eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk"Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)" - w podziale na 4 zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)” - w podziale na 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730

1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)” - w podziale na 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b475a698-3c97-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012276/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255394/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Przebudowa dróg powiatowych nr 1200G i 1201G w m. Niepoględzie (Gmina Dębnica Kaszubska)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1200G (Gałąźnia Wielka-DW210) o dł. 0,75km i drogi powiatowej nr 1201G (Budowo- Niepoględzie – granica powiatu) o dł. 0,24km w m. Niepoględzie.

Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowej.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu.
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.

W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność odcinków dróg nr 1200G i 1201G przewidzianych do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinków dróg nr 1200G i 1201G przekazanych pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy dróg nr 1200G i 1201G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.

Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.

Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
Zamawiający stara się o uzyskanie decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanałów technologicznych. W przypadku uzyskania takiej decyzji Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót i wyłączenia z przedmiaru pozycji robót obejmujących budowę kanału technologicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1829268,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Przebudowa drogi powiatowej nr 1198G w m. Motarzyno (Gmina Dębnica Kaszubska)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1198G (Motarzyno- Kołczygłowy) o dł. 0,98km na odc. od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 210 w Motarzynie w kierunku granicy powiatu słupskiego.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowe.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.

W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność drogi nr 1198G przewidzianej do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej drogi nr 1198G przekazanej pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1198G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.

Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.

Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
Zamawiający stara się o uzyskanie decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanałów technologicznych. W przypadku uzyskania takiej decyzji Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót i wyłączenia z przedmiaru pozycji robót obejmujących budowę kanału technologicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1544715,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Przebudowa dróg powiatowych nr 1181G i 1183G w m. Gorzyno (Gmina Główczyce)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1181G (Gorzyno- Nieckowo) o dł. 0,475km i drogi powiatowej nr 1183G (Stowięcino- Nowa Wieś Lęborska) o dł. 0,450km w m. Gorzyno.

Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowej.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu.
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.

W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność odcinków dróg nr 1181G i 1183G przewidzianych do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinków dróg nr 1181G i 1183G przekazanych pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy dróg nr 1181G i 1183G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.

Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.

Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2032520,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
Przebudowa drogi powiatowej nr 1140G w m. Stara Dąbrowa (Gmina Damnica)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1140G (Bobrowniki- Łebień- Stara Dąbrowa) o dł. 0,90km w m. Stara Dąbrowa.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowe.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.

W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność drogi nr 1140G przewidzianej do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej drogi nr 1140G przekazanej pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1140G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.

Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.

Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
Zamawiający stara się o uzyskanie decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanałów technologicznych. W przypadku uzyskania takiej decyzji Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót i wyłączenia z przedmiaru pozycji robót obejmujących budowę kanału technologicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1626016,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2522218,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3405624,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2522218,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mariusz Formella wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Formella wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882218300

7.3.3) Ulica: Niepoczołowice 3A

7.3.4) Miejscowość: Linia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-223

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252221843 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1981117,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2307444,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1981117,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "DROMOS" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891584211

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 26

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa kanalizacji deszczowej, budowa chodników z kostki


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1981117,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2351334,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2711117,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2351334,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "DROMOS" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891584211

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 26

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa kanalizacji deszczowej, budowa chodników z kostki


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2351334,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2846079,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3048897,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2846079,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mariusz Formella wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Formella wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882218300

7.3.3) Ulica: Niepoczołowice 3A

7.3.4) Miejscowość: Linia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-223

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2846079,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.