Og³oszenie z dnia 2021-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00032996/01 - Wynik z dnia 2021-04-14
Og³oszenie nr 2021/BZP 00012602 z dnia 2021-03-03 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Ca³oroczna konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Santok w roku 2021”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Santok
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Santok - Urz±d Gminy w Santoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966906
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gorzowska 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Santok
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-431
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 957287510
1.5.8.) Numer faksu: +48 957287511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@santok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.santok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ca³oroczna konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Santok w roku 2021”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20ee2815-7bf3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00012602
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002907/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Ca³oroczna konserwacja dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.santok.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/gminasantok
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: www.platformazakupowa.pl/pn/gminasantok
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.platformazakupowa.pl/pn/gminasantok
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Tak
3.9.) Sposób dostêpu do narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: EPUAP: /70ai56fbjd/skrytka
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art.13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Santok z siedzib± przy ul. Gorzowskiej 59; 66-431 Santok; Tel: +48 95 7287510; e-mail: urzad@santok.pl - kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych (IDO): e-mail; inspektor@cbi24.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Ca³oroczna konserwacja dróg gruntowych na ternie Gminy Santok w roku 2021r.”;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania (komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontroli w zakresie ich kompetencji; - dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Dane te mog± byæ przechowywane przez okres d³u¿szy ni¿ wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z pó¼n. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy;- obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP; - w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. 2. Prawa osób których dane s± przetwarzane:- prawo dostêpu do danych osobowych;- prawo do sprostowania danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania);- prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy;- nie przys³uguje Pani/Panu:• prawo do usuniêcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest konieczno¶æ wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na zamawiaj±cym lub wykonanie umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021.BP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego ca³orocznej konserwacji dróg gruntowych w gminie Santok.2. Zakres rzeczowy obejmuje:1) „Konserwacjê dróg gruntowych na terenie Wawrowa, Czechowa, Górki, Janczewa, Gralewa, Santoka oraz P³omykowa, Starego Polichna, Nowego Polichna, Ludzis³awic, Lipek Wielkich, Lipek Ma³ych, M±koszyc, Baranowic, Jastrzêbnika w roku 2021”;2) mechaniczne ¶cinanie poboczy - szacunkowa ilo¶æ 20 000 m2 ;3) dwukrotnego równania dróg gruntowych równiark± oraz zagêszczenie walcem drogowym – szacunkowa ilo¶æ 230 000 m2 ;4) Uzupe³nienie wiêkszych nierówno¶ci i zag³êbieñ (ubytków) w nawierzchni drogi z dowozem kruszywa ³amanego (kliniec) ze ska³y litej o frakcji 0-31,5 mm - jego wyrównaniu i zagêszczeniu – szacunkowa ilo¶æ 2200 ton;5) Uzupe³nienie wiêkszych nierówno¶ci i zag³êbieñ (ubytków) w nawierzchni drogi z dowozem gruzu betonowego kruszonego o frakcji 0-63 mm jego wyrównaniu i zagêszczeniu - szacunkowa ilo¶æ 1400 ton,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin podjêcia dzia³añ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów ;Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu; 3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu; 4) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodoweja) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, - co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegaj±ce na remoncie dróg, równiark±, walcem przy czym zakres robót w ramach jednej umowy wynosi³ minimum : 5000 m2 .b) Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada narzêdzia, wyposa¿enie zak³adu i urz±dzenia techniczne minimum: - 2 równiarki drogowe o masie ca³kowitej min. 8 ton;- 2 walce wibracyjne o masie ca³kowitej 10-15 ton.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie z art.125 ust.1
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych – zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, warto¶ci oraz miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane, w zakresie wymaganym do spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych, dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci : 3000,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Wadium mo¿e zostaæ wniesione w jednej lub kilku z poni¿szych form:1) Pieni±dzu,2) Gwarancjach bankowych;3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y przelaæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Lubuski Bank Spó³dzielczy 12 8367 0000 0400 0316 2410 0003. UWAGA:Wadium wnoszone w pieni±dzu ¶ci¶le z dyspozycj± art. 97 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego .W my¶l art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665) polecenie przelewu jest jedn± z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzielon± bankowi dyspozycjê d³u¿nika obci±¿enia jego rachunku okre¶lon± kwot± i uznania t± kwot± rachunku wierzyciela. Oznacza to, ¿e wp³ata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wy¿ej cytowanych artyku³ów.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej albo porêczenia musi w swej tre¶ci zawieraæ informacje o beneficjencie gwarancji lubporêczenia, przedmiocie gwarancji, wysoko¶ci wadium, okresie obowi±zywania nie krótszym ni¿ termin zwi±zania ofert±, informacje o podmiocie sk³adaj±cym ofertê oraz o przypadkach w których gwarancja lub porêczenie jest realizowane czyli kiedy wadium zostaje zatrzymane – art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Z³o¿ona gwarancja lub porêczenie musi mieæ charakter bezwarunkowy i p³atna na pierwsze ¿±danie. Wadium dla konsorcjum mo¿e byæ wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.6. W przypadku wnoszenia wadium w innych ni¿ „pieni±dz” formach,wymagane jest za³±czenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/porêczenia w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania: zwraca siê do zamawiaj±cego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:a) wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd±dokumenty, o których mowa w SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawcówosobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z wytycznymi znajduj±cymi siê w SWZ;b) Wykonawca winien przed³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wymienione wSWZ dotycz±ce ka¿dego partnera konsorcjum osobno;c) o¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno;d) o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;e) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;f) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;g) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotemwystêpuj±cym jako reprezentant (pe³nomocnik) pozosta³ych.Uwaga: warunki, o których mowa w SWZ (warunki uczestnictwa w przetargu) podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln± jako konsorcjum mog± spe³niaæ ³±cznie.3) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczono notarialnie opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b)wyst±pienia warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± lub znacznie utrudniaj± wykonanie robót, c)wyj±tkowo trudnych warunków gruntowo-wodnych, które nie zosta³y przewidziane w zamówieniu, d)wyst±pienia niezgodno¶ci w zakresie terenu robót wynikaj±cego z pomiarów geodezyjnych, e)konieczno¶ci uzyskania dodatkowych uzgodnieñ lub pozwoleñ, f)gdy wykonanie robót nie bêdzie mo¿liwe ze wzglêdów technologicznych, g)zmiany osób podanych w tre¶ci oferty, przewidzianych do realizacji zamówienia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: santok.biuletyn.net. Platforma zakupowa.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-17
2021-03-03 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postêp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CI¡GU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Modernizacja drogi gminnej w Smerzynie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szyd³owiecki, województwo mazowieckie - nr postêpowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawê¿ników i obrze¿y betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.