Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Izabelin w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Izabelin w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4bac170-771b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z przepisem art. 214 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, wymienionych w art. 214 ust.1 pkt. 1-14 tej ustawy.
Zgodnie z art. 214 ust.1 pkt.11 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie określone w tym przepisie warunki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRU.271.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – utrzymanie porządku i czystości na terenie Gminy Izabelin, w tym:
1) opróżnianie i utylizację odpadów zebranych z koszy ulicznych;
2) zamiatanie, sprzątanie i utrzymanie terenu wokół koszy ulicznych;
3) ręczne zbieranie i utylizacja odpadów z pasów drogowych oraz wyznaczonych nieruchomości gminnych;
4) utrzymanie w czystości, usuwanie odpadów i zamiatanie terenu w obrębie peronów przystankowych;
5) mycie, usuwanie reklam i ogłoszeń, usuwanie graffiti, utrzymanie w czystości wiat przystankowych;
6) mycie, utrzymanie w czystości tabliczek MSI, tablic znaków drogowych w tym pionowanie słupków, obrócenie tablic, dokręcenie tablic;
7) zakup i wymiana wybitych i zdewastowanych szyb w wiatach przystankowych ;
8) robocizna, inne prace interwencyjne związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy Izabelin;
9) maszynogodzina pracy sprzętu niezbędnego do realizacji zadań zleconych w tym koparki, samochodu dostawczego, traktora i innych (np. agregat, motopompa, rębak);
10) rozstawienie i napełnienie mieszanką piaskowo-solną pojemników w łącznej ilości 60szt. przeznaczonych do zimowego utrzymania przystanków, chodników i parkingów;
11) usuwanie śniegu i likwidacja śliskości mieszanką piaskowo-solną na 42 peronach przystankowych;
12) usuwanie śniegu i likwidacja śliskości mieszanką piaskowo-solną na chodnikach ;
13) usuwanie śniegu i likwidacja śliskości mieszanką piaskowo-solną na parkingach i miejscach postojowych;
14) usunięcie i opróżnienie pojemników na mieszankę piaskowo-solną ;
15) zamiecenie i odchwaszczenie nawierzchni chodników, usuniecie trawy zarastającej chodnik i obrzeże chodnikowe;
16) utrzymanie i uzupełnienie dystrybutorów z woreczkami na psie odchody;
17) utrzymanie i uzupełnienie zniszczonych wkładów do koszy na odpady;
18) konserwacja ławek parkowych, ławek w wiatach przystankowych oraz elementów drewnianych koszy;
19) sprzątanie terenu po interwencjach straży pożarnej tj. (m.in. sprzątanie terenu po kolizjach drogowych, porządkowanie po wiatrołomach, usuwanie gałęzi drzew);
Zadanie nr 2 – utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Izabelin, w tym:
1) koszenie, zbieranie i utylizację trawy z działek stanowiących własność gminy, pasów drogowych dróg gminnych oraz innych wyznaczonych terenów publicznych,
2) grabienie i utylizację liści z działek stanowiących własność gminy, pasów drogowych dróg gminnych oraz innych wyznaczonych terenów publicznych,
3) wycinkę i utylizację zarośli, zakrzaczeń, drzew o obwodzie do 50 cm oraz konarów i gałęzi drzew ze: ścięć widokowych dróg, skrzyżowań dróg, skrajni dróg i chodników, innych nieruchomości stanowiących własność gminy i miejsc publicznych,
4) koszenie, wygrabienie trawy oraz liści z rowów odwadniających drogi gminne,
5) Utrzymanie cmentarza wojennego w Laskach, w tym:
- sprzątanie (systematyczne ręczne uprzątanie zanieczyszczeń, w tym uschnięte wiązanki, wypalone znicze, wraz z wywozem i utylizacją,
- systematyczne zamiatanie i odchwaszczanie alei głównej, wraz z wywozem i utylizacją,
- systematyczne wykaszanie trawy wraz z wywozem i utylizacją, z terenu cmentarza,
- systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją , z pobocza drogi przyległego do ogrodzenia cmentarza,
- odchwaszczanie kwater, wraz z wywozem i utylizacją,
- usuwanie opadłych liści, wraz z wywozem i utylizacją, z terenu cmentarza,
- usuwanie opadłych liści, wraz z wywozem i utylizacją, z pobocza drogi przyległego do ogrodzenia cmentarza,
- systematyczne odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem alei głównej i podjazdu do cmentarza,
6) utrzymanie 6 miejsc pamięci narodowej (koszenie, sprzątanie, mycie pomnika);
7) bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego w Laskach (poza odbiorem odpadów z cmentarza), w tym:
- sprzątanie (systematyczne ręczne uprzątanie zanieczyszczeń, wraz z wywozem i utylizacją ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza;
- systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza;
- usuwanie opadłych liści wraz z wywozem i utylizacją, z ciągów pieszych i podjazdów w użytkowanej części cmentarza;
- usuwanie opadłych liści wraz z wywozem i utylizacją, z pobocza drogi dojazdowej przyległego do ogrodzenia cmentarza;
- odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem ciągów pieszych i podjazdów (w tym wokół kontenera na odpady) w użytkowanej części cmentarza.
8) utrzymanie terenów zieleni urządzonej w częstotliwości wskazanej w wykazie, w tym:
- koszenie
- pielenie
- podlewanie
- nawożenie
- uzupełnienie nasadzeń
- cięcie pielęgnacyjne
9) Utrzymanie kompostowników na terenie gminy poprzez przerzucenie kompostu i dosypanie nawozu raz w roku,
10) Zrębkowanie gałęzi z posesji i na zgłoszenie mieszkańca gminy (mieszkaniec musi być zarejestrowany w gminnym systemie odpadowym) bezpośrednio u mieszkańca z pozostawieniem zrębków
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2007856,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2007856,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2007856,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ”Mokre Łąki” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181592156
7.3.3) Ulica: Mokre Łąki 8
7.3.4) Miejscowość: Truskaw
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2007856,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI IZABELIN C
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2025 I 2026
- Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2025-2027
więcej: przetargi IZABELIN C »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie poboczy i zieleńcy dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- Trzykrotne koszenie poboczy i trzykrotne koszenie rowów przy drogach gminnych na terenie gminy Zielonki w 2025 roku
- Opróżnianie koszy rozstawionych wzdłuż ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.