Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256144/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy w szacowanej ilości 50 tys. litrów w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RUSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260037148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Ruszcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158655888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_ruszcza@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zpor.bip.umig.polaniec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polaniec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy w szacowanej ilości 50 tys. litrów w 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b29db9d-3d3a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00247554/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wyładunek oleju opałowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256144/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy ul. Szkolna 2, 28-230 Połaniec w szacowanej ilości 50 tysięcy litrów w dostawach na przestrzeni całego 2022 roku.
2. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
normy jakościowe:
2.1. gęstość w temp. plus 15 °C - max. 860kg/m³
2.2. wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg,
2.3. temperatura zapłonu nie niższa niż plus 56 °C
2.4. lepkość kinematyczna w temperaturze plus 20°C nie wyższa niż 6,00 mm²/s
2.5. temperatura płynięcia nie wyższa niż – (- 20 ºC)
2.6. zawartość siarki - max. 0,10% (m/m)
2.7. zawartość wody - max. 200 mg/kg
2.8. zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 mg/kg
2.9. barwa – czerwona
W okresie obowiązywania umowy wskazane ilości mogą ulec zmianie zarówno zwiększeniu jak
i zmniejszeniu, pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wskazanej w umowie.
Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnego zakupu wskazanych ilości lekkiego oleju opałowego.
Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ oraz zakresie rzeczowym zamówienia.
3. WYKONAWCA USŁUGI:
3.1. Wykonawca dostarczy zamówiony lekki olej opałowy do Zespołu Placówek Oświatowych
w Ruszczy we wskazane miejsce na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu do tego przystosowanym tj. w autocysternach samochodowych oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiały niebezpieczne, wyposażonych w pompę lub dystrybutor z zalegalizowanym licznikiem przepływu i możliwością odczytu ilości dostarczanego paliwa oraz w wąż spustowy z końcówką podłączeniową do instalacji napełniania zbiorników o długości umożliwiającej swobodne przepompowanie paliwa do zbiornika.
3.2. Dostawa oleju odbywać się będzie w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00, po telefonicznym, za pośrednictwem e-maila zleceniu przez Zamawiającego, który określi termin, miejsce oraz wielkość dostawy.
3.3. Termin dostawy nie może przekroczyć 2 dni od zlecenia: telefonicznego lub za pośrednictwem e-maila.
3.4. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczonego oleju.
3.5. Dostarczony olej opałowy lekki winien posiadać parametry zgodne z normą PN-C-96024.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego dostarczania kopii odpisu ze świadectwa jakości dostarczonego oleju.
3.7. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju opałowego – Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności przedstawiciela Wykonawcy, próbki rozjemczej oleju opałowego i skierowanie jej do badania do akredytowanego, wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. Próbka będzie pobierana w ilości nie większej niż 2 litry do pojemnika dostarczonego przez Wykonawcę. Pojemnik z próbką oleju zostanie zabezpieczony plombami z odciskami upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół pobrania próbki w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Wyniki badań są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji. W razie stwierdzenia przez akredytowane laboratorium, że olej opałowy nie spełnia wymaganych norm jakościowych wykonawca musi odebrać wadliwy olej i dostarczyć spełniający parametry jakościowe w terminie 24 godzin od dnia otrzymania wyników z laboratorium. Wykonawca pokryje także wszelkie koszty jakie poniesie Zamawiający związane z nabyciem, zwrotem oraz wszelkimi następstwami użycia wadliwego oleju opałowego.
3.8. Każda dostawa zostanie poświadczona przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania faktur po każdorazowym dostarczeniu oleju opałowego do ZPO w Ruszczy.
3.10. Podstawą do wypłacenia przez Zamawiającego należności będzie wystawiona przez Wykonawcę faktura.
3.11. Należności Wykonawcy będą regulowane w formie polecenia przelewu z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze VAT w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury.
3.12. Do każdej faktury, o której mowa w pkt. 3.10 Wykonawca dołączy:
• dowody wydania – WZ zawierające następujące informacje:
• miejsce i datę zakupu
• rodzaj i ilość pobranego paliwa
• nazwę pojazdu
• nazwisko i podpis pobierającego paliwo.
3.13. Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym tankowaniu wydawać WZ (wydanie kredytowe) pobranego paliwa i potwierdzał pieczęcią oraz własnoręcznym podpisem.
3.14. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania paliwa tylko osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego do pobierania paliwa.
Wymagania dodatkowe:
4. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196861,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196861,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142428908
7.3.4) Miejscowość: Kieszek
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196861,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.