eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączBZP.271.144.2021 Zarządzanie Miejskim Placem Targowym ,,Rynek Maślany"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BZP.271.144.2021 Zarządzanie Miejskim Placem Targowym ,,Rynek Maślany”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BZP.271.144.2021 Zarządzanie Miejskim Placem Targowym ,,Rynek Maślany”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3004443-5c01-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004064/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Zarządzanie nieruchomościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314894/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11) Zamawiający Miasto Nowy Sącz może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest osobie prawnej, gdy spełnione są warunki określone w/w przepisie. Zgodnie z art. 12 ust. 1 Dyrektywy klasycznej stanowiącej źródło definicji sprawowania kontroli nad jednostką, o której mowa poniżej, tj. Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Nowym Sączu, zwane dalej „STBS”, które zostało utworzone w celu realizacji zadania własnego gminy polegającego na zaspokajaniu zbiorowych potrzeb wspólnoty, w tym prowadzeniu gospodarki nieruchomościami. Tytułem do wykonywania przez spółkę określonych zadań komunalnych jest uchwała Rady Miejskiej w Nowym Sączu nr XLIV/351/97 z dnia 30 września 1997r. wraz z zatwierdzoną tą uchwałą umową spółki, przyjętą stosownym aktem notarialnym. Gmina Nowy Sącz posiada 100% udziałów w spółce . Pozostała część uzasadnienia znajduje się w Sekcji VI niniejszego ogłoszenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.144.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1051200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usługi zarządzania Miejskim Placem Targowym ,,Rynek Maślany”.
2. Miejski Plac Targowy „Rynek Maślany” zlokalizowany jest na nieruchomości gruntowej obejmującej:
a) działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 97 w obrębie 29 o powierzchni 0,3962 ha, (oznaczoną na mapie ewidencji gruntów jako działki nr 97/1 i 97/2 w obrębie 29) wraz ze znajdującymi się na tej działce urządzeniami i obiektami,
b) część działki gruntu oznaczonej numerem ewidencyjnym 106/2 w obrębie 29, tj. grunt
o powierzchni 0,0040 ha, stanowiący fragment ciągu pieszego do parkingu przy ulicy Matejki z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowej (targowiskowej) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) przestrzegania zasad prowadzenia handlu na terenie „Rynku Maślanego” zgodnie
z obowiązującym regulaminem stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy,
b) przestrzegania zakazu wnoszenia, sprzedaży i spożywania napojów alkoholowych, prowadzenia gier hazardowych, sprzedaży nafty, benzyny, trucizn, lekarstw i środków odtruwających, kamieni i metali szlachetnych oraz wykonanych z nich przedmiotów, papierów wartościowych, broni, amunicji, materiałów wybuchowych i pirotechnicznych, przedmiotów ekwipunku wojskowego i policyjnego, roślin objętych ochroną gatunkową
i wszystkich zwierząt,
c) prowadzenia bieżących napraw, usuwania awarii, dbania o stan techniczny i estetyczny obiektów i urządzeń,
d) zorganizowania właściwej informacji dla użytkowników placu i klientów, a w szczególności: uwidocznienia na znajdującej się na placu tablicy ogłoszeń zasad handlu oraz uwidocznienia na znajdującej się na placu tablicy ogłoszeń wysokości opłat targowych i cen za korzystanie z targowiska i jego urządzeń,
e) niezwłocznego powiadomienia właściwych organów o naruszeniu zasad obowiązujących na placu targowym, a w szczególności w zakresie przepisów sanitarno-epidemiologicznych, weterynaryjnych, przeciwpożarowych i karno-porządkowych,
f) utrzymywania porządku i czystości na terenie placu targowego oraz czystości na chodnikach bezpośrednio przyległych do terenu „Rynku Maślanego” a w okresie zimowym odśnieżania,
g) oświetlania terenu „Rynku Maślanego”,
h) wykonywania niezbędnych remontów w zakresie poprawy higieny i warunków sprzedaży na terenu „Rynku Maślanego”, po uzgodnieniu i pisemnej akceptacji ich zakresu
z Miastem,
i) sprawowania opieki (w porozumieniu z Ogrodnikiem Miejskim) nad wałem obronnym (skarpą) poprzez koszenie trawy, zazielenianie i sprzątanie skarpy.
4. Miasto upoważni Wykonawcę do:
a) zawierania stosownych umów z właścicielami obiektów handlowych typu kioski i umów najmu na wynajem altan kwiatowych;
b) pobierania opłat za korzystanie z terenu i urządzeń „Rynku Maślanego”;
c) wyznaczania sektorów i miejsc do prowadzenia handlu;
d) usuwania osób nie przestrzegających zasad prowadzenia handlu na terenie „Rynku Maślanego”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1289988,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1289988,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1289988,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342372808

7.3.3) Ulica: ul. Kusocińskiego 4A

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1289988,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.