Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00514205/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
- 2023/BZP 00021401/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00032466/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-15
- 2023/BZP 00057883/01 - Wynik z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana istniejących opraw na oprawy LED oraz budowa wydzielonego
oświetlenia na terenie Gminy Piszczac
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.4.2.) Miejscowość: Piszczac
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013112
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00514205
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
4.2.1. Zadanie 1 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piszczac; w tym w szczególności:
a) Demontaż 787 szt. istniejących opraw oświetlenia drogowego, oraz 19szt naświetlaczy na boisku Orlik
b) Demontaż przewodów zasilających oprawy oświetleniowe i zabezpieczeń w ilości 525 szt. ;
c) Odnowienie poprzez pomalowanie 471szt wysięgników, a wymienienie 54szt w ramach wymiany opraw oświetleniowych;
d) Montaż 809 szt. Opraw (w tym 113szt. opraw typu ulicznego redukcją mocy, 674oprawy bez redukcji mocy, 19 szt. opraw typu naświetlacz LED do terenów sportowych) opraw z diodami LED w ramach wymiany opraw;
e) Zasilanie opraw poprzez montaż przewodów i zabezpieczeń na słupach sieci;
f) Modernizację 58 szt. istniejących zegarów sterowania oświetleniem ulicznym; + 2 zegary do sterowania oświetleniem boisk.
g) Opracowanie projektów zajęcia pasa drogowego;
h) Utylizację zdemontowanych opraw, źródeł światła i pozostałych zdemontowanych materiałów lub transport wskazanych materiałów z demontażu do właściciela, w zależności od decyzji właściciela demontowanego majątku. Wykonawca ma obowiązek tak wykonać demontaż opraw oświetleniowych, aby elementy te nie zostały uszkodzone lub zniszczone;
i) Wykonanie badań i pomiarów wykonanej instalacji, uzyskania wymaganych odbiorów technicznych.
j) Prace na liniach napowietrznych należy prowadzić w technologii PPN, przy udziale przeszkolonych załóg posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Dopuszczenie do wykonywania zamówienia w technologii PPN przez służby eksploatacyjne PGE odbywa się każdorazowo na wniosek podmiotu (Wykonawcy) zgłaszającego wykonanie prac w technologii PPN, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie procedurami. Koszt dopuszczenia do prac należy uwzględnić w ofercie.
4.2.2. Zadanie 2 - Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w systemie zaprojektuj -wybuduj; w tym w szczególności:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU
2) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
3) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ
4) wykonanie obsługi geodezyjnej;
5) pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach;
6) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
7) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
8) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
Po zmianie:
4.2.1. Zadanie 1 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piszczac; w tym w szczególności:
a) Demontaż 787 szt. istniejących opraw oświetlenia drogowego, oraz 19szt naświetlaczy na boisku Orlik
b) Demontaż przewodów zasilających oprawy oświetleniowe i zabezpieczeń w ilości 525 szt. ;
c) Odnowienie poprzez pomalowanie 471szt wysięgników, a wymienienie 54szt w ramach wymiany opraw oświetleniowych;
d) Montaż 806 szt. Opraw (w tym 113szt. opraw typu ulicznego redukcją mocy, 674oprawy bez redukcji mocy, 19 szt. opraw typu naświetlacz LED do terenów sportowych) opraw z diodami LED w ramach wymiany opraw;
e) Zasilanie opraw poprzez montaż przewodów i zabezpieczeń na słupach sieci;
f) Modernizację 58 szt. istniejących zegarów sterowania oświetleniem ulicznym; + 2 zegary do sterowania oświetleniem boisk.
g) Opracowanie projektów zajęcia pasa drogowego;
h) Utylizację zdemontowanych opraw, źródeł światła i pozostałych zdemontowanych materiałów lub transport wskazanych materiałów z demontażu do właściciela, w zależności od decyzji właściciela demontowanego majątku. Wykonawca ma obowiązek tak wykonać demontaż opraw oświetleniowych, aby elementy te nie zostały uszkodzone lub zniszczone;
i) Wykonanie badań i pomiarów wykonanej instalacji, uzyskania wymaganych odbiorów technicznych.
j) Prace na liniach napowietrznych należy prowadzić w technologii PPN, przy udziale przeszkolonych załóg posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Dopuszczenie do wykonywania zamówienia w technologii PPN przez służby eksploatacyjne PGE odbywa się każdorazowo na wniosek podmiotu (Wykonawcy) zgłaszającego wykonanie prac w technologii PPN, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie procedurami. Koszt dopuszczenia do prac należy uwzględnić w ofercie.
4.2.2. Zadanie 2 - Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w systemie zaprojektuj -wybuduj; w tym w szczególności:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU
2) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
3) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ
4) wykonanie obsługi geodezyjnej;
5) pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach;
6) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
7) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
8) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-10 10:00
Po zmianie:
2023-01-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-10 10:30
Po zmianie:
2023-01-12 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-08
Po zmianie:
2023-02-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.