eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoModernizacja infrastruktury edukacyjnej placówek oświatowych Powiatu Giżyckiego



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej placówek oświatowych Powiatu Giżyckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GIŻYCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510953225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Smętka 7

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.borowiak@gizycko.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury edukacyjnej placówek oświatowych Powiatu Giżyckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9398d4-5525-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00411345/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej placówek oświatowych Powiatu Giżyckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZOSiPO.241.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2395711,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania wykonany zostanie podjazd przy Poradni Psychologiczo-
Pedagogicznej dla osób poruszających się na wózkach oraz zmodernizowana zostanie nawierzchnia przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii i Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w celu usprawnienia poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową i wjazdu samochodów ratowniczych. Teren przy CKZiU zostanie też ogrodzony. Przy budynku Zespołu Szkół Zawodowych stworzona zostanie bezpieczna i atrakcyjna przestrzeń w celu ograniczenia wychodzenie uczniów poza teren szkoły co zapewni im większe bezpieczeństwo w trakcie pobytu w szkole. W budynkach Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu (sala gimnastyczna i internat), I Liceum Ogólnokształcącego, II Liceum Ogólnokształcącego, Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji zostanie
wykonana niezbędna modernizacja dachów, które obecnie przeciekają i wymagają generalnego remontu. W trakcie prac dachy zostaną także przygotowane do umieszczenia na nich urządzeń fotowoltaicznych. Analiza demograficzna naszego Powiatu pokazuje, że w najbliższych latach nie będzie potrzeby budowania nowych obiektów edukacyjnych, dlatego niezbędna jest modernizacja obecnie istniejących w celu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia uczniów.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 4 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 4 - Dokumentacja projektowa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

44112100-9 - Wiaty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamówienie zostało unieważnione na podstawie art 255 pkt 7 ustawy-wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art 263 uchylanie się wybranego wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po wezwaniu Zamawiającego do dostarczenia dokumentów przed podpisaniem umowy nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylił się od zawarcia umowy .

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3315551,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3315551,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.