eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012750 z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 19

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 6745436

1.5.8.) Numer faksu: 58 6745436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wladyslawowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wladyslawowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4335450f-7c04-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003442/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa Funkcjonalnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w trybie zaprojektuj - wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi Oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 67 p.z.p., określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;• włączona obsługa JavaScript;• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:• rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta,• uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze,• zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę,• przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.3. Szczegółowe, dodatkowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych zawarte są w Rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO opisano w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.02.RIiGK.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres Przedsięwzięcia obejmuje:Etap I - sporządzenie dokumentacji projektowej Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w zakresie niezbędnym dla uzyskania decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę oraz wykonania robót budowlanych.Etap II - wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową dla PSZOK (Etap I). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami. W skład PSZOK wchodzą niżej wymienione obiekty i urządzenia techniczne:1. Plac magazynowy z ciągami komunikacyjnymi (piesze i jezdne) oraz miejscami postojowymi.2. Droga dojazdowa do PSZOK.3. Kontener socjalno-biurowy.4. Budynki magazynowe (wiaty).5. Rampa.6. Przyłącza, w tym:- kanalizacja sanitarna,- kanalizacja deszczowa odprowadzona do zbiornika wód opadowych,- przyłącze wodociągowe,- przyłącze energetycznego do zaplecza socjalno-biurowego oraz pozostałych budynków ,- instalacja hydrantowa ppoż.,- instalacja fotowoltaiczna.7. Instalacji oświetlenia z niezbędnym wyposażeniem.8. Instalacji monitoringu z niezbędnym wyposażeniem.9. Ogrodzenia terenu inwestycji wraz z niezbędnymi bramami i furtkami.10. Dostawa pozostałych elementów wyposażenia w tym m.in. pojemników/kontenerów.11. Urządzenie terenów zielonych.12. Punkt mycia kontenerów wraz ze zbiornikiem na ścieki przemysłowe.13. Miejskie Stacje Recyklingowe. 14. Dostawa i montaż wagi magazynowej, samochodowej. Parametry obiektu:- powierzchnia utwardzona terenu inwestycji - 13 000 m2,- powierzchnia rampy bez najazdów - 410 m2,- powierzchnia drogi dojazdowej - 220 m2,- powierzchnia zieleni - 2790 m2,- powierzchnia terenu ścieżki edukacyjnej - 920 m2,- powierzchnia kontenera administracyjno-biurowego - 14,8 m2,- kubatura kontenera socjalno-biurowego - 41,4 m3,- powierzchnia wiat magazynowych - 300 m2,- kubatura wiat magazynowych - 1500 m3,- powierzchnia punktu napraw - 50 m2,- kubatura punktu napraw - 250 m3,- ilość słupów oświetleniowych - 31 szt.- łączna długość wodociągu - 628 m,- łączna długość kanalizacji deszczowej - 255 m,- ilość bram wjazdowych (brama przesuwna 6m) - 1 szt.,- długość ogrodzenia - 520 m,- ilość kontenerów PSZOK - 28 szt.,- ilość kontenerów typu magazyn na odpady niebezpieczne - EKOSKŁAD - 2 szt.,- waga samochodowa najazdowa 8x3m/20t - 1 szt.,- instalacja nn na terenie inwestycji - 1100 m,- zbiornik retencyjny na wody opadowe wraz z separatorem zintegrowanym z osadnikiem - 1 szt.,- przydomowa oczyszczalnia ścieków - 1 szt.,- długość przyłącza kanalizacji sanitarnej do kontenera socjalno - biurowego - 40 m,- zbiornik bezodpływowy na ścieki przemysłowe (z mycia kontenerów i pojemników) - 1 szt.1. Zakres prac projektowych obejmuje:1.1. Opracowanie projektu budowlanego na budowę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych we Władysławowie, Projektów Organizacji Ruchu (na czas wykonywania robót i stałej organizacji ruchu na terenie objętym inwestycją), Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysów.1.2 Opracowanie wszystkich niezbędnych materiałów koniecznych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 1.3 Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i innych dokumentów, których obowiązek dołączenia do wniosku o pozwolenie na budowę wynika z przepisów odrębnych ustaw, niezbędnych do zaprojektowania i zrealizowania inwestycji, w tym decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę.1.4. Opracowanie dokumentacji, o której mowa w ppkt 1.1. zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1129).b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389).c) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609),d) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012r. poz. 463).e) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. 2019 poz. 1839).f) Ustawa Prawo Ochrony Środowiska z 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2020 poz. 1219 z późn. zm.).g) Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2019 poz. 1843 z poźn. zm.).h) Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 1439).i) Ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 797).j) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 roku ws. wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania i składowania odpadów (Dz.U.2019 poz.1755).k) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 lutego 2020 r. w sprawie wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej, jakie mają spełniać obiekty budowlane lub ich części oraz inne miejsca przeznaczone do zbierania, magazynowania lub przetwarzania odpadów (Dz.U. 2020 poz. 296).1.5. W projekcie należy uwzględnić uwagi i sugestie Zamawiającego przekazane Wykonawcy na etapie opracowania projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do monitorowania wykonywania umowy na prace projektowe. W tym celu Zamawiający wyznaczy maksymalnie 3 spotkania w swojej siedzibie pozostałe spotkania w trybie zdalnym, na których zostaną przedstawione między innymi informacje o zaawansowaniu prac projektowych objętych umową oraz proponowane rozwiązania projektowe. 1.6. Zamawiający oświadcza, że udostępnił wykonawcom całą posiadaną dokumentację, niezbędną do przygotowania oferty. Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym.2. Zakres prac wykonawczych obejmuje:2.1. Budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zgodnie z projektem budowlanym.2.2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Przed zgłoszeniem wykonanych robót budowlanych do odbioru należy wykonać i przekazać Zamawiającemu dokumentację budowy i powykonawczą, w tym materiały wymienione w art. 60 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1333). 2.3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 3 i 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert wskazano w Rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia - skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

70 000 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania okreslono w Rozdziale XI SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe warunki zmiany umowy określono w paragrafie 14 Wozoru umowy, stanowiacym załacznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wraz z ofertą, załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument, wykonawca zobowiązany jest do złożenia:1) części II Formularza Ofertowego - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ2) oświadczenie Wykonawcy, o których mowa w Rozdziale X SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.4) dowód wniesienia wadium - przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca składa oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia,5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
2021-03-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.