Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00272204/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAPEWNIENIE DOSTĘPU DO ELEKTRONICZNYCH POSTACI DZIENNIKÓW I CZASOPISM WYDAWCÓW KRAJOWYCH W PRENUMERACIE NA ROK 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/2021-38.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAPEWNIENIE DOSTĘPU DO ELEKTRONICZNYCH POSTACI DZIENNIKÓW I CZASOPISM WYDAWCÓW KRAJOWYCH W PRENUMERACIE NA ROK 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73138710-45fb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031656/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Prenumerata na rok 2022 gazet, czasopism i innych podobnych pochodzących wydawców krajowych prenumeracie na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/BG/Z/808/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14054,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Dziennik Gazeta Prawna (ISSN 2081-8688) w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 3357,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Elastomery (ISSN 1427-3519)w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 304,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Gazeta Wyborcza (ISSN 0860-908X) Wersja Premium w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 2741,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Kurier Szczeciński (ISSN 0137-9240), dla miasta Szczecin Police i powiat policki w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 1092,59 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Linux Magazine (ISSN 1732-1263) w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 225,93 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci Postępy Biologii Komórki (ISSN 0324-833X) w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 507,41 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Puls Biznesu – prenumerata BASIC (ISSN 1427-6852) w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 613,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Rzeczpospolita e-Prenumerata PLUS (ISSN 0208-9130) w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 4055,56 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Technika Rolnicza, Ogrodnicza, Leśna (ISSN 2719-4221) w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 50,93 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Wirtualny Nowy Przemysł – Strefa Premium (ISSN 1689-3638) w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 833,33 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
11. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia Zamawiającemu dostępu (za pomocą sieci Internet) do elektronicznej postaci tytułu Wprost (ISSN 0209-1747) w prenumeracie na rok 2022. Ilość dostępów i odbiorcę wskazuje SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 298,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3357,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3357,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3357,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „E-KIOSK S.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951827513
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3357,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „E-KIOSK S.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951827513
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2744,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2744,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2744,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „E-KIOSK S.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951827513
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2744,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1025 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1025 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „E-KIOSK S.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951827513
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1025 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zadaniu. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 pkt 3) ustawy PZP.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „E-KIOSK S.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951827513
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zadaniu 5 i 7. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 pkt 3) ustawy PZP.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4070,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4070,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4070,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „E-KIOSK S.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951827513
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4070,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 9.
Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 pkt 1) ustawy PZP.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 855 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „E-KIOSK S.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951827513
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „E-KIOSK S.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951827513
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych z certyfikatem środowiskowym.
- Modernizacja maszyny wytrzymałościowej Instron 3366
- TP-16/25 Dostawa odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych i hybrydyzacji in situ (ISH) wraz z dzierżawą dwóch aparatów
- Organizacja konferencji "More Life Future" w ramach strefy Pomorza Zachodniego na Pol'and'Rock Festival 2025.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Czasopisma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.