Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587167/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00592632/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00596649/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00611833/01 - Wynik z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b262bea-d3d2-4d16-9ccc-61042e293223
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007406/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 PRZEGLĄDY URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSzSL/FZ-101/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego stanowiącego własność Zamawiającego - KOMORY LAMINARNE PRODUCENTA BERNER4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego stanowiącego własność Zamawiającego - KOMORY LAMINARNE PRODUCENTA BIOAIR ORAZ AZBIL4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5050,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego stanowiącego własność Zamawiającego – APARATY DO ZNIECZULANIA FIRMY DRAEGER4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 131000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego stanowiącego własność Zamawiającego -RESPIRATORY PURITAN PRODECENTA BENNETT4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 63550,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego stanowiącego własność Zamawiającego - RESPIRATORY SERVO PPRODUCENTA MAQUET4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 58000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego stanowiącego własność Zamawiającego - RESPIRATORY TRANSPORTOWE PRODUCENTA HAMILTON4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego stanowiącego własność Zamawiającego NEUROMONITORING I NEURONAWIGACJA Prod. Medtronic4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 17300,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego stanowiącego własność Zamawiającego - SYSTEM ENDOSKOPOWY Prod. Olympus4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 44200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saltest Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080102626
7.3.4) Miejscowość: Rekle 72A
7.3.5) Kod pocztowy: 98-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-10 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5092,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5092,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLS SERVICES sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272939395
7.3.4) Miejscowość: Rzędziany 22
7.3.5) Kod pocztowy: 16-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5092,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-10 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126347,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126347,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126347,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Draeger Polska sp.z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540232610
7.3.3) Ulica: ul. Posąg 7 Panien 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126347,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-10 do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56866,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56866,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56866,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131080431
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56866,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-10 do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp (tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty) unieważnia się postępowanie w zakresie Części 6.
Uzasadnienie w zakresie Części 6:
Do upływu dnia wyznaczonego na składanie ofert, tj. do 19-11-2024 r. do godz. 11:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Ekomark sp. z o.o., ul. Boguckiego 1A, 01-508 Warszawa - cena ofertowa 29 782,08 zł brutto.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 12 300,00 zł brutto, natomiast złożona oferta jw. posiada cenę ofertową znacząco odbiegającą od kwoty, którą Zamawiający mógłby przeznaczyć na rzeczone zamówienie. Zamawiający przeanalizował możliwość podniesienia kwoty na sfinansowanie zamówienia, jednakże cena złożonej oferty znacząco obiegają od kwoty przewidzianej na realizację zamówienia. Niniejsza sytuacja uniemożliwia sfinansowanie zamówienia wobec czego Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy informuje, jak we wstępie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie w zakresie Części 8:
Do upływu dnia wyznaczonego na składanie ofert, tj. do 19-11-2024 r. do godz. 11:00 wpłynęła dwie oferty. Najkorzystniejsza oferta (z łączną liczbą punktów - 67,52) złożona przez Olympus Polska sp. .o.o., ul. Wynalazek 1, 02-677 Warszawa - cena ofertowa 49 248, 00 zł brutto.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 44 200,00 zł brutto, natomiast złożona oferta jw. posiada cenę ofertową znacząco odbiegającą od kwoty, którą Zamawiający mógłby przeznaczyć na rzeczone zamówienie. Zamawiający przeanalizował możliwość podniesienia kwoty na sfinansowanie zamówienia, jednakże cena złożonej oferty znacząco obiegają od kwoty przewidzianej na realizację zamówienia. Niniejsza sytuacja uniemożliwia sfinansowanie zamówienia wobec czego Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy informuje, jak we wstępie.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Sudeckiej od al. Piłsudskiego do ul. Iwaszkiewicza.
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Spółdzielczej.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na potrzeby obiektów OSIR: Basen Bąbelek przy ul. Mazowieckiej, Basen Delfinek przy ul. Polarnej, Kąpielisko Kormoran przy ul. Kąpielowej.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. "Przebudowa i modernizacja Oddziału Pediatrycznego i Oddziału Chirurgii Dziecięcej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ W OBIEKTACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- DOSTAWY RYB MROŻONYCH
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna aparatów do hemodializy oraz stacji uzdatniania wody do hemodializ
- Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego
- ,,Świadczenie usług przeglądów technicznych i walidacji wraz z gotowością do usuwania awarii urządzeń będących na wyposażeniu w RCKiK w Kaliszu i w Oddziałach Terenowych (części 1-25)''
- Wykonanie okresowych przeglądów technicznych i naprawy sprzętu medycznego.
- Usługi wykonywania obsługi serwisowej różnych urządzeń medycznych jakie posiada Zamawiający.
- Postępowanie na usługi przeglądów - konserwacji w roku 2025 urządzeń laboratoryjnych będących na wyposażeniu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.