Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00426101/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00439462/01 - Wynik z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności prakt. w sprzęt warunkujący symulowanie różnych syt. zdrow. pacjentów lub os. powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach DID
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKA UCZELNIA PAŃSTWOWA IM.ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120073552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Maksymiliana Kolbego 8
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338429805
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.rektora@uczelniaoswiecim.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/muposwiecim/public/postepowanie?postepowanie=360055411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności prakt. w sprzęt warunkujący symulowanie różnych syt. zdrow. pacjentów lub os. powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach DID2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97f98db5-569a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00106181/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Część 2: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w meble medyczne
1.2.7 Część 4: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w łóżko z funkcja porodową i fotel urologiczny/ginekologiczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415180/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 44743,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12974,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:3.1.1. Część 1: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w meble medyczne; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5a do SWZ
3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii
Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na
własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie
personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym
poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w
załączniku 5a do 5d.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14440,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:Część 2: Wyposażenie sali kształcenia praktycznego dla ratownictwa medycznego w wózek noworodkowy ; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5b do SWZ.
3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii
Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na
własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie
personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym
poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w
załączniku 5a do 5d.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
33192000-2 - Meble medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3863,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:Część 3: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w wózek anestezjologiczny; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5c- PO MODYFIKACJI NR 1 do SWZ.
3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 W przypadku, gdy dostarczony sprzęt wymaga specjalistycznego przeszkolenia Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d w tym w załącznikach 5c i 5d po modyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33192000-2 - Meble medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9331,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:. Część 4: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w łóżko z funkcja porodową; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5d- PO MODYFIKACJI NR 1 do SWZ.
3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 W przypadku, gdy dostarczony sprzęt wymaga specjalistycznego przeszkolenia Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d w tym w załącznikach 5c i 5d po modyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
33192000-2 - Meble medyczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 27398,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2751,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2751,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2751,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Medycznej "TECH-MED" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532286409
7.3.3) Ulica: Ernesta Petersona 6a
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2751,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6955,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6955,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6955,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Medycznej "TECH-MED" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532286409
7.3.3) Ulica: Ernesta Petersona 6a
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6955,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Egerton Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482773837
7.3.3) Ulica: Legnicka 21
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-811
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- DOSTAWĘ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. I
- Roboty bud. na odc. BI byłego KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu, poleg. na wyk. zadania związanego z budową przyłącza kanalizacji deszczowej dla baraku murowanego o nr inw. B-144
- ADAPTACJA CZĘŚCI PAWILONU GŁÓWNEGO SZPITALA NA LABORATORIUM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ, WYBUDUJ
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.