Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do pomieszczeń Centrum Sportowo – Rekreacyjnego w Jarocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jarocin Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251584080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 31 04
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 29 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hoteljarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocinsport.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
SPORT I TURYSTYKA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do pomieszczeń Centrum Sportowo – Rekreacyjnego w Jarocinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-373a8bed-72df-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 03.12.2021 r. unieważnił postępowanie przetargowe przeprowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na „Dostawę i montaż wyposażenia gastronomicznego do pomieszczeń Centrum Sportowo – Rekreacyjnego w Jarocinie” JS/ZP/8/2021 działając na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający odrzucił wszystkie złożone oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) jako oferty, których treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6f86d69d-3005-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JS/ZP/9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do pomieszczeń Centrum Sportowo - Rekreacyjnego w Jarocinie zgodnie z załączonym szczegółowym opisem, wykazem wyposażenia oraz sposobem realizacji zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 7.1 i 7.2 do zaproszenia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598706,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1598706,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598706,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGT Polska Marianna Grzelińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921296389
7.3.3) Ulica: Ścinawska 1
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598706,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla COS-OPO w Szczyrku
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.