Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do siedziby Nadleśnictwa Gostynin w roku 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOSTYNIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610021949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bierzewicka 55
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gostynin@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gostynin.lodz.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do siedziby Nadleśnictwa Gostynin w roku 2025.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3280210c-5c82-4689-9384-92f9cf1f5ce4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010483/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do siedziby Nadleśnictwa Gostynin w roku 2025.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3280210c-5c82-4689-9384-92f9cf1f5ce43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Gostynin, ul. Bierzewicka 55, 09-500 Gostynin
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a
po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z
Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt w Lasach Państwowych: dokumentacja zamówień publicznych posiada
kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień
publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat); obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w dniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej
skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NN.270.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 211935 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do siedziby Nadleśnictwa Gostynin w roku 2025. Wspólny Słownik Zamówień:
09134100-8 - Olej napędowy
Opis: Część 1 - Obejmuje sukcesywną dostawę oleju napędowego wg temperatury referencyjnej (15 st. C) odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN EN590+A1:2017-06 dla oleju napędowego oraz wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Kod CPV 09134100-8 - olej napędowy. Zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi do 39000 litrów. Dostawy oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, następować będą do własnego zbiornika paliwa o pojemności 5.000 l znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Gostyninie przy ul. Bierzewickiej 55, 09-500 Gostynin. Zamawiający decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiornika paliwa przez okres obowiązywania umowy. Odbiór oleju odbywać się będzie na podstawie
wskazań zalegalizowanych przyrządów pomiarowych Wykonawcy i kopii certyfikatu jakości wystawionego przez producenta oleju. Podstawą wystawienia faktury będzie dostarczona ilość oleju z uwzględnieniem normatywnych ubytków wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15 st. Celsjusza przy autocysternie. Zamawiający wymaga, aby wskazania (wydruk) zalegalizowanego urządzenia pomiarowego Wykonawcy podawał ilość dostarczonego (roztankowanego) oleju w temperaturze 15 stopni Celsjusza. Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę auto-cysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie auto-cystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w
legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość wlanego do zbiornika paliwa w temperaturze referencyjnej (15 st. C) i rzeczywistej.
Wykonawca zrealizuje sprzedaż wraz z transportem zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniem oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4.2.5.) Wartość części: 193440 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia opcji w wysokości do 30% zakresu rzeczowego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach. W sytuacji, gdy Zamawiający nie
będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00019282 z dnia 2024-01-09
2024-01-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Punktacja będzie przyznawana według następującego wzoru
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju opałowego do siedziby Nadleśnictwa Gostynin w roku 2025.
Wspólny Słownik Zamówień: 09135100-5 - Olej opałowy Opis: Część 2 - Obejmuje sukcesywną dostawę oleju opałowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-C-96024-2011 lub normy równoważnej. Kod CPV 09135100-5 - olej opałowy. Dostarczony olej powinien posiadać następujące parametry określone w obowiązującej w/w normie jakościowej:
l.p. właściwości jednostka miary wymaganie
L-1
1. Wartość opałowa min. MJ/kg 42,6
2. Gęstość w temperaturze 15º C min. kg/m3 820
3. Temperatura zapłonu min. ˚C 56
4. Barwa - czerwona
5. Całkowita wartość zanieczyszczeń nie większa niż mg/kg 24
6. Zawartość siarki nie większa niż: %(m/m) 0,1
Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości oleju opałowego.
Zapotrzebowanie na olej opałowy w okresie objętym zamówieniem wynosi do 5.000 litrów. Dostawy oleju opałowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, następować będą do zbiorników o łącznej pojemności 4.000 l znajdujących się w kotłowni w siedzibie Zamawiającego w Gostyninie przy ul. Bierzewickiej 55, 09-500 Gostynin. Zamawiający decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju opałowego do zbiorników paliwa przez okres obowiązywania umowy. Wykonawca zrealizuje sprzedaż wraz z transportem oraz rozładunkiem, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami określonymi w
Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniem oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4.2.5.) Wartość części: 18495 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09135000-4 - Oleje opałowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia opcji w wysokości do 30% zakresu rzeczowego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. Punktacja będzie przyznawana według następującego wzoru
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału wpostępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału
w postepowaniu Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w
zakresie obrotu paliwami ciekłymi (art. 32 ust.1 pkt 4 lit. a ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 11. SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna
koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (art. 32 ust. 1 lit. a ustawy Prawo energetyczne Dz.U. z 2024 poz 266 ze zm.)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:a: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest
przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
b: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy.
c: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt 7 SWZ wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;
2) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie
wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia lub przepisów regulujących obrót paliwami
płynnymi, w tym rozporządzenia MF w sprawie podatku akcyzowego;
3) zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie
postanowień umowy do nowego stanu prawnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-17 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy ezamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-17 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-15
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup paliwa w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla jednostek CUL przez okres 24 miesięcy poprzez wydanie kart paliwowych umożliwiających zakup bezgotówkowy
- Dostawy paliw płynnych do pojazdów i jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Sukcesywna, bezgotówkowa, całodobowa dostawa paliw płynnych oraz dodatku katalitycznego do paliw na potrzeby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa
- Dostawa oleju opałowego dla OW Łańsk
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.