Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00511714/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2024 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000
1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d873ca2-89fc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2024 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d873ca2-89fc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042843/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Zelów na 2024 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.51.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396669,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na zlecenie Zamawiającego prac obejmujących pielęgnację drzew i krzewów, nasadzenia materiału roślinnego, pielęgnacje trawników przyulicznych i powierzchni trawnikowych, zakładanie trawników, kwietników i prowadzenie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie miasta i gminy Zelów.
1. Zakres prac objętych zamówieniem:
1) Cięcia gałęzi drzew, cięcia krzewów, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach, cięcia drzew w skrajni dróg gminnych (zachowanie skrajni dróg).
2) Ścinanie drzew, karczowanie, frezowanie pni, usuwanie krzewów, usuwanie odrostów drzew, samosiewów, uprzątnięcie gałęzi i pni po wykonaniu prac z wywozem odpadów. Nadzór nad kształtowaniem koron drzew przy pracach realizowanych przez PGE i Zarządców Dróg Wojewódzkich i Powiatowych na terenie Gminy Zelów.
3) Uzgadnianie z Zakładem Energetycznym terminów wyłączeń energii elektrycznej w przypadku prowadzenia prac pod przebiegającymi liniami energetycznymi w przypadku cięć pod liniami energetycznymi.
4) Nasadzenia drzew z gatunków ozdobnych (80 szt.) o obwodach pni wynoszących 10-14 cm lub krzewów z gatunków ozdobnych (150 szt.), zakupionych przez Wykonawcę w ramach umowy przez okres jej obowiązywania. 5) Prace konserwacyjne trawników w parkach, przyulicznych w mieście oraz działek gminnych poprzez: koszenie, podlewanie, pielenie, nawożenie, renowację. Czynności obejmują koszenie traw z wygrabieniem i wywozem trawy. Częstotliwość koszenia w parkach 8 razy w roku w okresie od maja do października, na zlecenie Zamawiającego. W pozostałych obiektach wg. szczegółowego wykazu w okresie od maja do października na zlecenie Zamawiającego. Profesjonalne zabiegi na stadionach sportowych wertykulacja trawnika na głębokość ok. 5-7 cm, aeracja trawnika na głębokość 8 -10 cm, oprysk na chwasty, grzyby i nawożenie. 6) Zakładanie, utrzymanie (podlewanie), likwidacja kwietników z roślinami jednorocznymi, wieloletnimi oraz różami. 7) Konserwację i naprawę małej architektury (ławki, kosze) m.in. mycie, dokręcanie śrub, malowanie wg. potrzeb, 8) Konserwację i naprawę przystanków autobusowych (malowanie, usuwanie napisów) zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Zelów, zgodnie z wykazem obiektów załączonym do SWZ. 9) Utrzymanie słupów ogłoszeniowych poprzez usuwanie ogłoszeń i kleju – teren miasta i gminy Zelów (12 sztuk).
10) Dekoracja Placu Dąbrowskiego oraz ulic Sienkiewicza, Kościuszki, Żeromskiego, Św. Anny, Kilińskiego, z okazji świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku – ilość elementów świetlnych wykorzystanych do dekoracji – 30 szt., istniejących i zakupionych przez Wykonawcę – przekazanych na własność Zamawiającego – elementy dekoracyjne na słupach oświetleniowych na Placu Dąbrowskiego, element “Wesołych Świąt”, anioły, węże świetlne. 11) Dekoracja pomnika na Pl. Dąbrowskiego z okazji świąt państwowych poprzez umieszczenie flag państwowych zakupionych przez Wykonawcę – 9 szt. 12) Koszenie bez wygrabiania na terenach przyległych do ciągów drogowych na terenie gminy (tj. pobocza 26,55 km, pobocza i rowy – 52,73 km bieżących). Czynności obejmują mechaniczne (kosiarka bijakowa na wysięgniku) koszenie poboczy w pasach drogowych (minimalna szerokość koszenia 1,00 m). Koszeniem należy również objąć przydrożne rowy odwadniające wraz z przeciwskarpą, w miejscach niedostępnych dla kosiarki bijakowej na wysięgniku ręczne koszenie. Częstotliwość koszenia wg. szczegółowego wykazu obiektów, na zlecenie Zamawiającego.
