadania niezbędnego sprzętu zgodnie z dalszymi zapisami SWZ,
- zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości mających wpływ na realizację zadań.
UWAGA! DROGI I INNE OBIEKTY OBJĘTE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ZOSTAŁY PRZEZ ZAMAWIAJACEGO PODZIELONE NA TRZY KATEGORIE: A, B, C,
gdzie A oznacza najwyższą kategorię - najpilniejsze do wykonania, zaś C najniższą kategorię - ostatnie w kolejności wykonania.
7. Szczegółowy zakres oraz wykaz dróg i placów gminnych na terenie Gminy Jedlińsk z uwzględnieniem standardów zimowego utrzymania – stanowi Załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 318162,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160315,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254216,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182325,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAD-TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961884452
7.3.3) Ulica: Jankowice 39
7.3.4) Miejscowość: Jedlińsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WOJCIECH WĄSOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WOJCIECH WĄSOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182325,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308372,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341544,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAD-TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961884452
7.3.3) Ulica: Jankowice 39
7.3.4) Miejscowość: Jedlińsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WOJCIECH WĄSOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WOJCIECH WĄSOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341544,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI JEDLIŃSK
- Dostosowanie budynku mieszkalnego nr 1 Domu Pomocy Społecznej w Jedlance do przepisów przeciwpożarowych Modernizacja wewnętrznej instalacji hydrantowej dla potrzeb budynku nr 1 głównego D P S
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności tj. mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego, wędlin na potrzeby stołówek szkolnych we Wsoli i w Jedlińsku w roku 2025
więcej: przetargi JEDLIŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.