Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00637128/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00651576/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5142c7fe-e021-4b34-9cf3-b02bd2ebf5cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024892/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług polegających na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach na terenie Krakowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 137/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
Zamówienie obejmuje zastosowanie odpowiednich środków, preparatów celem skutecznego usunięcia insektów, owadów, gryzoni z budynków lub ich części, odkażanie pomieszczeń (np. po zgonie w lokalu), usuwanie zanieczyszczeń organicznych (m.in. krwi, moczu, kału, tkanek), ozonowanie, dezodoryzację, likwidację gniazd owadów (osy, szerszenie) oraz usuwanie martwych zwierząt, a także usuwanie odchodów zwierzęcych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego (pustostany, strychy i inne) oraz dezynfekcja tych pomieszczeń.
W/w usługi będą wykonywane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego (zał.1 – wzór zlecenia). Dodatkowo w okresie od dnia obowiązywania umowy do dnia 15 marca 2025 r. oraz od dnia 15 października 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. zgodnie z uchwałą Nr LXXXIII/2359/22 Rady Miasta Krakowa z dnia 27 kwietnia 2022 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków, będzie prowadzona okresowa deratyzacja nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego.
Wykaz nieruchomości, które zostaną objęte deratyzacją, będzie przekazany Wykonawcy wraz pisemnym zleceniem sporządzonym przez Administratorów nieruchomości co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem terminu jej przeprowadzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- wyboru najlepszych pod względem skuteczności oraz bezpieczeństwa metod działania,
- stosowania przez Wykonawcę środków dopuszczonych do używania tj. zatwierdzonych przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej oraz posiadających atest Państwowego Zakładu Higieny,
- odpowiedniego oznakowania miejsc, gdzie wykonywana będzie usługa będąca przedmiotem niniejszej umowy, w przypadku deratyzacji okresowej konieczne jest umieszczenie daty na karmniku deratyzacyjnym (miesiąc i rok) wykonania usługi na informacji o grożącym niebezpieczeństwie otrucia ludzi i zwierząt,
- w przypadku deratyzacji:
a) stosowania tylko i wyłącznie karmników deratyzacyjnych (zakaz rozsypywania trutki), które powinny być na stałe przymocowane do podłoża, tak aby nie było możliwości ich przestawienia czy kradzieży.
b) umieszczania preparatów w sposób i w miejscu, aby był do nich ograniczony dostęp dla dzieci oraz zwierząt tj. kotów, psów,
c) Wykonawca zapewnia usunięcie padłych gryzoni wraz z resztkami trucizn oraz ich unieszkodliwienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność w tym zakresie tj. po wykonaniu usługi należy usunięć skutki działania zastosowanych środków, preparatów celem pozostawienia miejsc objętych usługą w należytym stanie oraz wywóz i utylizacja padłych zwierząt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedstawić kartę przekazania odpadów do punktu unieszkodliwiania odpadów (odpady zwierzęce),
d) przez okres 1 miesiąca od montażu karmników przegląd karmników deratyzacyjnych, monitorowanie ubywania trutek (i ich uzupełnianie w razie konieczności).
Usługa dezynsekcji winna być wykonana dwukrotnie, w odstępie 14-21 dni (w zależności od zastosowanego preparatu).
W przypadku nieprawidłowego (nieskutecznego) wykonania zlecenia w zakresie usług deratyzacji, dezynsekcji (dwukrotnej), dezynfekcji Wykonawca zobowiązany jest do powtórnego wykonania tej usługi w ramach wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie.
Usługa będzie wykonywana w budynkach i lokalach pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.
Wykonawca na każdorazowe żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedstawić kartę przekazania odpadów do punktu unieszkodliwiania odpadów (odpady zwierzęce).
Ilość wykonanych usług w okresie styczeń-październik 2024 r
a) dwukrotna dezynsekcja 25000 m2 powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych usługą,
b) dezynfekcja 1100 m2 powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych usługą,
c) deratyzacja 55000 m2 powierzchni objętej usługą,
d) usuwanie z pustostanów, strychów, ciągów wentylacyjnych i innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego odchodów zwierzęcych, wywóz zanieczyszczeń (odchodów), oraz dezynfekcja 1000m2 powierzchni użytkowej objętej usługą,
e) usuwanie gniazd owadów (osy, szerszenie itp.) lub martwych zwierząt (ptaki, koty, psy, szczury itp.) z budynków, ciągów wentylacyjnych, kanalizacji lub miejsc wskazanych przez Za-mawiającego 60 sztuk (gniazdo, martwe zwierzę),
f) ozonowanie pomieszczeń generatorem ozonu w celu usunięcia niepożądanych zapachów (np. lokal po zgonie) - 20 godzin pracy generatora ozonu,
g) dezodoryzacja pomieszczeń 750 m2 powierzchni użytkowej pomieszczeń w celu usunięcia niepożądanych zapachów (np. lokal po zgonie) objętych usługą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określa Załącznik Nr 8 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego" wraz z załącznikami oraz Załącznik Nr 9 do SWZ „Cennik”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90670000-4 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174635,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243970,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174635,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PESTOKIL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471891031
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zabiegów deratyzacji i dezynsekcji na terenach i w obiektach położonych na obszarze Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych w latach 2025-2026.
- Świadczenie usług dezynsekcji i deratyzacji w Składnicach i Ośrodkach Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i obsługi poza medycznej w obiektach PZZOZ w Będzinie - Szpital w Będzinie.
- usługi w zakresie sprzątania.
więcej: Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.