eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRozbudowa drogi powiatowej Nr 1711 O DK 46 - Chrząstowice - DK 46 w m. Chrząstowice oraz modernizacje odcinków drogi 1711 O na trasie Lędziny - Chrząstowice



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1711 O DK 46 – Chrząstowice – DK 46 w m. Chrząstowice oraz modernizacje odcinków drogi 1711 O na trasie Lędziny - Chrząstowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1711 O DK 46 – Chrząstowice – DK 46 w m. Chrząstowice oraz modernizacje odcinków drogi 1711 O na trasie Lędziny - Chrząstowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52059fb7-641e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023929/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1711 O DK 46 - Chrząstowice - DK 46 w m. Chrząstowice oraz modernizacje odcinków drogi 1711 O na trasie Lędziny - Chrząstowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437711/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SD.261.13.2022.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1711 O
DK 46 – Chrząstowice – DK 46 w m. Chrząstowice oraz modernizacja odcinków drogi
nr 1711 O na trasie Lędziny – Chrząstowice.

Zamówienie należy wykonać w całości.

Zamówienie składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap zamówienia tj. rozbudowa drogi
w m. Chrząstowice swoim zakresem obejmuje m.in.:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
- wytyczenie obiektu,
- roboty przygotowawcze, w tym m.in. ścinanie drzew z karczowaniem, roboty rozbiórkowe, frezowanie, rozbiórka nawierzchni, rozbiórka ścieku, chodników, demontaż znaków, demontaż rurociągu, roboty ziemne,
- roboty zasadnicze w tym m.in.: warstwy odsączające, podbudowy, stabilizacja podłoża, ścieki uliczne, nawierzchnie z betonu asfaltowego, nawierzchnie z kostki betonowej, ustawienie krawężników i obrzeży,
- roboty towarzyszące, w tym m.in. regulacje urządzeń obcych, ustawienie znaków drogowych nowych i z rozbiórki, usunięcie oznakowania poziomego, wykonanie oznakowania poziomego, zieleń drogową, - roboty oświetleniowe w tym m.in.: roboty ziemne, demontaże wysięgników, układanie kabli oświetleniowych, montaż i stawianie słupów oświetleniowych, montaż opraw i przewodów, podłączenia, pomiary elektryczne, układanie rur ochronnych, przeciski, montaż szafy sterowania oświetleniem,
- roboty kanalizacyjne w tym m.in.: roboty pomiarowe, roboty ziemne, umocnienia wykopów, odwodnienie wykopów, podłoża i obsypki, drenaż, profilowanie, odmulanie i konserwacja rowów, budowa rowu, obrukowania, umocnienie ścian i dna kanałów, demontaże rurociągów, montaż rurociągów, studzienki kanalizacyjne, studnie rewizyjne, zabezpieczenie kabla w ziemi, usunięcie kolizji z siecią wodociągową, usunięcie kolizji
z siecią kanalizacyjną,
- roboty telekomunikacyjne: budowa kanału technologicznego oraz przebudowa sieci telekomunikacyjnej,
- roboty elektryczne: demontaż istniejącej linii 0,4 kV, linia napowietrzna 0,4 kV i przyłącza napowietrzne, pomiary,
- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem, warunkami pozwolenia na budowę, STWiORB i uzgodnieniami.

Drugi etap zamówienia to modernizacje drogi na trasie Lędziny – Chrząstowice, które polegać będą na wzmocnieniu konstrukcji jezdni masami bitumicznymi, naprawie
i przebudowie poboczy oraz wykonaniu korekty niwelety drogi na wskazanych przez Zamawiającego odcinkach. Łączna długość odcinków to 400 mb.

Szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej oraz
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).

Wszelkie materiały użyteczne pochodzące z rozbiórki (z wyjątkiem frezowiny) stanowią własność Wykonawcy z możliwością wykorzystania do wbudowania. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania materiałów z rozbiórki, w tym frezowiny, do wbudowania pod warunkiem spełnienia wymogów normatywnych i specyfikacji. Wartość oferty powinna uwzględniać zastosowanie powyższych materiałów. W przypadku nie wykorzystania frezowiny do wbudowania należy ją przekazać na Obwód Drogowy
w Chrząstowicach.
2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie terenu budowy Wykonawcy,
- opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem),
- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zamówienia, opracowania dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego
i zaklauzulowanej, stabilizacji punktów granicznych,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót wraz z utrzymaniem właściwego stanu nawierzchni na objazdach,
- ewentualnego: odwodnienia wykopów, pompowania wody, wymianę gruntu,
- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i terenu budowy,
- wykonywania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,
- uzyskanie protokołu z przeglądu drzew i ewentualnej opinii ornitologicznej przed wycinką drzew;
- odkupienia 100% drewna, pozyskanego z drzew przeznaczonych do usunięcia, wg cen wynikających z protokołu brakarskiego sporządzonego (na zlecenie Wykonawcy) przez uprawnionego leśnika,
- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej i projektu.
- Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną z przebiegu robót ( 1 egz. płyty CD, przekazany wraz z dokumentacją powykonawczą).

Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.

Uwaga!!!

Wykonawca w złożonej ofercie powinien uwzględnić zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmianę wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 roku ujętej w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 roku w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę (Dz. U. z 2022 r. poz. 1952), która wejdzie w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.
4. Podstawą obliczenia ceny oferty jest Dokumentacja projektowa zamieszczona w Tomie III niniejszej SWZ.
Uwaga!!! Przedmiary robót stanowią dokumenty wyłącznie pomocnicze.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:

- minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4897860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6701313,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4897860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WÓJCIK WIESŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWO-USŁUGOWE "BEST-OPEBEL"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mateusz Wójcik, Marta Katolik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540136416

7.3.3) Ulica: Leśnej Paproci 8

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4897860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.