eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji RCKiK w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012612 z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji RCKiK w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierzy Niepodległej 8

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-078

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_lublin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot prawa publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji RCKiK w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b294782-614a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003767/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RCKiK.DOP.SZ-3321/1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia Zamawiającego znajdującego się w budynkach oraz na posesji Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie, przy ul. Żołnierzy Niepodległej 8 – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. Ochrona ma charakter prewencyjny, ale w razie zagrożenia chronionego mienia podejmowane będą wszelkie niezbędne działania dopuszczone prawem, zmierzające do szybkiego usunięcia zagrożenia, zatrzymania sprawców i przekazania ich Policji. Obowiązki będące przedmiotem Umowy realizowane będą w systemie ciągłym, całodobowo, w systemie stacjonarno – patrolowym, przez jednego pracownika na zmianie.Do obowiązków Wykonawcy należy:a) bezpośredni, całodobowy dozór mienia Zamawiającego przez jednego pracownika Wykonawcy na zmianie (365 dni tj. 8760 godzin), na całym terenie posesji przy ul. Żołnierzy Niepodległej 8, 20-078 Lublin (zorganizowanie ochrony i nadzór nad budynkami, pomieszczeniami, ciągami komunikacyjnymi w budynku, parkingiem i otoczeniem posesji) oraz podjęcie interwencji przez patrol interwencyjny w maksymalnym czasie 10 min. b) w dzień (6:00-22:00) i 5 min. w nocy (22:00-6:00) od zawiadomienia patrolu przez pracownika Wykonawcy pełniącego bezpośredni całodobowy dozór mienia do jego przybycia na miejsce oraz, w razie potrzeby, poinformowanie odpowiednich służb (policja straż pożarna, pogotowie). c) nadzorowanie pracowników ochrony bezpośredniej i wyposażenie ich w niezbędne urządzenia, w tym urządzenia bezpośredniej łączności tj. – telefony komórkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 10

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209203,32

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348906,48

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209203,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMEGA Ewelina Kośka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123017527

7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina 41/2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-023

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podjazd grupy interwencyjnej.SOLID Security Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209203,32

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartości podane z VAT.
2021-03-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.