Og³oszenie z dnia 2022-01-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00046611/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
- 2022/BZP 00063680/01 - Wynik z dnia 2022-02-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy pelletu do kot³owni Samorz±dowej Szko³y Podstawowej w Marzeninie i Otocznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wrze¶nia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wrze¶nia
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy pelletu do kot³owni Samorz±dowej Szko³y Podstawowej w Marzeninie i Otocznej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2acf03b4-72f0-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00012910
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00004745/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Sukcesywne dostawy pelletu do kot³owni SSP Marzenin i SSP Otoczna
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci zapytañ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ" dostêpnego na stronie postêpowania https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia lub drog± elektroniczn± przetarg@wrzesnia.pl .
2. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem formularza na Platformie na stronie postêpowania, znajduj±cej siê pod adresem wskazanym na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia .
3. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Przekazywanie oferty, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zapewniaj±cych zachowanie integralno¶ci, autentyczno¶ci, nienaruszalno¶ci danych i ich poufno¶ci w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniaj±cych mo¿liwo¶æ zapoznania siê z ich tre¶ci± wy³±cznie po up³ywie terminu na ich sk³adanie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wrze¶nia z siedzib± w Urzêdzie Miasta i Gminy we Wrze¶ni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Wrze¶nia,
2) inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Miasta i Gminy we Wrze¶ni jest Pani Magdalena ¦rodoñ, e-mail: iod@wrzesnia.pl, tel. 616404172,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji ustawowych zadañ urzêdu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c i art. 9 ust.1 i ust. 2 lit. g ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., oraz powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i zwi±zków miêdzygminnych oraz urzêdów obs³uguj±cych te organy i zwi±zki,
6) posiada Pani/Pan prawo ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a w pozosta³ych przypadkach ma charakter dobrowolny.
9) Pani/Pana dane mog± byæ przekazane odbiorcy w pañstwie trzecim lub organizacji miêdzynarodowej, gdy wymagaj± tego przepisy prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271/6/WOS/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drzewnego pellet do kot³owni Samorz±dowej Szko³y Podstawowej w Marzeninie i Samorz±dowej Szko³y Podstawowej w Otocznej, w szacunkowej ilo¶ci 147 ton (w big bagach) wraz z za³adunkiem, transportem i roz³adunkiem pelletu do magazynu (zbiornika). Kot³ownia SSP Marzenin posiada dwa zbiorniki na pellet o pojemno¶ciach: zewnêtrzny o pojemno¶ci 13,5m3 i wewnêtrzny o pojemno¶ci 1,4m3, kot³ownia SSP Otoczna posiada zbiornik na pellet wewnêtrzny o pojemno¶ci 14m3 zasyp z góry.
2. Wymagania dotycz±ce materia³u opa³owego – pelletu drzewnego:
- rozmiar: ¶rednica 6-8 mm;
- ¶rednia wilgotno¶æ na masê brutto: 5 - 7 %;
- warto¶æ opa³owa: min. 0,018GJ/kg;
- PCI ¶rednia na masê brutto: 5200 - 5000 kWh/t;
- masa objêto¶ciowa: ok. 640 kg/m3
- ¶rednia zawarto¶æ siarki: < ou = 0,04%;
- ¶rednia zawarto¶æ azotu: < = 0,3%;
- ¶rednia zawarto¶æ chloru: < = 0,02%;
- zawarto¶æ popio³u: max. 1%;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostaw cz±stkowych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofert± sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe tj. aktualnego certyfikatu DIN Plus lub EN plus A1 na oferowany pellet lub innego dokumentu po¶wiadczaj±cego spe³niania norm przez oferowany pellet.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
aktualny certyfikat DIN Plus lub EN plus A1 na oferowany pellet lub inny dokument po¶wiadczaj±cy spe³nianie norm przez oferowany pelletSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy. W szczególno¶ci postanowienia umowy mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:1) zmiany w zakresie p³atno¶ci i wynagrodzenia:
a) zmiana ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±ca z ewentualnej ró¿nicy miedzy ilo¶ci± dostaw planowan± do wykonania a rzeczywistymi ilo¶ciami zakupionych produktów;
b) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT - warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa;
2) zmiany zaoferowanego asortymentu – tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem, ¿e proponowany asortyment bêdzie posiadaæ takie same lub wy¿sze parametry od wymaganych w postanowieniach SIWZ. Zmiana taka musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie (nale¿y podaæ przyczyny) i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiaj±cego;
3) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych zwi±zanych z przedmiotem umowy, które nast±pi³y po dniu podpisania umowy;
4) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania Umowy;
5) konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-19 10:55
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-19 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WRZE¦NI
- Dostawa i monta¿ zewnêtrznych rolet okiennych w budynku Wielkopolskiego Samorz±dowego Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego
- Zakup worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Wrze¶nia
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Torunia
- "Modernizacja (remont) pomieszczeñ laboratorium w budynku A "Szpitala Powiatowego we Wrze¶ni"
wiêcej: przetargi w Wrze¶ni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzeda¿ i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Mokrsko"
- Dostawa opa³u - pellet drzewny dla Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Tychach w 2025 r.
- Dostawa pelletu drzewnego do placówki o¶wiatowej - Zespo³u Szkó³ Nr 3 w K³obucku
- Dostawa opa³u na potrzeby gminy Bia³a
- Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spe³niaj±cego parametry normy jako¶ciowej DIN plus, EN plus dla Zespo³u Szkó³ Mechanizacji Rolnictwa w Pi±tku
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.