Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 43 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gzd_wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2578bcc0-575c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000197/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie strefy płatnego parkowania w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303792/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W zaistniałym stanie faktycznym wszystkie powyższe warunki zostały spełnione, ponieważ: Zamawiający - Gmina Wieliczka - Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce jako jednostka samorządu terytorialnego jest jednostką sektora finansów publicznych o której mowa w art. 4 pkt 1 uPzp. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce jest osobą prawną, nad którą Gmina Wieliczka sprawuje kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami. Zamawiający jest właścicielem 100 % udziałów spółki i posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki.
C.D. uzasadnienia znajduje się w sekcji IX ogłoszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZD. 464.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270102 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w okresie od 03 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w centrum miasta Wieliczka. Strefą płatnego parkowania objętych jest 14 ulic w centrum miasta Wieliczka o długości ok. 1322mb. W strefie płatnego parkowania znajduje się 19 szt. parkomatów. Bieżące utrzymanie i obsługa strefy płatnego parkowania obejmuje:
3.1. Obsługa biura Strefy Płatnego parkowania w zakresie opłat za parkowanie oraz opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłat za parkowanie, w tym:
3.1.1) kontrola opłat za czas postoju pojazdów,
3.1.2) wydawanie kart abonamentowych,
3.1.3) sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie kart abonamentowych,
3.1.4) sporządzanie i przekazywanie zestawień wystawionych zawiadomień dotyczących opłaty dodatkowej i ich ewentualnych anulacji w wersji elektronicznej i papierowej,
3.1.5) przekazywanie bieżących raportów w formie wydruków z parkomatów,
3.1.6) pobieranie opłat dotyczących opłaty dodatkowej, kart abonamentowych oraz wpływów z parkomatów SPP i przekazywanie ich na konto Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce.
3.2. Naprawa i konserwacja parkomatów szt. 19 w tym:
3.2.1) naprawa, wymiana i utrzymanie w sprawności podzespołów elektronicznych i podzespołów wewnątrz parkomatów,
3.2.2) utrzymanie w sprawności oprogramowania parkomatów, zakup i wymiana rolek papieru,
3.2.3) utrzymanie w czystości zewnętrznej obudowy parkomatów,
3.2.4) wymiana kaset z monetami w związku z ich napełnieniem
3.3. Utrzymanie oznakowania pionowego w strefie płatnego parkowania w tym:
- znaki drogowe D-45 – szt. 7
- znaki drogowe D-18 – szt. 40
- znaki drogowe D-44 – szt. 6
- tabliczki informacyjne „P” – szt. 19
- tabliczki T – 3a – szt. 25
- tabliczki T-30 – szt. 14
Bieżące utrzymanie oznakowania obejmuje:
a) przegląd, naprawę, czyszczenie i mycie znaków drogowych, prostowanie słupków do znaków drogowych (Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu oznakowania na bieżąco);
b) mycie i czyszczenie znaków drogowych – 1 raz w miesiącu – 111 szt.;
c) prostowanie słupków (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 5 szt. znaków drogowych;
d) wymianę uszkodzonych znaków drogowych (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 5 szt. znaków drogowych).
3.4. Utrzymanie czystości w strefie płatnego parkowania zamiatanie, wywóz nieczystości powierzchnia strefy 3 305m2 – 3 razy na tydzień.
3.5. Zimowe utrzymanie strefy płatnego parkowania: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, wywóz nadmiaru śniegu powierzchnia strefy 3 305m2 w miesiącach: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 683-20-09-500
7.3.3) Ulica: ul. J. Jedynaka 30
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe".
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.