Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471693/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na parterze budynku w Łodzi
przy ul. Moniuszki 7/9.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100482065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-101
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szoc@cop.lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cop.lodzkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b57f8604-77ea-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na parterze budynku w Łodziprzy ul. Moniuszki 7/9.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57f8604-77ea-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125050/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Bieżąca konserwcacja budynku - Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na parterze budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WK-SZP.261.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na parterze budynku w Łodzi
przy ul. Moniuszki 7/9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.W dniu 07.12.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANO-REMONTOWYCH Tadeusz Michniewicz ul. Wierzbowa 42A, 90-133 Łódź jako najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu, jednocześnie pocztą elektroniczną wysyłając informację o formalnościach jakich należało dopełnić w celu podpisania umowy (m. in. informację o wpłacie zabezpieczenia należytego wykonania umowy przedstawienia polisy oc z dowodem opłacenia składki). Dnia 13.12.2023 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że podpisze umowę „po uzgodnieniu w oparciu o par.15pkt2 ust.1a, treści par. 2” i załączył skan strony umowy ze skreślonym terminem jej realizacji.
Zamawiający jest jednostką publiczną zobowiązaną do stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych tym samym ma obowiązek stosować wszystkie określone w ww. ustawie zasady udzielania zamówień publicznych, w szczególności zasadę uczciwej konkurencji, zasadę równości, zasadę bezstronności
i obiektywizmu. Jednocześnie termin realizacji zamówienia jest kwalifikowany jako istotny warunek zamówienia, więc jego zmiana na tym etapie postępowania stanowiłaby naruszenie przepisów ustawy Pzp (potwierdza to m. in. Uchwała KIO z 9 lipca 2019 r. KIO/KD 47/19). Wobec czego Zamawiający w odpowiedzi poinformował Wykonawcę, iż nie ma możliwości zmiany terminu realizacji umowy przed jej podpisaniem, a taka możliwość zaistnieje dopiero na mocy podpisanej umowy, przy spełnieniu jednej z przesłanek zawartych w §15 ust. 2 pkt 1 umowy.
Ostatecznie, w dniu 14.12.2023 r., Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Ponadto do ww. dnia Wykonawca nie dopełnił wymaganych do podpisania umowy formalności (nie przedstawił polisy oc, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy).
W związku z powyższym niedopełnienie przez Wykonawcę obowiązków formalnych wymaganych w celu podpisania umowy oraz wyrażenie oświadczenia woli w postaci wyraźnej odmowy podpisania umowy zostało potraktowane przez Zamawiającego jako uchylenie się Wykonawcy od podpisania umowy (patrz: wyrok KIO z 17 marca 2016 r. sygn. akt KIO 311/16; wyrok KIO z 5 marca 2021 r. sygn. akt KIO 370/21). W konsekwencji Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na mocy 255 pkt 7) ustawy Pzp w związku z art. 263 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114397,52 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Przebudowa wskazanych pomieszczeń dydaktycznych oraz termomodernizacja budynku głównego i sali sportowej Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu
- Przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 5.
- Remont łazienek w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
- "Przebudowa, rozbudowa i modernizacja istniejącego budynku OSP wraz z zagospodarowaniem działki 436/3 i 436/4 w Piotrkowicach"
- Remont elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Złotoryi
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.