eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynDostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, owoców i warzyw przetworzonych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, owoców i warzyw przetworzonych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W CIESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_cieszyn@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-350035b5-8aa6-4dcb-ad92-f44ed7aafe75

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


zakład karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, owoców i warzyw przetworzonych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-350035b5-8aa6-4dcb-ad92-f44ed7aafe75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221927/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, warzyw i owoców przetworzonych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.20.2024.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy produktów zbożowych, przemiału ziarna, skrobiowych, cukru i makaronu do Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej.
Wspólny słownik CPV: 15600000-4 – produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.
Dodatkowe kody CPV: 15830000-5 – cukier i produkty pokrewne,
15851100-9 - makaron niegotowany
Produkty dostarczane będą w asortymencie i ilościach zgodnych z niżej zamieszczoną tabelą:

L.p. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość
1 Mąka pszenna kilogram 2300
2 Kasza manna kilogram 800
3 Kasza jęczmienna perłowa drobna kilogram 4100
4 Cukier kilogram 6400
5 Płatki owsiane kilogram 300
6 Ryż długoziarnisty kilogram 4600
7 Mąka ziemniaczana kilogram 200
8 Makaron kilogram 5200

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 80839,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 15800000-6, 15331150-3, 15831200-4 w następujących ilościach:

L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Barszcz biały w proszku kg 80,00
2. Żurek w proszku kg 75,00
3. Zupa pieczarkowa w proszku kg 130,00
4. Zupa ogonowa w proszku kg 80,00
5. Majonez kg 30,00
6. Musztarda kg 120,00
7. Pieprz czarny kg 80,00
8. Sól spożywcza kg 2500,00
9. Herbata granulowana kg 250,00
10. Herbata ekspresowa kg 3,00
11. Przyprawa w płynie „Maggi” litr 1500,00
12. Bulion w proszku kg 500,00
13. Przyprawa uniwersalna kg 110,00
14. Ocet litr 340,00
15. Kwasek cytrynowy kg 2,00
16. Pieprz ziołowy kg 90,00
17. Papryka sodka kg 65,00
18. Majeranek kg 70,00
19. Kminek kg 10,00
20. Liść laurowy kg 20,00
21. Ziele angielskie kg 25,00
22. Cynamon kg 13,00
23. Granulat sojowy kg 520,00
24. Kotlet sojowy kg 410,00
25. Kostka sojowa kg 910,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331150-3 - Przetworzone jadalne części warzyw strączkowych

15831200-4 - Cukier biały

4.5.5.) Wartość części: 40042,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców przetworzonych, wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 15330000-0, w następujących ilościach:

L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Ogórek konserwowy kg. (waga po odsączeniu) 400,00
2. Sałatka warzywna kg. (waga po odsączeniu) 150,00
3. Sałatka szwedzka kg. (waga po odsączeniu) 150,00
4. Koncentrat pomidorowy kg. 2050,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 18361,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa warzyw przetworzonych, wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 15330000-0, w następujących ilościach:

L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Leczo pieczarkowe kg 1000,00
2. Groszek konserwowy kg (waga po odsączeniu) 110,00
3. Marmolada kg 1300,00
4. Dżem kg 1200,00
5. Dżem 25 g. kg 5,00
6. Fasola kolorowa kg 500,00
7. Fasola Jaś kg 2200,00
8. Groch kg 1850,00
9. Koperek suszony kg 10,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 36228,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69276,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73986 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69276,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych Doro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69276,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42489,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42489,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42489,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42489,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Pomimo dwukrotnego wezwania wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza tj. firmy PHUP „Kłos-Pol” s.c. Małgorzata, Józef Filipowicz, Podrzecze 36, 33-386 Podegrodzie do podpisania umowy pismem z dnia 02 stycznia 2025 r. oraz 03 stycznia 2025 r., wykonawca nie przystąpił do jej podpisania. Wybrany wykonawca nie udzielił jednocześnie żadnych pisemnych wyjaśnień. W związku z powyższym stwierdza się uchylenie wykonawcy od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ze względu na uchylenie się wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32022,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33862,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32022,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych Doro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32022,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.