Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433223/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
96.22 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb chirurgii naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7800146
1.5.8.) Numer faksu: 17 7800146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddb94bbc-5f64-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
96.22 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb chirurgii naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb94bbc-5f64-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00147177/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb chirurgii naczyniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433223/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.96.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 11.Cewnik:
Sterylny kateter do embolektomii dwukanałowy. Posiada światło na prowadnik
Możliwość podania kontrastu i płukania.
Średnica balonu:6,8,10,12,14,16mm
Średnica cewnika:3,4,5,6,7,8F
Kompatybilny z prowadnikiem .016”;.018”;.025”;.027”;.035”;.038”
Długość:40,80cm, szt.80
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 21.Proteza naczyniowa z PTFE o dwuwarstwowej strukturze ściany, wyposażone w stalową końcówkę ułatwiającą przymocowanie do tunelizatora (GDS) lub bez , sterylne 5 lat od daty produkcji; porowatość: warstwa zewnętrzna 60 µm, warstwa wewnętrzna 60/20 µm. Standardowa grubość ściany (0,58 mm), odporność szwów na wyrywanie 6.49 N, wytrzymałość radialna na rozciąganie 498 N; ciśnienie wejścia wody 266 mmHg. Możliwość powtórnej, jednokrotnej sterylizacji gdy dojdzie do przypadkowego otwarcia protezy potwierdzona standardami w instrukcji użycia. Również z przeznaczeniem do wykonywania przetok tętniczo-żylnych.
A.Zbrojone zewnętrznie spiralnie:
1A. z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 6mm x 40cm, szt.5
2A.z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 8mm x 50cm, szt.5
3A. z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 6mm x 70cm, szt.5
4A.z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 8mm x 70cm, szt.5
B.Z kołnierzem możliwym do przycięcia pod dowolnym kątem:
1B z GDS, z kołnierzem 6mm x 80cm, szt.2
C.Stożkowe:
1C.z GDS, niezbrojone 4/6 mm x 45 cm, szt.5
2C.z GDS, zbrojone spieralne 4/6 mm x 45 cm,szt.5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 77450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 31.Stenty pokrywane z PTFE stalowe, wycinane laserowo, pokryte obustronnie, wewnątrz i na zewnątrz PTFE, łącznie z końcami stentu, porowatość PTFE 100-120µm dla lepszej biokompatybilności zamontowane fabrycznie na balonie, 5, 6, 7 mm z możliwością doprężenia oraz kloszowania stentu w celu lepszej akomodacji do anatomii oraz średnicy naczynia krwionośnego do 8 mm.
-2 złote markery
-długość stentu: 16, 22, 38, 59 mm
-długość systemu: 80 i 140 cm
-kompatybilny z prowadnikiem 0,035"
-system OTW
-niski profil przejścia, kompatybilny z koszulką: 6 FR dla rozmiarów 5 x 16,22 i 6 x 16,22 oraz 7 FR dla pozostałych
-kompatybilny z cewnikiem prowadzącym 8 FR dla 5 i 6 mm oraz 9 FR dla 7 mm
-ciśnienie nominalne 8 ATM
-średnie ciśnienie rozrywające 12 ATM szt 10
2.Stenty pokrywane z PTFE stalowe, wycinane laserowo, pokryte obustronnie, wewnątrz i na zewnątrz PTFE, łącznie z końcami stentu, porowatość PTFE 100-160µm dla lepszej biokompatybilności zamontowane fabrycznie na balonie, 12 mm z możliwością doprężenia oraz kloszowania stentu w celu lepszej akomodacji do anatomii oraz średnicy naczynia krwionośnego do 22 mm.
-2 złote markery
-długość stentu: 29, 41, 61 mm
-długość systemu: 80 i 120 cm
-do prowadnika 0.035
-system OTW
-kompatybilny z koszulką 9FR
-ciśnienie nominalne 12 ATM
-średnie ciśnienie rozrywające 12 ATM, szt.5
3.Łaty naczyniowe dziane, poliestrowe, uszczelniane kolagenem zwierzęcym z dodatkowym odwróconym splotem, impregnowane solami srebra; przepuszczalność <5ml/cm2/min, grubość ścian 0,41 mm, szerokość od 10 do 14 mm, długość od 75 do 150 mm, szt.20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 81500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 4:1.Cewnik balonowy tnący
- cewnik kompatybilny z prowadnikiem 0,014" (rapid exchange) i 0,018" (OTW)
- średnice balonu od 2 mm do 8 mm
- długości balonu: 1,5 cm i 2 cm
- liczba aterotomów: 3 lub 4
- długość cewnika: od 50 cm do 140 cm
- kompatybilny z koszulką 6 lub 7 F w zależności od średnicy
- RBP 10 i 12 atm-ciśnienie nominalne 8 ATM
-średnie ciśnienie rozrywające 12 ATM, szt.10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 5:1.Cewniki diagnostyczne radiologiczne
• Szeroka gama krzywizn: Bentson (1; 2); Berenstein; Cobra (1; 2); Headhunter (1; 3);
Hockey Stick; Hook (0,8; 1,0); KA2; Mani; Mikaelsson; Modified Cerebral; Modified
Hook (1; 2; 3); Modified Simmons; Motarjeme; Motarjeme Cane; Multipurpose A1;MW2; Newton (1; 2; 3; 4); Osborne; Renal Double Curve; Reuter; RBI; RIM; ShepherdHook (0,8; 1,0); Simmons (1; 2); Straight Selective; Vertebral; Shepherd Flush; UltraBolus Flush; Modified Bolus Flush; Pigtail Flush; Straight Flush; Modified Hook Flush;UAC
• Dostępne rozmiary: 4F i 5F
• Materiał szaftu zapewnia doskonałą elastyczność i eliminuje ryzyko załamań zachowując jednocześnie atraumatyczność końcówki
• Karbowane przejście pomiędzy hubem a szaftem ułatwia posługiwanie się cewnikiem w mokrych rękawiczkach
• Doskonale widoczne w skopii – posiadają końcówkę cieniującą
• Cewniki zbrojone stalowym oplotem
• Cewniki z otworem dystalnym oraz z otworem dystalnym I otworami bocznymi
