Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00623196/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup produktów naftowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg
w Złotowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Za Dworcem 3A
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 263 34 84
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 263 34 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd-zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-zlotow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e860e04-6c31-4781-b2ca-47509212b6db1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pełnienie obowiązków zarządcy dróg powiatowych, wykonuje zadania z zakresu planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg powiatowych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup produktów naftowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Drógw Złotowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e860e04-6c31-4781-b2ca-47509212b6db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00617915/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup produktów naftowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.PZD.271.01.2024.D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup produktów naftowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie - ObwódDrogowy w Złotowie
Zamówienie obejmuje sukcesywny zakup produktów naftowych, tj. Pb 95, ON poprzez
tankowanie bezpośrednio do zbiorników pojazdów oraz sprzedaż innego rodzaju asortymentu - etylina bezołowiowa 95 (szacunkowa ilość około 4 000 litrów)
- olej napędowy (szacunkowa ilość około 50 000 litrów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.5.) Wartość części: 285000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup produktów naftowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie - ObwódDrogowy w Okonku
Zamówienie obejmuje sukcesywny zakup produktów naftowych, tj. Pb 95, ON poprzez
tankowanie bezpośrednio do zbiorników pojazdów oraz sprzedaż innego rodzaju asortymentu
dostępnego na stacji paliw(oleje, żarówki ,płyny, środki chemiczne, itp.).
- etylina bezołowiowa 95 (szacunkowa ilość około 3 000 litrów,)
- olej napędowy (szacunkowa ilość około 20 000 litrów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw STELMACH Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671546422
7.3.3) Ulica: Kolejowa 11
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA PALIW STELMACH SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STACJA PALIW STELMACH SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Chojnice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551954554
7.3.3) Ulica: ul. 2 Lutego 6
7.3.4) Miejscowość: Brusy
7.3.5) Kod pocztowy: 89-632
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ CHOJNICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ CHOJNICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Przebudowa drogi w m. Stawnica (w kierunku Zabajki) - opracowanie dokumentacji projektowej
- "WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W ZŁOTOWIE"
- Emulsjonowanie dróg na terenie gminy Złotów.
- Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
- Ubezpieczenie Gminy Miasta Złotów oraz jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Zakup paliw do samochodów
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 w formie tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.