13) Zamiatanie dróg, chodników i placów mechaniczne z użyciem systemu zraszania i uzupełniająco zamiatanie ręczne, polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości drogi (jezdnia, chodnik) zgodnie z wykazem obiektów załączonym do SWZ. 14) Bieżące usuwanie zarastającej roślinności przy krawężnikach oraz w płytach ażurowych na parkingach, bieżące zbieranie śmieci z parkingów, usuwanie opadłych gałęzi - wg. potrzeb, każdorazowe sprzątanie po burzy lub silnie wiejącym wietrze – na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Częstotliwość zamiatania 4 razy w roku w okresie od maja do listopada, na zlecenie Zamawiającego.
15) Utrzymanie stadionu ZKS WŁÓKNIARZ i boiska przy ulicy Lubelskiej poprzez wykonywanie zabiegów aeracji i wertykulacji wgłębnej. Wykonywanie oprysków przeciwko chwastom oraz nawożenie profesjonalnym nawozem wieloskładnikowym do nawierzchni trawiastych sportowych. Wszystkie te zabiegi należy wykonywać za pomocą profesjonalnego sprzętu do pielęgnacji boisk sportowych. 16) Utrzymanie czystości i porządku na obszarze publicznych parkingów i okolic cmentarzy
na terenie gminy Zelów polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń, szczególnie przed świętami, m. in. Wszystkich Świętych i inne. 17) Przestrzeganie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2023, poz. 1469 ze zm.) obowiązującego regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Zelów. 18) Przestrzeganie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2023 poz. 1587 ze zm.), w szczególności zasad postępowania z odpadami powstającymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy. 19) Sprzątanie odpadów komunalnych z miejsc wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego.
2. Zlecanie i rozliczanie prac:
1) Zakres prac objętych zamówieniem realizowany będzie według potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych, telefonicznych lub ustnych zleceń. Rodzaj wykonywanych prac jest wyszczególniony w formularzu (tabelach od obiektu A – do Z). 2) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zleconych prac w terminie narzuconym przez Zamawiającego. 3) Wykonawca powierzone do wykonania prace będzie wykonywał zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami, normami i w sposób najlepszy jakościowo przestrzegając przepisów BHP. 4) Przy wykonywaniu prac w pasach drogowych Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047 ze zm.), Ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 645 ze zm.), oraz będzie wykonywał powierzone prace zgodnie z opracowanym na koszt Wykonawcy „Projektem wykonywania prac w pasach drogowych dróg gminnych”, zatwierdzonym przez właściwą Komendę Policji oraz Zarządcę Drogi – jeden projekt na czas trwania umowy. 5) Rozliczenie wykonywanych prac następować będzie w oparciu o protokół odbioru robót. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty sukcesywnie, w miarę przedkładanych faktur, w zgodzie
z obowiązującymi zasadami księgowania i stosownie do podpisanej umowy. 6) Pracownicy Wykonawcy, prowadzący roboty powinni być wyposażeni w odzież z LOGOTYPEM Wykonawcy, ewentualnie powinni być wyposażeni w odpowiednie identyfikatory. 7) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji pozyskanych i przekazanych do kompostowni odpadów organicznych, powstałych w wyniku prowadzonych na terenie miasta prac. 8) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego postępowania z odpadami komunalnymi zebranymi z terenu miasta i gminy Zelów, a w szczególności przestrzegania ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2023 poz. 1469 ze zm.) oraz obowiązującego regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta i gminy Zelów, głównie w zakresie dotyczącym gospodarki odpadami m.in. zielonymi i bioodpadami. 9) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w realizacji zamówienia:
a) Osoby pełniącej nadzór nad wykonaniem zleconych prac
b) Osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do obsługi maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. 10) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia w terminie 7 dni od podpisania umowy stosownego oświadczenia, z którego będzie wynikało, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy, o zatrudnieniu osób wykonujących następujące czynności w realizacji zamówienia:
a) Osoby pełniącej nadzór nad wykonaniem zleconych prac
b) Osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do obsługi maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. Zamawiający jest uprawniony do kontroli u Wykonawcy wypełniania obowiązku zatrudnienia.
3. Zakup materiałów niezbędnych do świadczenia usługi dokonuje Wykonawca na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466466,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466466,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466466,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311026419
7.3.3) Ulica: Słoneczna 18
7.3.4) Miejscowość: Buczek
7.3.5) Kod pocztowy: 98-113
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466466,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- "Pielęgnacja, konserwacja i utrzymanie zieleni, ścieżek spacerowych oraz terenów osiedli i parkingów w mieście Chodzieży w 2025 roku"
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku na terenie Gminy Żyraków w 2025r.
- Zabezpieczenie przed wysychaniem skarpy przy ul. Mariackiej oraz przystosowanie do zmian klimatycznych terenu przy ul. Leszczyńskiego
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.