Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00465152/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej oraz szkoleniowej na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji przez lekarza oraz przez zespół medyczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/43wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej oraz szkoleniowej na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji przez lekarza oraz przez zespół medyczny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89572ed4-6fd6-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465152/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 81/23/PN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych na rzecz 43WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych z rejonu Świętoszów, Dobre nad Kwisą przez lekarza. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a-2f do SWZ (dla każdej części osobno) oraz w załączniku nr 5a i 5b do SWZ projekt umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu Żagań przez lekarza. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a-2f do SWZ (dla każdej części osobno) oraz w załączniku nr 5a i 5b do SWZ projekt umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu Świętoszów, Dobre nad Kwisą, Żagań przez zespół medyczny. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a-2f do SWZ (dla każdej części osobno) oraz w załączniku nr 5a i 5b do SWZ projekt umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu Bolesławiec przez lekarza. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a-2f do SWZ (dla każdej części osobno) oraz w załączniku nr 5a i 5b do SWZ projekt umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu Głogów przez lekarza. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a-2f do SWZ (dla każdej części osobno) oraz w załączniku nr 5a i 5b do SWZ projekt umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu Głogów przez zespół medyczny. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a-2f do SWZ (dla każdej części osobno) oraz w załączniku nr 5a i 5b do SWZ projekt umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żarach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281739120
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żarach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281739120
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKOMED Łukasz Skorupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121725136
7.3.4) Miejscowość: Osiecznica
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKOMED Łukasz Skorupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121725136
7.3.4) Miejscowość: Osiecznica
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym w SWZ i ogłoszeniu nie została złożona żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKOMED Łukasz Skorupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121725136
7.3.4) Miejscowość: Osiecznica
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont części budynku nr 45 w kompleksie 3008 w Bolesławcu na potrzeby magazynu żywnościowego wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
- Przeprowadzenie legalizacji sprzętu stacji paliw na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Remont dachu zielonego w budynku 35 w kompleksie 7786 w Świętoszowie
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej koordynatora mieszkania treningowego dla osób z zaburzeniami psychicznymi do Wolskiego Centrum Zdrowia Psychicznego.
- Świadczenie usług medycznych dla osób zatrzymanych
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Zapewnienie dodatkowej ochrony zdrowia dla pracowników GIG PIB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.