Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533372/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM ORLĄT LWOWSKICH W SKARYSZEWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000261551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 5
1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@skaryszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspskaryszew.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zamowienia.skaryszew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4312d807-9371-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086895/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOO.26.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia - szacunkowa dostawa owoców, warzyw.
Marchew – 6000kg. Pietruszka – 1200kg Seler – 1320kg. Por – 660kg. Cebula – 960kg. Buraki ćwikłowe – 2160kg. Jabłka – 9600kg. Ogórki kiszone – 840kg. Kapusta biała – 1200kg. Kapusta kiszona – 1440kg. Kapusta pekińska – 600kg. Kapusta granatowa – 600kg. Kalafior świeży – 330kg. Fasola średnia Jaś – 240kg. Banany – 5000kg. Cytryny – 216kg. Pomarańcze – 2100kg. Gruszki – 600kg. Mandarynki– 1080kg. Ziemniaki – 12000kg. Natka zielonej pietruszki/pęczek – 600. Botwina/pęczek –150. Ogórek świeży – 1560kg. Sałata /szt – 720. Pomidor – 720kg. Brokuł świeży -360kg. Kapusta granatowa w słoikach 900ml– 180szt. Soczewica czerwona – 480kg. Fasolka szparagowa– 200kg. Koperek/pęczek – 600 szt. Papryka świeża– 800kg. Awokado kg – 24kg. Brzoskwinia luz – 600kg. Brzoskwinia ufo – 600kg. Cukinia – 480kg. Czosnek świeży – 12kg. Dynia świeża – 180kg. Groch łuskany – 240kg. Kalarepa – 150kg. Kapusta włoska – 240kg. Kiwi – 1000kg. Morela świeża – 30kg. Nektarynka – 480kg. Pieczarki – 300kg. Pomidor koktajlowy – 300kg. Rzodkiew biała – 240kg. Rzodkiewka/pęczek – 1440. Sałata mix – 72kg. Seler naciowy – 72kg. Szczaw konserwowy słoik-900ml – 180 szt. Szczypiorek/pęczek – 480 szt. Szpinak – 96 kg. Śliwka – 240 kg. Winogron – 840kg. Kompot owocowy słoik -900ml – 800 szt. Chrzan tarty słoik - 280g – 150 szt. Truskawka mrożona – 660kg. Porzeczka czarna mrożona – 420kg. Porzeczka czerwona mrożona – 120kg. Wiśnia mrożona – 360 kg. Jagoda mrożona – 120kg. Mieszanka kompotowa mrożonka woreczek – 720kg. Bukiet warzyw mrożony– 400 kg. Fasola mrożona – 280 kg. Kalafior mrożony – 240kg. Brokuł mrożony – 330kg. Dynia mrożona – 300kg. Groszek zielony mrożony – 240kg. Bakłażan – 120kg. Truskawka świeża – 240kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222110-7 - Owoce tropikalne
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
03221000-6 - Warzywa
15331170-9 - Warzywa mrożone
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Augustyn Woźniak Firma TAMP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146004915
7.3.3) Ulica: Kościelna 35
7.3.4) Miejscowość: Małęczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.