• Doskonała popychalność, przeniesienie obrotu oraz manewrowalność
• Duże światło wewnętrzne gwarantujące wysoki przepływ
• Kompatybilne z prowadnikiem 0,035” - 0,038”
• Długości cewników w cm – 30,40,65,80,90,100,110,125 cm
• Taperowana końcówka ułatwiająca wejście do ostium
• Doskonała pamięć kształtu
• Dostępne cewniki do przetok o długości 30 cm i krzywiznach: Pigtail; Cobra 1 Mod;RIM; KA2; Straight; Berenstein
• Ciśnienie 1200 PSI, szt.50
2.Inflator analogowy, zakres ciśnień do 30 atm, pojemność 20 ml, przezroczysty poliwęglanowy korpus umożliwiający obserwację słupa cieczy, ustawiony pod kątem manometr z fluorescencyjną tarczą i wskaźnikiem podciśnienia, dren wysokociśnieniowy o długości 33 cm, w zestawie kranik trójdrożny, 5 ml przestrzeń bezpieczeństwa minimalizująca ryzyko dostania się pęcherzyków powietrza do balonu w trakcie inflacji, mechanizm spustowy umożliwiający szybką deflację, blokada zabezpieczająca przed przypadkową deflacją, szt.100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 12800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 6Zestaw do hemodializy:
1.Zestaw z cewnikiem naczyniowym permanentnym odwrotnie tunelizowany , miękki, wykonany z carbonatu, z mufą dakronową, kształt kanałów podwójne D; ze szczelinami bocznymi, wycinanymi laserowo zapobiegającymi przyklejaniu się do naczynia i wykrzepianiu; kształt wylotu cewnika symetryczny ”spiralne Z” zapobiegający recylkulacji; ramiona silikonowe nie załamujące się, końcówki z laserowym nadrukiem objętości wypełnienia.
-wymagana średnica cewnika :15Fr .
-wymagana długość: 19/39cm; 23/43cm; 28/48cm; 33/53cm; 44/64cm; 55/75cm
Zestaw składający się z:
*cewnik 15Fr,
*zewnętrzny zestaw pomiarowy -igła ,skalpel, prowadnica;
*rozrywana koszulka 16Fr;
*rozszerzacz 12 i 14Fr;
*strzykawka;
*kleszczyki zaciskowe;
*gaziki;
*samoprzylepny opatrunek na ranę;
* 2 nasadki, szt.60
2.Zestaw z cewnikiem naczyniowym permanentnym z powłoką heparynową, miękki, wykonany z carbonatu, z mufą dakronową, kształt kanałów podwójne D ;ze szczelinami bocznymi, wycinanymi laserowo zapobiegającymi przyklejaniu się do naczynia i wykrzepianiu; kształt wylotu cewnika symetryczny ”spiralne Z” zapobiegający recylkulacji ze znacznikiem głębokości; ramiona silikonowe nie załamujące się, końcówki z laserowym nadrukiem objętości wypełnienia.
-wymagana średnica cewnika :14,5Fr
-wymagana długość : 19/39cm; 23/40cm; 28/45cm; 33/50cm,
Zestaw składający się z:
*cewnik 14,5Fr;
*igła wprowadzająca 18g;
* prowadnica J prosta 0,038calax70cm
*rozrywana koszulka/ rozszerzacz-pull-apart 16Fr z PTFE ;
*tunel rozwidlony;
*rozszerzacz 12Fr;
*skalpel nr 11;
*strzykawka 12ml;
*gaziki 10x10cm;
*samoprzylepny opatrunek na ranę;
* 2 nasadki
szt.20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 74400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26611,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15552,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balton Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010757273
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 7/14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-496
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15552,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-13 do 2023-11-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72576,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72576,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012328754
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-09 do 2023-11-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012328754
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-09 do 2023-11-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17226,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17226,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Philips Polska Sp. z o..o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011097206
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 195B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17226,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-13 do 2023-11-01Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15228,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15228,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15228,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PROCARDIA MEDICAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015560894
7.3.3) Ulica: ul. rtm. Witolda Pileckiego 63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROCARDIA MEDICAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PROCARDIA MEDICAL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15228,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-07 do 2023-11-01Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimed Pro-Office Anna Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351020150
7.3.3) Ulica: Forteczna 5
7.3.4) Miejscowość: Węgrzce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-086
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMED PRO-OFFICE Anna Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMED PRO-OFFICE Anna Szewczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-07 do 2023-11-01INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 10.2025 Sprzedaż i dostawa elektrod i kaniul do generatora impulsów elektrycznych typ LG1 nr kat 2610000 oraz jednorazowego ureterorenoskopu giętkiego kompatybilnego z posiadaną konsolą PV300
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa boiska ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 13 w Mielcu (MBO)
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.