Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00489826/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
DO STOŁÓWEK PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY OŚNO LUBUSKIE W 2023 ROKU - dostawa mięsa ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W OŚNIE LUBUSKIM
1.3.) Oddział zamawiającego: Księgowość
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210307010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@osno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw.osno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCHDO STOŁÓWEK PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY OŚNO LUBUSKIE W 2023 ROKU - dostawa mięsa ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f23be588-7a05-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039744/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2023 roku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489826
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216405,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2023 roku - dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wołowych i wieprzowych, mięsa drobiowego, podrobów, wędlin drobiowych”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w okresie dwunastu miesięcy od podpisania umowy , nie wcześniej niż od 1.01.2023r. dotycząca: dostaw mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wołowych i wieprzowych, mięsa drobiowego, podrobów, wędlin drobiowych. Artykuły żywnościowe wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniu rodzajowo-ilościowych, stanowiących załącznik 1A formularza ofertowego. Minimalna wielkość zapotrzebowania na artykuły żywnościowe, zgodnie z art. 433 pkt. 4), została podana w załącznikach 1B do umowy. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane do stołówek Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3 oraz Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim, ul. 3 Maja 20, sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb, z wyłączeniem przerw działalności stołówek związanych z organizacją roku szkolnego. Zapotrzebowanie będzie zgłaszane przez intendentów placówek szkolnych lub osoby do tego upoważnione przez dyrektorów placówek. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię towarów na własny koszt, środkiem transportu wymaganym dla rodzaju dostarczonych towarów żywnościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w placówkach oświatowych. Wykonawca ma obowiązek przekazania dostarczonego do stołówek towaru w obecności intendenta lub upoważnionego do przyjęcia towaru pracownika. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154). Ponadto przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z: - rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego Rady (UE) nr 1308/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 922/72, (EWG) nr 234/79, (WE) nr 1037/2001 i (WE) nr 1234/2007 (D. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 671 z późn. zm.), - rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 z późn. zm.), - rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (Dz. Urz. UE L 304 z 22.11.2011r. z późn. zm.), - ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tekst jednolity – Dz.U. 2020 poz. 1753) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy; - ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (tekst jednolity – Dz. U. 2022 poz. 1688); - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie musza spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016, poz. 1154); - innymi, wyżej nie wymienionymi przepisami prawa dotyczącymi środków spożywczych (obowiązujące ustawy wraz z rozporządzeniami do nich oraz dyrektywy i rozporządzenia UE). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w produkty spożywcze w pierwszym gatunku. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny wieprzowe, mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, wyroby zgodnie z obowiązującymi wymaganiami, świeże z bieżącej produkcji. Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, skład, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia skrzynek przy każdorazowej dostawie towaru do stołówek na okres do następnej dostawy. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię dostaw w ilości, terminie i w godzinach ustalonych przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Artykuły żywnościowe dostarczane będą sukcesywnie na podstawie zamówienia złożonego telefonicznie lub pisemnie przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych godzinach: 6:00 – 6:30. Dostawy zamówienia wykonawcy mają obowiązek realizować codziennie od poniedziałku do piątku – wg złożonego zapotrzebowania przez intendentów. Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości dostaw w zestawieniach rodzajowo – ilościowych zostały podane dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający jest obowiązany zapłacić kwotę wynikającą ze złożonych zamówień w trakcie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327411 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327411 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327411 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Krzysztof Sobieraj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5980002044
7.3.3) Ulica: Pogodna 26
7.3.4) Miejscowość: Krzeszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 66-435
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SOBIERAJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SOBIERAJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327411,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.