Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255394/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00274661/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00276852/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00278570/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
- 2022/BZP 00210000/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)” - w podziale na 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730
1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)” - w podziale na 4 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b475a698-3c97-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012276/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255394/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1Przebudowa dróg powiatowych nr 1200G i 1201G w m. Niepoględzie (Gmina Dębnica Kaszubska)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1200G (Gałąźnia Wielka-DW210) o dł. 0,75km i drogi powiatowej nr 1201G (Budowo- Niepoględzie – granica powiatu) o dł. 0,24km w m. Niepoględzie.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowej.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu.
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność odcinków dróg nr 1200G i 1201G przewidzianych do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinków dróg nr 1200G i 1201G przekazanych pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy dróg nr 1200G i 1201G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.
Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
Zamawiający stara się o uzyskanie decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanałów technologicznych. W przypadku uzyskania takiej decyzji Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót i wyłączenia z przedmiaru pozycji robót obejmujących budowę kanału technologicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1829268,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2Przebudowa drogi powiatowej nr 1198G w m. Motarzyno (Gmina Dębnica Kaszubska)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1198G (Motarzyno- Kołczygłowy) o dł. 0,98km na odc. od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 210 w Motarzynie w kierunku granicy powiatu słupskiego.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowe.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność drogi nr 1198G przewidzianej do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej drogi nr 1198G przekazanej pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1198G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.
Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
Zamawiający stara się o uzyskanie decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanałów technologicznych. W przypadku uzyskania takiej decyzji Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót i wyłączenia z przedmiaru pozycji robót obejmujących budowę kanału technologicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1544715,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3Przebudowa dróg powiatowych nr 1181G i 1183G w m. Gorzyno (Gmina Główczyce)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1181G (Gorzyno- Nieckowo) o dł. 0,475km i drogi powiatowej nr 1183G (Stowięcino- Nowa Wieś Lęborska) o dł. 0,450km w m. Gorzyno.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowej.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu.
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność odcinków dróg nr 1181G i 1183G przewidzianych do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinków dróg nr 1181G i 1183G przekazanych pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy dróg nr 1181G i 1183G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.
Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2032520,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4Przebudowa drogi powiatowej nr 1140G w m. Stara Dąbrowa (Gmina Damnica)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1140G (Bobrowniki- Łebień- Stara Dąbrowa) o dł. 0,90km w m. Stara Dąbrowa.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowe.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność drogi nr 1140G przewidzianej do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej drogi nr 1140G przekazanej pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1140G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.
Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
Zamawiający stara się o uzyskanie decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanałów technologicznych. W przypadku uzyskania takiej decyzji Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót i wyłączenia z przedmiaru pozycji robót obejmujących budowę kanału technologicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1626016,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2522218,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3405624,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2522218,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mariusz Formella wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Formella wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882218300
7.3.3) Ulica: Niepoczołowice 3A
7.3.4) Miejscowość: Linia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-223
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252221843 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1981117,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2307444,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1981117,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "DROMOS" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891584211
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 26
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa kanalizacji deszczowej, budowa chodników z kostki
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1981117,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2351334,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2711117,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2351334,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "DROMOS" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891584211
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 26
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa kanalizacji deszczowej, budowa chodników z kostki
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2351334,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2846079,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3048897,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2846079,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mariusz Formella wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Formella wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882218300
7.3.3) Ulica: Niepoczołowice 3A
7.3.4) Miejscowość: Linia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-223
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2846079,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
- Dostawy ryb (pstrąg, dorsz świeży, śledź matias, makrela wędzona).
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.